سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تودیع و معارفه فرمانده پاسگاه بخش انگوران شهر دندی
| نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: ایجاد امنیت اجتماعی اسلامی وظیفه اصلی نیروی انتظامی است و منظور از امنیت اسلامی یعنی هر کسی که کار خلاف و دور از شئونات اسلامی انجام می دهد، نباید در جامعه اسلامی احساس امنیت کند.

امام جمعه دندی: عزت و اقتدار نیروی انتظامی نباید خدشه دار شود.

 مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پاسگاه انتظامی بخش انگوران و شهر دندی با حضور مسئولان ادارات، معتمدان و ریش سفیدان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در این مراسم با اشاره به اهمیت وجود نیروی انتظامی گفت: اهمیت وجود نظم و امنیت، دلیل برفلسفه وجودی نیروی انتظامی است.
وی به ضرورت آرامش و امنیت در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه اولین دعا و درخواست حضرت ابراهیم علیه السلام از خداوند متعال ایجاد امنیت است، گفت: بنابر روایتی از امیرمومنان حضرت علی علیه السلام، بدترین محل برای سکونت جایی است که ساکنین آن در آرامش نباشند.
امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با بیان اینکه هر کار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نیازمند آرامش و امنیت است، گفت: امنیت رکن اصلی و از ضروریات زندگی است.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 خرداد 29
زمان : ساعت 8:9 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/3/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: وقتی یک مفهوم واحد از تروریسم در دنیا وجود ندارد و تروریسم در نظر آمریکا و اروپا با آنچه که ایران اسلامی تروریسم می‌داند فرق دارد، این قرارداد(FATF) خطرناک است و دولت نباید بعد از تجربه برجام، مجددا  فریب دشمن را بخورد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و سفارش به حفظ برکات و فضائل ماه رمضان اظهار داشت: عید فطر، یوم الجوائز و روز دریافت پاداش است.
وی با بیان اینکه روز عید فطر (همچنان که در روایت امیرالمؤمنین علیه ‌الصّلاة والسّلام هست) به روز قیامت تشبیه شده است، یعنی روز پاداش، با اشاره به تشابه‌های عید فطر با روز قیامت گفت: همانا که امروز روزی است که همچون قیامت، نیکوکاران در این روز پاداش می‌یابند و گنهکاران زیان می‌بینند و آن شبیه‌ترین روز به روز قیامت است پس با خارج شدن از خانه‌هایتان به سوی محل خواندن نمازتان، خارج شدن از قبرهایتان به سوی پروردگارتان یادآورید و با ایستادن در محل نماز خواندنتان، ایستادن مقابل پروردگارتان یادآورید و با بازگشتان به سوی خانه هایتان به روانه شدن از عرصه‌ى قیامت به سوى منازل بهشتیتان یا جهنمیتان یادآورید.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 خرداد 26
زمان : ساعت 11:33 صبح
اختتامیه کلاسهای ماه رمضان قرارگاه خاتم الانبیاء
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: هوای نفس، شیطان، منافقین و کفار دشمنان انسانهای مومن و مسلمان هستند.
حجت الاسلام حسینی نسب: مبارزه با دشمن در بیرون از مرزها موجب پیروزی بر دشمن و جلوگیری از ناامنی در داخل کشور است.

مراسم اختتامیه کلاسهای ویژه ماه رمضان قرارگاه خاتم الانبیاء در معدن انگوران با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم و در جمع مهندسان، تکنسین ها و کارگران قرارگاه خاتم الانبیاء، با آرزوی قبولی طاعات و عبادت و قدردانی از برگزاری اینگونه جلسات، به معرفی انواع دشمن از منظر قرآن پرداخت و گفت: بیش از 1500 آیه از آیات قرآن پیرامون دشمن شناسی است.
امام جمعه شهر دندی با تقسیم بندی دشمنان به دشمن درونی ایمانی، دشمن داخلی سیاسی و دشمن خارجی سیاسی گفت: هوای نفس بعنوان دشمن درونی و ایمانی نزدیک ترین دشمن به انسان است که انبیاء و ائمه معصومین از شرّ آن خدا پناه می برند.
وی از نفس اماره بعنوان دعوت کننده به گناه، تشویق کننده به ارتکاب معاصی یاد کرد و گفت: مبارزه با هوای نفس جهاد اکبر است و لذا پیامبر اسلام هر شب می فرمود: « الهی لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَدا»؛ پروردگارا! مرا یک آن به خودم وامگذار.
امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی از شیطان به عنوان دومین دشمن درونی و ایمانی نام برد و گفت: هر چیزی یا کسی که انسان را از مسیر الهی و صراط مستقیم منحرف کند شیطان است.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 خرداد 24
زمان : ساعت 9:57 صبح
اختتامیه مسابقات جام رمضان
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان ورزش برای نشاط روح و جسم انسان لازم است و برگزاری چنین مسابقات قابل تقدیر ولی زمان مسابقات مناسب نیست. #پیشنهاد می شود به جای جام رمضان، #جام_شعبان برگزار شود تا جوانان در شبهای ماه رمضان از مسجد و مجالس معنوی محروم نشوند.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 خرداد 24
زمان : ساعت 9:51 صبح
جلسه هماهنگی جمع آوری زکات
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: بر اساس فتوای مراجع معظم تقلید، اولویت مصرف زکات فطره نیازمندان است و خارج کردن آن از محل و بردن به جای دیگر هم جایز نیست.

جلسه هماهنگی جمع آوری زکات فطره مردم مومن بخش انگوران و شهر دندی، در دفتر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 خرداد 20
زمان : ساعت 12:0 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی97/3/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی: حقوق بگیران نجومی و مسؤولان بی‌تفاوت نمی‌توانند با ملت هماهنگ و مشکلات آنها را درک کنند.

امام جمعه دندی: روز قدس روز قیام مسلمانان سراسر جهان علیه مستکبران و فریاد علیه غده سرطانی است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا، راست گویی است و راستگویی و پرهیز از دروغ، زیباترین اخلاق و ادب است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر نقشه‌های دشمنان، به تشریح سه محور دشمنی‌های دشمنان پرداخت و گفت: فشار اقتصادی، فشار روانی و فشار عملی از نقشه‌های دشمن در مقطع کنونی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه هدف اصلی مذاکرات هسته‌ای لغو همه تحریم‌ها بود اما دشمنان بدعهد نه تنها تحریم‌ها را لغو نکردند، بلکه تحریم‌های جدیدی را نیز اعمال کردند، افزود: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم‌ها، فشار اقتصادی و در نتیجه ناامید کردن مردم از مسیر اسلام و انقلاب است، اما ایستادگی ملت آنها را ناامید خواهد کرد .

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 خرداد 19
زمان : ساعت 9:59 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

آقای مهندس محمدی بخشدار محترم بخش انگوران سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دندی بود که اهمیت فلسطین و روز قدس را تشریح کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 خرداد 19
زمان : ساعت 9:51 صبح
راهپیمایی روز جهانی قدس
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مسئولین و  مردم متدیین و ولایت مدار شهر دندی .

   ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 خرداد 19
زمان : ساعت 9:43 صبح
دسته عزاداری در روز شهادت حضرت علی(ع)
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

مراسم سخنرانی و عزاداری در روز شهادت حضرت علی(ع) قبل از اذان ظهر با حضور حجت الاسلام  حسینی نسب امام جمعه محترم بخش انگوران و شهر دندی و مسولین محترم شهرستان و بخش و اهالی محترم شهر دندی.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 خرداد 17
زمان : ساعت 10:21 صبح
قرائت دعای جوشن کبیر در شب 19 رمضان
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

 قرائت دعای جوشن کبیر در مسجد جامع شهر دندی با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی و مهندس نوری فرماندار محترم شهرستان ماهنشان و سایر مسئولین محترم بخش انگوران شهر دندی برگزار شد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 خرداد 17
زمان : ساعت 9:49 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 376667
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 24
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا