سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/5/27
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: از دولتمردان که به صراحت اعلام می‌کنند آمریکا قابل اعتماد نیست و از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب مصوبه‌ای برای مقابله با عهدشکنی آمریکا تشکر می‌کنیم.  

امام جمعه دندی: باید در برابر آمریکایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و پدر داعش است، از هر لحاظ قوی بود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: تقوا آن است که انسان از خدا چنان بترسد، مثل اینکه خدا را می‌بیند.

وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332 توسط آمریکا برای بازگرداندن شاه، گفت: اعتماد مصدق به آمریکا و وابستگی فرهنگی و تسلط بیگانگان بر دستگاه فرهنگی کشور از عوامل کودتای 28 مرداد محسوب می‌شود.

امام جمعه دندی هدف از بیان جنایات و دشمنی‌های آمریکا را عدم غفلت از دشمن دانست و با اشاره به عهد شکنی‌های آمریکا در برجام، افزود: از دولتمردان که به صراحت اعلام می‌کنند آمریکا قابل اعتماد نیست و از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب مصوبه‌ای برای مقابله با عهدشکنی آمریکا تشکر می‌کنیم.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 مرداد 28
زمان : ساعت 9:10 صبح
خاطره گویی آزاده و جانباز دفاع مقدس
| نظر بدهید

قبل از خطبه های نماز جمعه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی جناب آقای حاج رحمان فرامرزلو آزاده سرافراز هشت سال و پنج ماه اسارت خود خاطراتی را عنوان کرد. و در آخر نیز حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی از آزاده سرافراز حاج رحمان فرامرزلو تجلیل کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 مرداد 27
زمان : ساعت 8:0 صبح
دیدار با آزادگان شهر دندی
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی و آقای بیستونی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان ماهنشان با آزادگان شهر دندی و منطقه انگوران دیدار کردند.

  




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 مرداد 26
زمان : ساعت 11:16 صبح
جلسه ائمه جمعه
| نظر بدهید

برگزاری جلسه ادواری ائمه جمعه استان در دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان.

  




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 مرداد 26
زمان : ساعت 11:14 صبح
دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام محمودی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی ماهنشان و مهندس کرمی رئیس جهاد کشاورزی شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی.

    



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 مرداد 24
زمان : ساعت 12:56 عصر
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهنشان
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

 

حجت الاسلام حسینی نسب: یکی از عوامل مبارزه با مواد مخدر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم است. تریبون نماز جمعه آماده همکاری با نهادهایی است که در راستای آگاه سازی مردم در مورد مواد مخدر تلاش می کنند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهنشان با حضور اعضای جلسه در بخشداری انگوران در شهر دندی برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با اشاره به آیات و روایات و حرمت استفاده از مواد مخدر گفت: یکی از آسیب ها و تهدید های جدی برای خانواده ها و جامعه مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه هر چند در آیات قرآن صریحا به مواد مخدر اشاره نشده ولی آیاتی که حفظ جان از هلاکت، حرمت اسراف و آیات مربوط به گناهان اشاره می کنند می توان حرمت استفاده از مواد مخدر را استفاده کرد.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه حفظ عقل و سلامت آن یکی ازمقاصد را اهداف عالی و دستور های شرعی است و در اسلام مورد توجه قرار گرفته است، گفت: هر چیزی که به زوال تحول بیانجامد اسلام آن را تحریم کردهاست.

حسینی نسب با بیان اینکه حدود 80 درصد جرائم با مصرف مواد مخدر ارتباط دارد، گفت: خروجی این جلسات باید بگونه ای باشد که هر کس بعنوان یک سرباز قدمی در راستای مبارزه با مواد مخدر بردارد .

وی به فرهنگ سازی و برگزاری کلاس آموزشی در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مراکزی که جوانان و نوجوانان در اختیار آنهاست مثل مدارس، پایگاههای بسیج، حلقات صالحین بهترین محل برای آگاه سازی مردم است و تریبون نماز جمعه هم آمادگی همکاری با نهادهای است که در راستای آگاهی سازی مردم در مورد مواد مخدر تلاش میکنند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 مرداد 24
زمان : ساعت 12:48 عصر
یادواره شهدا آبروی محله
برچسب ها: سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: یادواره شهدا، تجدید پیمان با شهدا است. شهادت شهید بی سر، شهید حججی نشان داد داعش یزید و حرمله زمان است.

یادواره شهدا با عنوان آبروی محله به یاد شهید موسی بابالوئی در مقابل منزل پدر این شهید برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده بسیج حوزه مقاومت دندی، بخشدار بخش انگوران، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس شورای شهرستان و خانواده شهدا و جمعی از مردم ولایتمدار شر دندی حضور داشتند، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در ابتدای مراسم با تجلیل از مقام شهدا، گفت: شهدا با بذل جان خود بعنوان عزیزترین سرمایه با خداوند معامله کرده و آبروی دنیا و آخرت را کسب کردند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 مرداد 24
زمان : ساعت 11:50 صبح
خطبه های نماز جمعه دندی 96/5/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: حضور سران و شخصیت‌های جهان و هیأ‌ت‌هایی از کشورهای مختلف در مراسم تحلیف هم اعتبار جهانی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هم بی‌تاثیر بودن اراده استکبار جهانی برای منزوی کردن ایران را نشان داد.

امام جمعه دندی: دولت باید زمینه ایجاد واحدها و صنایع کوچک را فراهم و برای جوانان بیکار شغل ایجاد کند.

خطیب جمعه دندی: انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از دولت، همان مطالبات مردم است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران برای عمل به تقوا و ترک گناه، اظهار کرد: ترک گناه موجب سرازیر شدن برکات و خوبی‌ها به سوی انسان می‌شود.

وی به ادامه بحث حقوق فرزندان و وظایف والدین نسبت به فرزندان پرداخت و افزود: انتخاب مادر مومن و متدین برای فرزندان، از حقوق فرزندان است.

امام جمعه دندی به آغاز به کار دولت دوازدهم و مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حضور سران و شخصیت‌های جهان و هیأ‌ت‌هایی از کشورهای مختلف در مراسم تحلیف هم اعتبار جهانی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هم بی‌تاثیر بودن اراده استکبار جهانی برای منزوی کردن ایران را نشان داد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 مرداد 21
زمان : ساعت 9:22 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام شادینی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دندی بود.

  

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 مرداد 21
زمان : ساعت 7:0 صبح
دیدار با خبر نگار بخش انگوران و شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت اجلالی خبرنگار صدا و سیما در شهر دندی به مناسبت 17مرداد روز خبرنگار با حجت الاسلام حسینی نسب دیدار کرد.
امام جمعه شهر دندی در این دیدار با تبریک روز خبرنگار، از فعالیتهای خبرنگار شهر خصوصا پوشش برنامه های نهاد نماز جمعه قدردانی کرد.
اجلالی خبرنگار صدا و سیما نیز با قدردانی از حمایتهای امام جمعه شهر دندی خصوصا در خرید دوربین خبرنگار، عدم پاسخگویی برخی مسئولان شهرستان و شهر در مقابل مشکلات حوزه کاری خود  و نبود دفتر خبری را از مهمترین مشکلات خبرنگار عنوان کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 مرداد 18
زمان : ساعت 11:33 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377122
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 191
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا