سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: برجام یک توافق بین‌المللی بود که به اذعان همه گروه‌ها و جناح‌ها حتی مذاکره کنندگان، با تحریم‌های آمریکا روح و جسم آن آسیب دیده و ملت انقلابی منتظر اقدام انقلابی دولتمردان و اعضای نظارت به برجام است.

امام جمعه دندی: در کابینه جدید از مدیران انقلابی، جهادی و متخصص و جوان استفاده شود. 

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه‌های نماز جمعه امروز دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: تقوا بهترین گنج و محکمترین پناهگاه و مایه نجات از هلاکت دنیوی و اخروی است.

وی با بیان اینکه از منظر قرآن و دین اسلام در کسب معنویات و تکامل انسانی بین زن و مرد فرقی وجود ندارد، با تبریک اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، گفت: دختران امروز، مادران فردای این کشور هستند، پس ای مادران امروز، برای آینده جامعه و کشور مادران خوبی تربیت کنید.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 31
زمان : ساعت 9:2 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بود که به اهمیت پرداخت زکات اشاره کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 31
زمان : ساعت 8:51 صبح
بازدید از سیلوی گندم شهر دندی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی قبل از خطبه های نماز جمعه از سیلوی گندم شهر دندی بازدید کردند.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 31
زمان : ساعت 8:0 صبح
جلسه اعضای ستاد نماز جمعه
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: اعضای ستاد نماز جمعه بعنوان پشتوانه نماز جمعه، باید همراه و حامی باشند.

در آستانه روز نماز جمعه، جلسه ستاد نماز جمعه شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این جلسه با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت: امام صادق(ع) بنده مخلص و عاشق خداوند متعال بود.

امام جمعه شهر دندی، با آثار و برکات نماز در سیره اهلبیت خصوصا امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: دستور و سیره اهلبیت(ع) بود که از روز پنج شنبه خود را برای نماز جمعه آماده می کردند.

حسینی نسب ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های اعضای فعال ستاد نماز جمعه گفت: ستاد نماز جمعه پشتوانه و حامی نهاد نماز جمعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای ستاد نماز جمعه باید در همه برنامه های دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه همراه و حامی باشند، به برنامه ها و اردوهای ستاد نماز جمعه اشاره کرد و گفت: انتخاب اعضا برای اردوی ستاد نماز جمعه بر اساس حضور در نماز جمعه، حضور در جلسات و فعالیت در برنامه های نماز جمعه بوده است.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 تیر 29
زمان : ساعت 11:5 صبح
عزاداری در شب شهادت امام صادق(ع)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: محب اهلبیت باید فرزندانی با قلبی سرشار از محبت به اهلبیت، محبت به رهبر انقلاب و محبت به مراجع و علماء تربیت کند.   

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) همزمان با شب شهادت آن حضرت، با حضور عاشقان و ارادتمندان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان در مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این مراسم که حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی نیز حضور داشت، حجت الاسلام متین با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) به فضائل آن حضرت اشاره کرد و گفت: در مکتب امام صادق چهارهزار شاگرد تربیت شده است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 تیر 29
زمان : ساعت 11:0 صبح
دیدار فرماندهان حوزه مقاومت بسیج دندی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران و فرمانده بسیج دانش آموزی دندی به همراه کارکنان آن حوزه با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 تیر 29
زمان : ساعت 8:0 صبح
مصاحبه با خبرنگار شمیم ماهنشان
برچسب ها: مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: یکی از اصول اجرایی نشده، اصل امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه دندی: باید از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شود.

خطیب جمعه دندی: امر به معروف و نهی از منکر از اصول معطل مانده و مظلوم قانون اساسی است.

 

امام جمعه شهر دندی گفت: آنهایی که دغدغه معطل ماندن برخی اصول قانون اساسی را دارند یکی از اصولی که اجرایی نشده، اصل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است، چرا اقدامی نمی کنند؟. 

حجت الاسلام حسینی نسب امروز در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی و وظیفه همگانی و از احکام عملی مسلمانان و از فروع دین اسلام است و همپایه نماز، روزه و حج و ... است و در واقع زیربنای همه فرائض بوده و اقامه واجبات به امر و معروف و نهی از منکر بستگی دارد که امام باقرعلیه السلام می فرماید: « إِنَّ الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّهْیَ عَنِ الْمُنْکَرِ سَبِیلُ الْأَنْبِیَاءِ وَ مِنْهَاجُ الصُّلَحَاءِ فَرِیضَةٌ عَظِیمَةٌ بِهَا تُقَامُ الْفَرَائِضُ؛ امر به معروف و نهى از منکر راه و روش پیامبران و شیوه صالحان است و واجب بزرگى ‌است که واجبات دیگر با آن بر پا مى‌شوند». 

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 تیر 26
زمان : ساعت 9:24 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن عبور از فتنه‌ها و موجب بصیرت است. 

امام جمعه دندی: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی و موجب خنثی کردن جنگ فرهنگی دشمن می‌شود.

خطیب جمعه دندی: مهمترین مسئله شهر جذب نیروی بیکار بومی از طریق آزمون قابل تقدیر است اما همه باید از طریق آزمون جذب شوند و نباید برخی با واسطه گری و پارتی بازی قبل از آزمون جذب شوند و آزمون برای افرادی که واسطه و پارتی ندارند، برگزار شود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: هر کس به تقوا عمل کند، هرگز پشیمان نشود، زیرا تقوا عامل رستگاری است.

وی با اشاره به 23 تیر سالروز پایان آشوب و فتنه سال 78، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن از هر راهی برای براندازی و ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده که جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه 78 و فتنه 88 از جمله توطئه‌ها و دشمنی‌هاست.

حسینی‌نسب با بیان اینکه همه فتنه‌ها و توطئه‌ها به خاطر بصیرت و موقعیت شناسی ملت انقلابی ناکام مانده است، افزود: نباید از توطئه و برنامه‌ریزی دشمن غفلت کرد، بلکه همواره باید هوشیار و دشمن‌شناس بود.

وی با تاکید بر تبعیت از مقام معظم رهبری و با بیان اینکه هر کس در زمان یاری رهبر خود در خواب باشد، با لگد دشمن از خواب بیدار می‌شود، ادامه داد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ضامن عبور از فتنه‌ها و موجب بصیرت است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه دشمن همیشه هست ولی دشمنی‌ها فرق می‌کند، گفت: اگر دیروز دشمن جنگ هشت ساله را تحمیل کرد، امروز جنگ فرهنگی به راه انداخته است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 24
زمان : ساعت 8:29 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
| نظر بدهید

به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان، آقای فرخی نیا رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان ماهنشان، وظایف و اختیارات و فعالیت های این شورا را به عنوان سخنران پیش از خطبه ها تشریح کرد.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 24
زمان : ساعت 8:0 صبح
بازدید از نمایشگاه
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته عفاف و حجاب حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی از ایستگاه نقاشی عفاف و حجاب در مدرسه بنت الهدای شهر دندی بازدید کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 تیر 22
زمان : ساعت 10:52 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377158
بازدید امروز: 117
بازدید دیروز: 191
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا