سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جایگاه شورای نگهبان، مصاحبه با نسیم زنجان
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: وظیفه شورای نگهبان، مقابله با نفود عناصر سست عنصر و بی صلاحیت در مجلس است.

حجت الاسلام  والمسلمین سید عمران حسینی نسب ، امام جمعه شهر دندی در مصاحبه با خبرنگار  نسیم زنجان ، در رابطه با دلیل هجمه به شورای نگهبان پس اعلام نتایج تایید صلاحیت کاندیداهای ثبت نام کننده برای مجلس دهم ، گفت: دلیل هجمه به شورای نگهبان پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام توسط این شورا است ، چون که این شورا هیچ گاه  زیر بار قانون شکنی نرفته است .

امام جمعه شهر دندی، مهمترین دلیل  ثبت نام گسترده در انتخابات  را تلاش برای  عبور عده ای از افراد برخی جناحها از فیتلر شورای نگهبان دانست و افزود :  اگر حداقل یک نفر از اعضای این جناح ها رد صلاحیت می شد  یک نفر دیگر را جایگزین می کردند و از طرف دیگر می توانند رد صلاحیت ها را بهانه ای برای فشار بر علیه شورای نگهبان کنند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 دی 30
زمان : ساعت 12:16 عصر
جشن میلاد امام حسن عسکری علیه السلام
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در مسجد چهارده معصوم شهرک کالسیمین شهر دندی برگزار شد.

امام جمعه دندی در این مراسم با تبریک میلاد امام یازدهم، امامت را یک نعمت الهی برای بندگان دانست و به برکات حضور و وجود امام در جامعه اشاره کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب بقای نظام زمین، مایه امنیت برای اهل زمین و فرود آمدن نعمت های الهی را از برکات وجود امام دانست و گفت: نزول باران، خارج شدن برکات زمین و آبادانی از برکات وجود امام معصوم علیه السلام است.

امام جمعه دندی با اشاره به ویژگی های جامعه مهدوی گفت: امنیت و فراوانی نعمت، کامل شدن عقول، پیشرفت علم و پرثمر بودن محصولات کشاورزی و عدم وجود نیازمند از ویژگی های جامعه مهدوی است.

حجت الاسلام حسینی نسب به اهمیت حضور امام در جامعه و هدایت مردم پرداخت و گفت: طبق روایت اگر در جامعه فقط دو نفر زندگی کنند قطعا یکی از آنها امام خواهد بود تا در روز قیامت دیگری نگوید که برای ما راهنما و هدایتگری نبود.

امام جمعه دندی با اشاره به روایتی گفت: اگر زمین یک ساعت بدون امام بماند، اهل خود را فرو می برد.

در پایان مراسم به 14 نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 دی 29
زمان : ساعت 11:0 عصر
جلسه شورای آموزش و پرورش
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش انگوران در سال 94 با حضور اعضای شورا برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام و هفته شورای آموزش و پرورش، به تبیین اهمیت مشورت از دیدگاه قرآن و روایات پرداخت و گفت: مشورت از اصول اجتماعی اسلام است که در قرآن و روایات بر آن تاکید شده و در سیره معصومین علیهم السلام نیز جاری بوده است.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 دی 29
زمان : ساعت 1:24 عصر
مصاحبه با شمیم ماهنشان، اجرای برجام
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: در مذاکرات، دشمن چیزی از کیسه خود به ما نبخشید، بلکه در مواردی از حقوق خود گذشتیم تا در جای دیگرحقوق خود را بگیریم.

حجت الاسلام حسینی نسب: علاج همه مشکلات کشور نه در لغو تحریم ها بلکه در اقتصادی مقاومتی است.

«حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب» امروز در گفت و گو با خبر نگار شمیم ماهنشان با شاره به لغو تحریم ها اظهارکرد: اگر لغو تحریم ها به واقعیت برسد و عملیاتی بشود و دشمن از یک طرف تحریم ها را لغو و از جای دیگر اعمال نکند موجب خوشحالی است و کسی با این کار مخالف نیست.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 دی 28
زمان : ساعت 1:11 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 94/10/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تدین و پاینبدی به ارزشهای اسلامی یکی دیگر از معیارهای انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام حسینی نسب: در گذشته بعضیها می گفتند، می توان بر علیه خدا تظاهرات کرد، یا امام معصوم را استیضاح کرد! لذا باید در رأی دادن به کاندیداها دقت کرد.

خطیب جمعه دندی: فرار شاه در 26 دی 57 آخرین ضربه ملت ایران به حکومت پهلوی بود.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به آغاز اجرای برجام از 26 دی گفت: در اولین اقدام باید تحریم‏های موجود علیه ایران برداشته ‏شود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه غرب در مقابل آزمون ملت ایران واقع شده است، گفت: بعد از 12 سال مذاکره آمریکا و غرب با ایران اسلامی باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا دشمنان در آزمون ملت ایران قبول خواهند شد یا دوباره عهدشکنی خواهند کرد؟

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 25
زمان : ساعت 2:8 عصر
جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی +تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: دهه فجر نماد حق طلبی و استقلال خواهی ملت ایران بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: دستاوردهای حکومت 2500 ساله نظام شاهنشاهی و 37 ساله نظام اسلامی مقایسه شود.

جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور مسئولین ادارات در بخشداری انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این جلسه با اشاره به روایتی از امام کاظم علیه السلام به ویژگی حضرت امام خمینی ره و مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امام کاظم علیه السلام می فرماید: «رَجُلٌ مِن اَهلِ قُم یَدعُو النّاسَ اِلَی الحَقِّ یَجتَمِعُ مَعَهُ قَومٌ قُلُوبُهُم کَزُبُرِ الحَدیدِ لاتَزُلُّهُم الرِّیاحُ العَواصِفُ، لایَمَلُّونَ مِنَ الحَربِ وَ لا یَجبِنونَ و عَلَی اللهِ یَتَوَکَّلونَ؛ مردى از قم مردم را به حق فرا مى خواند و گروهى استوار، چون پاره های آنها او را یاری می کنند و حوادث تند آنها را نمی لغزاند و از جنگ خسته نمی شوند و از هیچ چیز نمی ترسند و به خدا توکل می کنند.»

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 دی 22
زمان : ساعت 12:15 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی94/10/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: اعدام شیخ نمر توسط عربستان جهت سرپوش گذاشتن به جنایات خود در یمن و بحرین، مقابله با بیداری اسلامی در منطقه و ترس از ظهور شخصیتی همچون سید حسن نصرالله در عربستان بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: یکی دیگر از معیارهای انتخاب اصلح توجه مردم به حامیان و اطرافیان کاندیداهاست.

حجت الاسلام حسینی نسب با محکوم کردن به شهادت رساندن شیخ نمر گفت: این روحانی و رهبر شیعیان عربستان هیچ گناهی نداشت جز عدالت خواهی و حق طلبی و آگاه سازی مردم.

امام جمعه دندی گفت: حکام عربستان به جهت سرپوش گذاشتن به جنایات خود در یمن و بحرین، مقابله با بیداری اسلامی در منطقه، و ترس از ظهور شخصیتی همچون سید حسن نصرالله در عربستان او را به شهادت رساندند.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و سازمان حقوق بشر در قبال این جنایت گفت: اگر یکی از این جنایتها در یکی از کشورهای مخالف آمریکا رخ می داد، قطعا آمریکا و مدعیان حقوق بشر ماه ها بر روی آن مانور می دادند اما چشم خود رابه این جنایت بسته اند. 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 18
زمان : ساعت 2:33 عصر
محکومیت جنایت حکام عربستان
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

نمازگزاران جمعه شهر دندی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ آل سعود، مرگ بر فتنه گر و لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است، جنایت حکام عربستان و به شهادت رساندن شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان و 47 نفر از مسلمانان را محکوم کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 18
زمان : ساعت 2:0 عصر
خطبه های نماز جمعه 94/10/11
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: آمریکا دشمن دیرینه ملت ایران است و به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب: بی حجابی زن به معنای آزادی زن نیست بلکه آزادی مردان هوس ران است.

خطیب جمعه دندی: نماینده باید بصیر و دشمن شناس باشد و نسبت به فتنه و فتنه گران موضع شفافی داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی گفت: کشف حجاب سوغات رضاخان از غرب بود و در هرجامعه ‏ای، راه مبارزه ساده و آسان با دین، بی حجابی و آزادی مسائل جنسی است.
خطیب جمعه دندی گفت: بی حجابی زن به معنای آزادی زن نیست بلکه آزادی مردان هوس ران است که بر اثر بی غیرتی برخی مردان بوجود می آید.
امام جمعه دندی با بیان اینکه پاپ 7000 کشیش را دعوت کرده و از آنها راه حل خاموش کردن چراغ اسلام را خواست، گفت: هفت هزار پیشنهاد برای پاپ آوردند و از آن هفت هزار پیشنهاد، یک پیشنهاد انتخاب شد وآن هم این بود که " اگر می خواهید چراغ دین خاموش شود، تمام دختران و زنان مسلمان را نیمه عریان بیرون بکشانید. همین که مردان مسلمان این پیکرهای نیمه عریان را دیدند و رابطه برقرار کردند، کم کم چراغ اسلام خاموش می شود.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 11
زمان : ساعت 1:53 عصر
نهم دی، دیدار با مسئولان ادارات و خانواده های معظم شهدا + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: کور واقعی آن کسی است که بصیرت نداشته باشد.

امام جمعه دندی: نهم دی نمایش اقتدار ولایت فقیه بود.

به مناسبت سالروز نهم دی مسئولان ادارات و خانواده های معظم شهدا در دفتر امام جمعه دندی حضور یافتند.  

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار به تشریح ایجاد انواع فتنه بر ضد انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: فتنه 78 و 88 در چندین سال گذشته خطرناکترین فتنه ها بودند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه فتنه 88 براندازی بود، گفت: جامعه متشکل از خواص و عوام است و در زمان فتنه خواص باید راهنما و هدایتگر عوام باشند اما در فتنه 88 برخی از خواص جامعه در گرداب بی بصیرتی فرو رفته بودند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 دی 9
زمان : ساعت 11:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 374488
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 64
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا