سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/6/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر

 

امام جمعه دندی:
مردم و مسئولان نباید سابقه دشمنی آمریکا را فراموش کنند.

ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بهترین الگو در مسئله ازدواج برای جوانان است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 شهریور 20
زمان : ساعت 4:6 عصر
خطبه های نماز جمعه 94/6/13
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

اگرآمریکا بدعهدی کند و تحریم ها را تعلیق کند نه لغو، اقدامات ایران نیز در حد تعلیق خواهد بود.

منظور آمریکا از کار متفاوت ایران اسلامی در مذاکرات، عقب نشینی ایران از گذشته انقلابی خود، دست برداشتن از اصول و آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلامی است، ولی آمریکا این فکر را با خود به گور خواهد برد.

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 شهریور 13
زمان : ساعت 2:47 عصر
جلسه ستاد نمازجمعه شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، ستاد نماز جمعه بخش انگوران (10)، | نظر بدهید

جلسه ستاد نمازجمعه دندی صبح امروز با حضور اعضای جدید برگزار  و  رئیس و معاونین ستاد نماز جمعه  معرفی و احکام خود را از امام جمعه محترم دریافت کردند. بر این اساس و طبق حکم امام جمعه محترم بخش انگوران جناب آقای سیروس رستمی بعنوان رئیس ستاد نماز جمعه منصوب شد.

همچنین بر اساس معرفی رئیس محترم ستاد نماز جمعه و تایید امام جمعه محترم بخش انگوران افراد ذیل نیز به عنوان معاونین ستاد نماز جمعه منصوب شدند.

اعضای ستاد نمازجمعه دندی

رئیس ستاد: آقای رستمی

نائب رئیس: آقای رحمان برزگر

معاونت ها:

معاونت پشتیبانی: مصطفی برزگر

مسئول امور مالی: علی یارمحمدلو

مسئول امور اداری وتشکیلات: اکبر برزگر

مسئول امور تدارکات: آقای غلامحسین رضایی

معاونت سیاسی اجتماعی: علی خلجی پور

امور سیاسی امنیتی: رضا بیاتی

امور مجامع و هیئت ها: حاج سلیمان برزگر

امور هماهنگی مصلی: حاج شوذب برزگر

معاونت فرهنگی: آقای علی بهرامی

مسئول امور آموزش و پژوهش: حمید فرخ نیا

مسئول امور سیاحتی و زیارتی: روح الله ایلی فلاح

مسئول امور جوانان: محمدحسین گنجی

دفترروابط عمومی و تبلیغات: علی ایلی

دفتر برنامه ریزی و طرح و توسعه: حسین فرامرزلو

دفتر نمایندگی روستاها: صاحبعلی مرادی



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 شهریور 10
زمان : ساعت 4:0 عصر
سخنرانی در جمع خواهران بسیج
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب صبح امروز در اجتماع خواهران بسیج با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: یکی از راههای شناخت جایگاه زن در اسلام، بررسی جایگاه زن در قبل از اسلام است.

امام جمعه دندی گفت: زن قبل از اسلام از حقوق فردی و اجتماعی خود همچون حق حیات محروم بود و مردان عصر جاهلیت دختران متولد شده خود را زنده به گور می کردند بطوری که در حالات یکی از مشرکان آمده که سیزده دختر خود را زنده به گور کرده است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: اما بعد از ظهور اسلام و بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله زن به جایگاه اصلی خود دست یافت و از همه حقوق فردی و اجتماعی برخوردار شد.

امام جمعه دندی گفت: قبل از اسلام مشرکان برای زنان و دختران ارزشی قائل نبودند و اکنون نیز برخی از زنان بخاطر عدم رعایت حجاب و عفاف  خودشان را در جامعه بی ارزش می کنند در حالی که ارزش زن این است که پوشیده باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب حضرت زهرا سلام الله علیها را بهترین الگو برای زنان معرفی کرد و گفت: حجاب همچون صندوقی است که زن را از دستبرد افراد اجنبی مصون نگه می دارد و ارزش واقعی زن زمانی است که در حجاب وعفاف باشد همانطور که زرگرها طلا و جواهرت را در صندوق نگه می دارند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه  زن در حجاب همچون گوهری است در صدف ، از مادران خواست فرزندان خود را از کودکی با حجاب و عفاف آشنا کنند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 شهریور 9
زمان : ساعت 4:0 عصر
بایسته های حضور زن در جامعه از نگاه قرآن
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

دانش‌آموخته مرکز تخصصی تفسیر تشریح کرد:

بایسته‌های حضور زن در جامعه از نگاه قرآن/ حیا و پرهیز از تبرج؛ مهمترین شروط

%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b6%d9%88%d8%b1-%d8%b2%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%a7%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86-%d8%ad%db%8c%d8%a7-%d9%88-%d9%be%d8%b1%d9%87%db%8c%d8%b2-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%d8%ac%d8%9b-%d9%85%d9%87%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b7

گروه حوزه‌های علمیه: دانش‌آموخته مرکز تخصصی تفسیر در نوشتاری به مناسبت دهه کرامت و تقارن آن با ایام میلاد حضرت معصومه(س) به حضور زن در جامعه از منظر قرآن پرداخته و آورده است: حیا و پرهیز از تبرج مهمترین شروط برای حضور زن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمران حسینی نسب، دانش‌آموخته مرکز تخصصی تفسیر حوزه و امام جمعه شهر دندی استان زنجان در نوشتاری به مناسبت دهه کرامت و به خصوص که این دهه با روز دختران و میلاد حضرت معصومه(س) تقارن دارد به بررسی حضور اجتماعی سیاسی زن از منظر قرآن پرداخته و آورده است: از منظر اسلام، زن نیز همچون مرد از حقوق فردی و اجتماعی برخوردار است. اسلام حقوق فردی واجتماعی زن را احیاء کرد و به زن اجازه حضور در عرصه اجتماع و دخالت در سرنوشت را داد، ولی این حضور را محدود به شرایطی کرده و این افتخار نصیب زنان شده که آنها را مزین به حجاب و عفاف نموده، تا از دسترس اجانب و بیگانگان در امان باشند و حجاب را واجب کرده تا او را مانند یک صندوق و به مثل یک سپر محافظت نماید. و او را به کارهایی که با جسم و روح او سازگار نیست، مکلف نکرد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 شهریور 7
زمان : ساعت 9:16 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 94/6/6
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

وجود هفده هزار شهید ترور در ایران، از یک طرف چهره واقعی کسانی که ادعای ضدیت و مبارزه با تروریسم دارند را افشا می کند از طرف دیگر مظلومیت ایران اسلامی را نشان می دهد که متهم به تروریسم بودن می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین وشهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت و به نامگذاری این روز به روز مبارزه به تروریسم اشاره کرد و گفت: ایران بزرگترین قربانی مبارزه با تروریسم است. ما هفده هزار(17هزار) شهید ترور در کشور داریم که رقم بزرگی است. از همه اقشار هم ترور کرده اند. ترور کاسب و بازاری، ترور کشاورز، ترور عالم، استاد دانشگاه، ترور کودکان و زنان، چهار شهید محراب، شهدای هسته ای، و شهید آیت الله دکتر بهشتی، شهید مفتح، شهید مطهری، شهید رجایی و باهنر.

امام جمعه دندی با طرح این سوال که این ترورها توسط چه کسانی انجام شده، گفت: هفده هزار شهید ترور از یک طرف چهره واقعی کسانی که ادعای ضدیت و مبارزه با تروریسم دارند را افشا می کند و نشان می دهد مدعیان مبارزه با ترورسیم چقدر دروغگو هستند. از طرف دیگر مظلومیت ایران اسلامی را نشان می دهد که با وجود 17هزار شهید ترور متهم به تروریسم بودن می شود که دیگر این حرفها به جُک تبدیل شده است چرا که خودشان تروریسم بوده و از بزرگترین تروریسم جنایتکار یعنی رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی چون طالبان و داعش را بوجود آورده و حمایت می کند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 شهریور 6
زمان : ساعت 3:0 عصر
پروژه های به بهره برداری رسیده در منطقه انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

همزمان با هفته دولت پل ارتباطی مدرسه روستای قواق سفلی و کانال بتنی انتقال آب کشاورزی روستای کوسج سفلی با اعتباری بالغ بر 836 میلیون ریال ، طرح مجتمع آبرسانی به روستای شیخلر و ساغرچی با اعتباری 490 میلیون ریال و پروژه طرح هادی و جدول گذاری معابر روستای انگوران به همت بنیاد مسکن و بخشداری انگوران با اعتباری بالغ بر 1880میلیون ریال که به تفکیک 1300میلیون ریال اعتبار در اجرای طرح هادی و 580میلیون ریال اعتبار در انجام جدولگذاری افتتاح شد.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 94 شهریور 5
زمان : ساعت 9:28 عصر
دیدار مسئولان منطقه با امام جمعه دندی + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

خدمت به مردم، عدالت و قانون مداری از شاخصه های دولت اسلامی است.

به مناسبت هفته دولت جناب آقای رستمی بخشدارانگوران به همراه جناب آقای لطفی معاون محترم فرماندار شهرستان ماهنشان و مسئولان ادارات شهرستان ماهنشان و شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه محترم شهر دندی دیدار کردند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 شهریور 4
زمان : ساعت 9:41 عصر
جشن میلاد امام رضا علیه السلام
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

به مناسبت سالروز میلاد امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام مجلس جشن با همکاری دفتر امام جمعه دندی و سپاه ناحیه دندی در مسجد جامع دندی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام میکائیلو از فضلای حوزه علمیه قم و از روحانیون منطقه سخنرانی کرد و سپس یکی از مداحان منطقه  در رسای امام رضا علیه السلام به مدیحه سرایی پرداخت.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 شهریور 4
زمان : ساعت 9:25 عصر
همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات، هیئت امناء مساجد و پایگاه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

 

 همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با حضور ائمه جمعه شهرستان های ماهنشان و دندی در ماهنشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از زنجان حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه دندی، در همایش مشترک ائمه جمعه، جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در شهرستان ماهنشان زنجان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت گفت: مردم ایران باید قدردان حضرت امام کاظم باشند چرا که در ایران اسلامی در پناه فرزندان این امام عزیز زندگی می کنیم.

وی در ادامه با اشاره به عدم غفلت از جنبه های آموزشی و سیاسی مسجد در کنار عبادی بودن آن افزود: اگر چه هدف اصلی بنای مسجد، ایجاد مکان خاصی برای عبادت و راز نیاز با خداوند متعال بوده و علت نامگذاری آن به مسجد به این سبب است که جایگاه سجده و تواضع در پیشگاه الهی است، اما نباید از جنبه های دیگر آن از جمله کارکردهای اجتماعی، عبادی، آموزشی و سیاسی غافل شد.

امام جمعه دندی در ادامه با اشاره به دلایل اصلی ساخت مسجد تصریح کرد: فلسفه و دلیل اصلی ساخت مسجد از سوی پیامبر اسلام (ص) برگزاری نمازجماعت بود که البته در مسجد افزون بر ثوابی که شامل حال افراد می شود، این خانه الهی در زمین سبب ایجاد آرامش روحی، پرهیز از گناه، فساد و تقرب به خداوند متعال است.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به غفلت از کارکردهای دیگر مسجد در جامعه امروزی تأکید کرد: اگر معنای عبادت را به حل مشکلات اجتماعی توسعه داده و به کارکرد مساجد از صدر اسلام تاکنون توجه کنیم، نقش اجتماعی مسجد پررنگ تر می شود چرا که در صدر اسلام مساجد تنها کاربرد عبادی نداشت بلکه ارائه موعظه های مذهبی، پناهگاه بی پناهان، محل رفع مشکلات مردم، رسیدگی به امور مجرمان و مرکزی برای تعلیم و تعلم از جمله کارکردهای دیگر مسجد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش تأثیر گذار مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نقش اجتماعی سیاسی مساجد در زمان انقلاب نیز به همین شکل بود و مردم اگر به سیاست ها و برنامه های رژیم شاهنشاهی اعتراض داشتند در مساجد تجمع می کردند که به عنوان مثال می توان به تجمع مردم در مسجد گوهرشاد بر علیه دین زدایی و کشف حجاب از سوی رضا شاه اشاره کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص مسجد و عملکردهای آن اظهار داشت: محراب یعنی محل حرب و جنگ؛ خواه جنگ با شیطان با عبادت کردن باشد و یا جنگ با طاغوت های زمان که با برگزاری راهپیمایی ها، تظاهرات و مبارزه با دشمنان از مسجد شروع می شود./949/پ203/ب4



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 شهریور 4
زمان : ساعت 11:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378380
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا