سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/5/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

در لبیک به ندای حضرت امام خامنه ای، به آمریکا در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اجازه نفوذ نخواهیم داد.

حجت الاسلام حسینی نسب 30مرداد سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی بدست رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این حادثه پنج نقطه از گنبد و یک منبر با قدمت 800ساله از بین رفت.اینگونه حوادث بیانگر این است که رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نمی کند هم کودک می کشد، هم خانه های فلسطینیان را تخریب می کند و هم مسجد را به آتش می کشد.

امام جمعه دندی گفت: به این مناسبت این روز، روز جهانی مسجد نام گذاری شده است که مردم باید با حضور خود در نمازهای جماعت و جمعه مساجد را آباد کنند و ائمه جماعات و هیئت امنا مساجد باید طوری مدیریت کنند که مسجد وابسته به یک گروه خاص یا حزب و جناح خاصی نباشد و مساجد مرکز تبلیغ، محل موعظه و مرکز آرامش روحی برای همه باشد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 30
زمان : ساعت 3:0 عصر
مصاحبه با خبرنگار اوج بیداری
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

وحدت از عوامل پیروزی بر دشمن و جلوگیری از نفوذ استکبار است/ماهم اجازه نمی دهیم.

حجت الاسلام حسینی نسب امروز در گفت وگو با خبرنگار اوج بیداری ضمن اشاره به بیانات رهبری و پیوستن به کمپین ما هم اجازه نمی دهیم اظهارکرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن از طریق ایجاد اختلاف و نفوذ می خواهد نقشه خود را عملی نماید ولی مردم انقلابی و ولایت مدار از نقشه های دشمن آگاه است.

وی افزود: مردم می دانند که در جامعه دو خط بیشتر وجود ندارد: یک مسیر، مسیر الهی است که همان صراط مستقیم است و می فرماید : وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا که از ما اتحاد و وحدت را می خواهد و مسیر دیگر مسیر شیطان است که إِنَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُوقِعَ بَیْنَکُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاء که می خواهد بین مسلمانان و مردم دشمنی و تفرقه بوجود آورد .

امام جمعه دندی تأکید کرد: ما باید به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه اختلاف افکنانه دشمن را بشناسیم و با وحدت و اتحاد دشمن را مأیوس کنیم و با حفظ همین وحدت و یکپارچگی از نفوذ دشمن وایجاد تفرقه و اختلاف جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام حسینی نسب خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه دیرینه دشمنی آمریکای مستکبر با ایران اسلامی، مسئولان و مردم انقلابی همچنان به آمریکا و غرب بی اعتماد هستند و بر همین اساس به دشمن اجازه نفوذ نخواهیم داد.
وی در ادامه اظهارکرد: با توجه به اختلاف اساسی ایران اسلامی با سیاستهای جهانی و منطقه ای آمریکا در مسائل فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، عراق و بحرین و هر جای دیگر که پای دشمن مستکبر باز شده جز دخالت و غارت چیزی به دنبال نداشته بدون شک ما به آمریکا در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اجازه نفوذ نخواهیم داد و دشمن در این مسأله نیز ناگام خواهد ماند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 مرداد 28
زمان : ساعت 11:51 صبح
خطبه های نماز جمعه دندی 94/5/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

نماز جمعه شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه  محترم این شهر برگزار شد.

امام جمعه دندی:  نقاط ضعف و قوت توافق نامه همزمان دیده شود و از سیاه نمایی و ذوق زدگی و همچنین اختلاف و تفرقه در این مساله پرهیز شود.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان در برابر ارتش سر تا پا مسلح رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت تنها راه پیروزی است اگر چه مقاومت کننده یک گروه کوچک باشد و اگرچه در مقابل قدرتی باشد که حامی آن آمریکاست.

امام جمعه دندی گفت: الان نیز اگر بحرین قهرمان و یمن مظلوم ایستادگی کند پیروز خواهد شد و حکام عربستان به سرنوشت صدام  وقذافی دچار خواهند شد. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

خطیب جمعه دندی به 25 مرداد مصادف با اول ذیقعده سالروز ولادت حضرت معصومه علیهاالسلام و روز دختران اشاره کرد و گفت: حرم حضرت معصومه علیهاالسلام طبق روایت امام صادق علیه السلام حرم اهلبیت است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 23
زمان : ساعت 3:27 عصر
برنامه های هفتگی مسجد جامع شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

 

بسمه تعالی

برنامه های هفتگی مسجد جامع شهر دندی

حضرت امام علی (علیه السلام ) : هر کس که صدای اذان جماعت را بشنوند و بدون هیچ عذری پاسخ ندهد، نماز ندارد (نمازش مقبول نیست).

 

ایام هفته

نماز جماعت

برنامه ها  

شنبه

نماز جماعت ظهر و عصر

مغرب و عشاء

قرائت قرآن  

یکشنبه

قرائت قرآن 

دوشنبه

قرائت قرآن 

بیان احکام و تفسیر قرآن

سه شنبه

قرائت قرآن

دعای توسل

چهارشنبه

قرائت قرآن

پنج شنبه

قرائت قرآن

زیارت عاشورا

جمعه

برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه

امام صادق(علیه السلام):   هر گاه کسی به سوی نماز جمعه قدم بردارد، خداوند جسد او را بر آتش دوزخ حرام خواهد کرد .

 

دفتر امام جمعه محترم شهر دندی

هیئت امنای محترم مسجد جامع شهر دندی

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 مرداد 21
زمان : ساعت 12:0 عصر
خطبه های تاریخ 94/5/16 نماز جمعه دندی به روایت خبرگزاری رسا
| نظر بدهید

امام جمعه دندی امام جمعه شهر دندی:
امانت داری و صداقت از ویژگی‌های مهم خبرنگار است خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر دندی زنجان گفت: امانتداری و صداقت دو خصلت و مشخصه بسیار مهم برای خبرنگاران محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه شهر دندی زنجان، امروز در جمع مردم این شهر، با بیان این که ثبات، امنیت و پیشرفت در سایه وحدت و اتحاد به وجود می آید گفت: در جامعه دو خط بیشتر وجود ندارد یک مسیر، مسیر الهی است که همان صراط مستقیم است و از ما اتحاد و وحدت را می خواهد و مسیر دیگر، مسیر شیطان است که می خواهد بین مسلمانان دشمنی و تفرقه به وجود آورد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 مرداد 20
زمان : ساعت 7:59 عصر
گزارش تصویری نماز جمعه 94/5/16
| نظر بدهید

گزارش تصویری نماز جمعه 94/5/16 که به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه محترم منطقه انگوران برگزار شد. سخنران پیش از خطبه ها حجت الا سلام حاج آقای نقوی مسئول زکات شهرستان ماهنشان بود که در مورد اهمیت پرداخت زکات صحبت کردند.

//

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مرداد 19
زمان : ساعت 11:14 صبح
خطبه های نماز جمعه 94/5/16
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

 

امام جمعه دندی:
کسی که در مسیر تفرقه قدم بدارد از عوامل شیطان و نیروی آمریکایی  است و کسی که تابع قانون اساسی و ولایت فقیه است ، خواست  قانون و تاکید مقام معظم رهبری  حفظ آرامش و اتحاد است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 16
زمان : ساعت 3:13 عصر
دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام کریمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی نسب امام جمعه محترم منطقه انگوران دیدار کرد و دو طرف در مورد موارد مختلف با یگدیگر تبادل نظر کردند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 94 مرداد 15
زمان : ساعت 9:53 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 1394/5/9
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

 

امام جمعه موقت دندی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مدعیان حقوق بشر گفتند: آمریکا و کشورهای غرب هر قدر بیشتر به طبل دفاع از حقوق بشر بکوبند نتیجه ای جز رسوایی بیشتر به دنبال نخواهد داشت جنایت غرب در کشورهای اسلامی بویژه بر علیه ایران اسلامی از فضاحت بارترین چهره های آنان در ارتباط به حقوق بشر است.

خطیب موقت جمعه دندی اهداء خون را از اهدای زندگی و حیات به انسان ها دانست و اظهار داشت این امر مهم و حیاتی مصداق دستور خداوند است که فرمود حفظ جان یک انسان برابر حفظ کل جامعه است و با توجه به اینکه این مساله از چنین راهی برخوردار است لازم است اقدام لازم برای فرهنگ سازی صورت گیرد.

حجت الاسلام صبحی با اشاره به مجاهدت های شیخ فضل الله نوری اظهار نمود شیخ فضل الله نوری دارای بصیرت سیاسی بالایی بود و همین بود که این شهید والا مقام توانست غرب و شرق زدگان علیه اسلام و ایران را تشخیص داده و به مشروطه مشروعیت ببخشد.  

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مرداد 12
زمان : ساعت 10:32 صبح
خطبه های نماز جمعه 94/5/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:  از مسئولان مربوطه خصوصا وزارت خارجه  می خواهیم پاسخ قاطعی به گستاخی های اخیر دشمنان  داده شود.

امام جمعه دندی در خطبه های امروز نماز جمعه، با اشاره به دوم مرداد روز نمازجمعه و پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی، جایگاه نماز جمعه محل اجتماع مسلمین و نمایش اقتدار و اتحاد مسلمان و جایگاه بصیرت و آگاهی بخش دانست و از فعالان ستاد نماز جمعه تشکر کرد و یاد و خاطره آیت الله طالقانی و آیت الله مشکینی و شهدای محراب را گرامی داشت.

حجت الاسلام حسینی نسب با تسلیت هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت، مراکز وهابیت را محل فتنه و جاسوسی بر علیه اسلام واقعی دانست و گفت وهابیت و حاکم عربستان سعودی باید از سرنوشت صدام و قذافی عبرت بگیرند.

خطیب جمعه دندی به سالروز عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت در این عملیات غیرتمندانه 2000نفر از منافقین توسط سپاه پاسداران کشته شدند و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بدانند مردم ایران اسلامی نسبت به آرمانها و ارزشهای اسلامی پایبند هستند و پای آرمانهای خود ایستادگی خواهند کرد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 2
زمان : ساعت 3:3 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 376631
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا