سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار به مناسبت هفته بسیج
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: بسیجی باید همچون شمشیر برنده مدافع و مطیع ولایت فقیه باشد.

امام جمعه شهر دندی: ولی فقیه ستون خیمه انقلاب است و تبعیت از دستورات ولی فقیه شرعا و قانونا واجب است.

حجت الاسلام حسینی نسب: نظام اسلامی و ملت انقلابی به وجود پر برکت بسیج در کشور افتخار می کنند.

به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه ماهنشان و دندی به همراه بخشدارمحترم بخش انگوران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.
حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته بسیج و تجلیل از خدمات این نهاد انقلابی، بسیج را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: نظام اسلامی و ملت انقلابی به وجود پر برکت بسیج در کشور افتخار می کنند.
امام جمعه شهر دندی به تبیین ویژگی ها و شاخصه های بسیجی پرداخت و با بیان اینکه ارتباط با خدا اولین شاخصه بسیجی است، گفت: بسیج دارای یک ارتباط معنوی با خداست و این ارتباط با خدا بسیجی را با نشاط و سرزنده نگهداشته است.
وی اخلاص در عمل و خدمت بی منت را دومین ویژگی بسیجی دانست و با اشاره به اینکه کار بسیجی برای خداست و نه برای کسب قدرت و مانند آن، گفت: بسیج با خداوند معامله کرده و برای خدمت خود منتی برای جامعه نداشته و ندارد.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 آبان 30
زمان : ساعت 9:17 صبح
بازدید از کتابخانه شهدای شهر دندی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار از کتابخانه شهدای شهر دندی دیدار و 5 جلد کتاب نیز به کتابخانه شهدای شهر دندی اهداء کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 آبان 29
زمان : ساعت 1:53 عصر
مراسم شب شهادت امام رضا(ع)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

 شب شهادت امام رضا(ع) در مسجد جامع شهر دندی با سخنرانی حجت الاسلام سیخ کاظم میکائیلو و با مداحی کربلایی یوسف کردلو برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 آبان 29
زمان : ساعت 11:28 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: کوتاه آمدن در برابر دشمن، منجربه جری شدن آن‌ها می‌شود و تجربه هم نشان داده اگر یک قدم عقب نشینی کنیم، دشمن چند قدم جلو می‌آید.

خطیب جمعه دندی: بیکاری مادر همه مشکلات است و جامعه با نشاط جامعه‌ای است که رشد اقتصادی دارد و از تخلفات اجتماعی پاک است.

 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و مبارزه با هوای نفس، اظهار کرد: هر کس بخاطر اطاعت خدا و ترک گناه با هوای نفس مبارزه کند، مجاهد است    .

وی با اشاره به سالروز لیله‌المبیت و شب فداکاری حضرت علی(ع) افزود    : حضرت امیرمؤمنان علی(ع) مجاهد واقعی در جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر است    .

امام جمعه دندی با تبریک هفته بسیج و با اشاره به ویژگی‌های بسیجی، ادامه داد: هفته بسیج فرصتی است برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی و انقلابی و بسیجی کسی است که در صحنه‌های انقلاب پیشرو و در دفاع از ارزش‌های انقلابی پیشقدم و در مقابل دشمنان در صف مقدم مبارزه باشد .

حسینی‌نسب با اشاره به ویژگی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، گفت: بسیجی أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم است و در مقابل دشمن مستکبر کوتاه نمی آید.

وی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند باید در مقابل آمریکا کوتاه آمد، افزود: کوتاه آمدن در برابر دشمن، منجربه جری شدن آن‌ها می‌شود و تجربه هم نشان داده اگر یک قدم عقب نشینی کنیم، دشمن چند قدم جلو می‌آید.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 27
زمان : ساعت 11:21 صبح
برگزاری مراسم شهادت پیامبر اکرم(ص)
| نظر بدهید

 مراسم شهادت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) قبل از خطبه های نماز جمعه شهر دندی با مداحی کربلایی میربهاء رضایی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 27
زمان : ساعت 11:15 صبح
دیدار با اعضای انجمن کتابخانه شهر دندی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: باید هفته کتاب و کتابخوانی به هفته انس با کتاب تبدیل شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: قفسه کتاب جهت دسترسی مردم به کتاب در مساجد ایجاد شود.

به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار اعضای انجمن کتابخانه شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.
حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، به اهمیت مطالعه و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: تلاوت اولین آیه قران به پیامبر اسلام(ص) با عنوان ((اقْرَأْ)) دلیل بر اهمیت مطالعه در اسلام است.
وی با بیان اینکه آیات قران انسان را به تدبیر و تفکر دعوت می کند، گفت: تدبیر و تفکر هم بدون مطالعه امکان پذیر نیست.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: کتابخوانی برای یک ملت واجب است.
وی با اشاره به اینکه هزینه های که برای لوازم بهداشتی آرایشی می شود 8 برابر هزینه خرید کتاب و کتابخوانی است، گفت: باید هفته کتاب و کتابخوانی به هفته انس با کتاب تبدیل شود.
حجت الاسلام حسینی نسب بر ترویج و فرهنگ سازی کتابخوانی تاکید کرد و گفت: خرید کتاب به کودکان، ایجاد قفسه کتاب در مساجد و برگزاری مسابقه کتابخوانی می تواند مردم را به مطالعه تشویق نماید.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 آبان 23
زمان : ساعت 12:29 عصر
نماز جماعت در مدارس
برچسب ها: نمازجماعت در مدارس (27)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی هر هفته به صورت چرخشی در یکی از مدارس شهر دندی نماز ظهر و عصر را اقامه می کنند که این هفته در مدرسه بنت الهدی نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 آبان 22
زمان : ساعت 9:59 صبح
خطبه های نماز جمعه
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی: سنت وقف از مهم‌ترین تمهیدات اسلام در تامین آینده مسلمانان است.

حجت‌الاسلام وهاب صبحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با اشاره به وقایع جنگ جهانی اول اظهار کرد: در این جنگ جهانی از سلاح‌های شیمیایی برای نخستین بار استفاده شد، به گونه‌ای که انبوه مناطق غیرنظامی بمباران هوایی شدند و نیز در این سده، کشتار غیرنظامیان در ابعادی گسترده رخ داد .

وی به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: وقتی جهل و بی‌خبری، جامعه‌ای را از پای درآورد، یا شبهه‌ها ذهن جوانان را فلج کند، بدون شک یکی از مهم ترین کارهایی که می‌تواند آفت جهل را بزداید، مطالعه است و آنچه می‌تواند شبهه‌های ذهنی را دفع کند و ایمان و اطمینان را به قلب‌ها باز آورد، کتاب خوانی است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 20
زمان : ساعت 9:9 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

آقای مهندس محمدی بخشدار انگوران سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دندی بود که گزارشی از عملکرد بخشداری و دهیاری ها را تشریح کرد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 20
زمان : ساعت 8:0 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسام حسینی نسب: مدیریت مقطعی و انتخاباتی آفت کشور و پروژه‌ها است.

امام جمعه دندی: جاده دندی به زنجان با اینکه یک پروژه ملی است و متاسفانه با همه شعارها پیشرفت قابل قبولی نداشته و با حرکت لاک پشتی و تزریق اعتبار قطره‌ای این پروژه تبدیل به قصه شب و لالایی مادران برای فرزندانشان شده است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، و با بیان اینکه یکی از نام‌های قیامت، یوم الحسرت است، اظهار کرد: کسانی که در دنیا از پیامبر و اهل بیت پیامبر(ص) تبعیت نکردند در انتخاب دوست دقت نکردند در قیامت حسرت می‌خورند.

وی به ادامه بحث حقوق فرزندان پرداخت و افزود: یکی از وظائف والدین، کنترل دوستان فرزندان است.

امام جمعه دندی به 13 آبان و سه رویداد مهم و تاثیرگذار آن اشاره کرد و با بیان اینکه تبعید امام در 13 آبان سال 43، حمله رژیم شاه به دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است، گفت: راهپیمایی 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، فرصتی دیگر است مبنی بر اینکه ملت ایران هیچ وقت با استکبار جهانی سازش نخواهد کرد و استکبار ستیزی یکی از سیاست های تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 13
زمان : ساعت 9:13 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 374491
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 64
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا