سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نمازجماعت در مدرسه خاتم الانبیاء
برچسب ها: اخبار (756)، نمازجماعت در مدارس (27)، | نظر بدهید

نماز جماعت ظهر و عصر که هر هفته یکشنبه ها به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی بصورت چرخشی در یکی از مدارس شهر دندی برگزار می شود، امروز نیز برای بار دوم در مدرسه پسرانه خاتم الانبیاء اقامه شد و بعد از اقامه نماز امام جمعه دندی سخنرانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 آذر 29
زمان : ساعت 3:25 عصر
کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: حفظ احترام شخصیت افراد، برخورد مودبانه، بیان محاسن و خوبی های شخص،تذکر در خلوت از جمله روشهای امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه دندی:ترک این فریضه باعث ترویج منکرات در جامعه می شود.

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر به همت سپاه ناحیه ماهنشان با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

امام جمعه دندی در این جلسه با اشاره به آیات و روایات به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و آثار ترک این فریضه پرداخت و گفت: ترک این فریضه باعث ترویج منکرات در جامعه می شود و فساد و منکرات فراگیر می شود و در این صورت عذاب الهی همه را می گیرد.

حجت الاسلام حسینی نسب بخش اصلی بحث را به روش و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داد و به چند نمونه از روشهای این دو فریضه پرداخت.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 آذر 29
زمان : ساعت 3:14 عصر
مراسم شهادت امام حسن عسکری علیه السلام
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم شهادت امام حسن عسکری علیه السلام همزمان با شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع دندی برگزار شد. در این مراسم که با حضور حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان سخنرانی کرد.

حجت الاسلام کریمی در این مراسم با اشاره به دعای معروف"اللّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی نَفْسَکَ لَمْ اَعْرِفْ رَسُولَکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنی رَسُولَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی رَسُولَکَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَکَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنی حُجَّتَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دینی"  شناخت واقعی امام را مایه حرکت در صراط مستقیم دانست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با اشاره به حادثه کربلا گفت: کسانی که در صف لشکر یزید بودند با اینکه می دانستند امام حسین علیه السلام نوه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و فرزند فاطمه زهراست ولی چون شناخت حقیقی نداشتند، بخاطر مال دنیا در مقابل امام ایستادند.

حجت الاسلام کریمی در ادامه بحث گفت: شناخت امام آن قدر اهمیت دارد که طبق روایت، اگر انسان امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیّت مرده است.

وی در پایان به ذکر مصائب شهادت امام حسن عسکری علیه السلام پرداخت. 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 آذر 29
زمان : ساعت 1:40 عصر
راهپیمایی نمازگزاران دندی در اعتراض به کشتار شیعیان در نیجریه
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

نمازگزاران جمعه دندی در اعتراض به کشتار شیعیان در نیجریه بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از مسلمانان و شیعیان نیجریه اعلام کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت نیروی های نظامی در کشتار شیعیان در نیجریه را محکوم کردند.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آذر 27
زمان : ساعت 4:1 عصر
خطبه های نمازجمعه 94/9/27
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: کشتار شیعیان در نیجریه نمادی از شیعه ‏هراسی است.
حجت الاسلام حسینی نسب: در واکنش به مصوبه مجلس آمریکا، وزارت خارجه از کرامت ایران و ایرانی دفاع کند.

 حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی مساله دردناک نیجریه  و کشتار شیعیان و دستگیری رهبر جنبش اسلامی نیجریه اشاره کرد و گفت: این کار مایه تاسف و اندوه فراوان آزاداندیشان جهان، مسلمانان و ازجمله شیعیان جهان شده است.

امام جمعه دندی گفت: بدون ‏تردید، این حمله جنایتکارانه که نمادی از شیعه ‏هراسی و نشانی از پاک‏سازی مذهبی به همراه دارد، نزد همه انسان‏های آزاده جهان که برای کرامت انسانی، آزادی اندیشه و آزادی مذهب احترام قائلند، محکوم و مردود است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آذر 27
زمان : ساعت 3:35 عصر
مصاحبه با خبر نگار اوج بیداری
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی:

دولت نیجریه، به جای مسلمان کشی با عناصر کشتار شیعیان برخورد کرده و عوامل خود سر نظامی که مسبب شهادت شیعیان است را محاکمه کند.
از مجامع بین المللی خصوصا کسانی که ادعای مبارزه با تروریسم می کنند می خواهیم در مقابل این جنایت غیرانسانی سکوت خود را بشکنند.

  «حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب» امروز در گفت و گو با خبر نگار اوج بیداری اظهار کرد: حمله ارتش نیجریه به مسلمانان شیعه این کشور که منجر به شهادت عده کثیری از مسلمانان شده و محاصره منزل رهبر مقاوم شیعیان آن کشور شیخ «ابراهیم یعقوب زاک زاکی» و شهادت همسر و فرزندش، حاکی از ترس و وحشت دشمنان اسلام از اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمین و استیصال آنان در برابر گسترش تفکر اهل بیت(ع) و رشد روز افزون شیعیان و قدرت نفوذ معنوی آنان است.
وی افزود: جان انسان در منطق اسلام محترم است لذا خودکشی و یا دیگرکشی حرام است و یکی از گناهان کبیره، قتل نفس انسان بی گناه است.
امام جمعه شهر دندی گفت: وقتی انسان بی گناهی، به ناحق کشته می شود، حق حیات و زندگی از او گرفته می شود و او، از بزرگ ترین حقی که دارد، محروم می شودبنابراین اسلام به حفظ و حرمت جان انسان های بی گناه اهمیت فراوان داده است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 آذر 25
زمان : ساعت 11:29 صبح
نماز جماعت، مدرسه دخترانه بنت الهدی
برچسب ها: اخبار (756)، نمازجماعت در مدارس (27)، | نظر بدهید

نماز جماعت ظهر و عصر که هر هفته یکشنبه ها به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی بصورت چرخشی در یکی از مدارس شهر دندی برگزار می شود، امروز نیز برای بار دوم در مدرسه دخترانه بنت الهدی اقامه شد و بعد از اقامه نماز امام جمعه دندی پیرامون اهمیت حجاب سخنرانی کرد.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 آذر 22
زمان : ساعت 3:0 عصر
مراسم شهادت امام رضا علیه السلام
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم شهادت امام رضا علیه السلام همزمان با شب شهادت آن امام مظلوم با حضور عاشقان و اردتمندان باحضور امام جمعه شهردندی و باسخنرانی حجت الاسلام میکائیلو در مسجد جامع دندی برگزار شد.

 
 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 آذر 21
زمان : ساعت 10:0 صبح
خطبه های نمازجمعه دندی 94/9/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: اگر پرونده هسته ایران بسته نشود، برجام نیز عملیاتی نخواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب:لیلة المبیت اوج فداکاری حضرت علی علیه السلام در دفاع از دین اسلام بود.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به گزارش آمانو در مورد پرونده هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت: گزارش آزانس بین المللی انژری هسته ای در یک تقسیم بندی به سه بخش سفید، سیاه و خاکستری تقسیم می شود و دارای گزارش دو پهلو است.

امام جمعه دندی گفت:با قاطعیت به گروه 1+5 هم اعلام می کنیم که بین برجام و پی.ام.دی یکی را انتخاب کنید. استکبار جهانی و 5+1 بدانند ‏ اگر پرونده هسته ایران بسته نشود، برجام نیز عملیاتی نخواهد شد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 آذر 20
زمان : ساعت 2:57 عصر
مراسم رحلت پیامبر اعظم ص و شهادت حضرت امام حسن مجتبی ع
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم رحلت حضرت پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در شهر دندی برگزار شد.

این مراسم که از ساعت ده صبح روز 28 صفر در مسجد جامع دندی آغاز شده بود ابتدا با مداحی و سینه زنی عاشقان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام آغاز و سپس زیارت نامه حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله ادامه یافت و در پایان نیز حجت الاسلام سیدشجاع الدین موسوی یکی از خطبای استان زنجان به سخنرانی پرداخت.

این مراسم همزمان با اذان ظهر به پایان رسید و عزاداران نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه محترم دندی اقامه کردند.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 94 آذر 19
زمان : ساعت 1:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377073
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 191
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا