سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/6/13
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

اگرآمریکا بدعهدی کند و تحریم ها را تعلیق کند نه لغو، اقدامات ایران نیز در حد تعلیق خواهد بود.

منظور آمریکا از کار متفاوت ایران اسلامی در مذاکرات، عقب نشینی ایران از گذشته انقلابی خود، دست برداشتن از اصول و آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلامی است، ولی آمریکا این فکر را با خود به گور خواهد برد.

 

**>

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به 23ذیقعده مصادف با 16شهریور روز زیارتی امام رضا علیه السلام گفت: در سه روزِ ولادت و شهادت آن حضرت وهمچنین روز 23ذیقعده زیارت حضرت امام رضا علیه السلام از دور یا نزدیک مستحب است.

 امام جمعه دندی به سالروز قیام17شهریوربعنوان جمعه سیاه اشاره کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز گفت: رژیم شاه در این روز مردم انقلابی را به گلوله بست وحضرت امام خمینی ره این روز را از ایام الله دانست.

خطیب جمعه دندی با اشاره به ایستادگی مردم انقلابی گفت: 17شهریورسال 57 نماد مقاومت، ایستادگی و استقلال طلبی و عزت خواهی مردم ایران بود که ثمره آن پیروزی انقلاب اسلامی در22بهمن سال 57 بود.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز مبارزه جهانی با بی سوادی گفت: مبارزه با بی سوادی یعنی مبارزه با جهل و نآگاهی. یعنی هدایت انسان از تاریکی به نور که همه باید در تحقق این مساله گام بردارند چرا که علم آموزی خواست قرآن و اسلام است.

حجت الاسلام حسینی نسب 25 ذیقعده مصادف با 18شهریور بعنوان "دحوالارض" را یادآور شد و گفت: دحو به معنای بسط و گستردن است و دحو الارض روزی است که زمین گسترده شده است زیرا قبل از آن زمین یا غرق در آب بود یا بصورت پستی و بلندی تندی بود که قابل سکونت نبود.

امام جمعه دندی گفت : این روز از دو بُعد قابل توجه است یک بُعد آن عبادی است و طبق روایت کسی که در این روز روزه بگیرد و شبش را عبادت کند ثواب عبادت صد سال را خواهد داشت و بُعد دیگر آن سیاسی است که دردعای مخصوص آن روز می خوانیم که خدایا ستمگران را لعن کن ... و طبق روایت روز قیام حضرت امام زمان (عج) می باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب 19 شهریور سالروز وفات آیت الله طالقانی را گرامی داشت و گفت: آیت الله طالقانی که به تعبیر حضرت امام ابوذر زمان بود شخصیتی است که کارنامه زندگی ایشان یا مبارزه است یا تبعید یا زندان و ایشان اولین زندانی سیاسی است که به جرم دفاع از زن محجبه ای که رژیم شاه قصد برداشتن چادر وی را داشت، زندانی شد.

امام جمعه دندی به سخنان بسیار مهم مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله) در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب همیشه روشنگر، امیدوار کننده و راهگشا بوده است که این سخنرانی ایشان نیز همینطور بود.

خطیب جمعه دندی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب گفت: هدف ما از مذاکره و کوتاه آمدن از برخی مسائل هسته ای با کشورهای 1+5 برای لغو تحریم ها بود نه تعلیق آن و این نشان از بدعهدی آمریکاست و اگر بناست تحریم ها تعلیق شود اقدامات ایران نیز باید در حد تعلیق باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: طبق فرمایش رهبری معظم انقلاب منظور آمریکا از کار متفاوت ایران اسلامی در مذاکرات،  عقب نشینی از گذشته انقلابی خود، دست برداشتن از اصول و آرمانهای انقلاب و ارزشهای اسلامی است ولی آمریکا این فکر را با خود به گور خواهد برد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه سیاست های ما با آمریکا در مورد جهان و منطقه 180 درجه فرق دارد گفت: مذاکره با آمریکا فقط در مورد مسائل هسته ای است و آمریکا برای همیشه دشمن درجه یک ملت ایران خواهد ماند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 شهریور 13
زمان : ساعت 2:47 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381108
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا