سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حاشیه نماز جمعه انجام شد :
| نظر بدهید

تقدیر از ورزشکاران بخش انگوران با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در نماز جمعه این شهر توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهنشان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مهر 27
زمان : ساعت 10:27 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/7/26
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با اشاره به دستاوردهای کشور در روزهای اخیر گفت: امروز تحلیل گران، به قدرت منطقه‌ای و اشرافیت اطلاعاتی ایران اعتراف می‌کنن.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی اظهار کرد: از فرزندان جوان و انقلابی سازمان اطلاعات سپاه که با ابتکار و اقدام هوشمندانه در دستگیری سر شبکه سایت و کانال آمد نیوز روح ا... زم تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه این عملیات غرور آفرین را به ملت و رهبر عزیز تبریک عرض می‌کنم از سربازان انقلاب و جوان کشور  می‌خواهیم با قدرت و توکل پیش روند و خائنان به وطن را به مردم معرفی کنند و با کمک قوه قضائیه مزدوران استکبار را به سزای اعمالشان برسانند.

خطیب نماز جمعه دندی با تاکید بر اینکه عناصر فاسد در نظام اسلامی جایی ندارند، تصریح کرد: هنجارشکنان و  قانون شکنان با اعمال خود، حریم و حرمت ملت را درهم می‌شکنند.

وی با اشاره به اینکه روح الله زم در خارج از کشور علیه نظام و انقلاب توطئه و در آن طرف مرزها در شبکه آمدنیوز خبرهای نادرست پخش می‌کرد، ادامه داد: این مزدور امروز در چنگ قدرتمند نظام قرار گرفت و امروز تحلیل‌گران، به قدرت منطقه‌ای کشور و اشرافیت اطلاعاتی ایران اعتراف می‌کنند.

خورشیدی اطهر افزود: وقتی پهپاد آمریکا سرنگون شد، وقتی کشورهای عربی در خواب بودند، وقتی عربستان در تدارک حمله به یمن و سوریه و لیبی قرار داشت، ایران در حال توسعه تسلیحات پیشرفته بود این قدرت نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن بیستم صفر و اربعین سرور و سالار شهیدان گفت: امسال پیاده روی اربعین با توجه به شرایط بین‌المللی رنگ و بوی ویژه‌ای به خود گرفته که بازتاب جهانی داشته و بیانگر انسجام و اتحاد جهان اسلام در برابر جریان نفاق و تفرقه است.

امام جمعه دندی اضافه کرد: این راهپیمایی بی‌نظیر پیام مهمی دارد مبنی بر اینکه اگر خطری دنیای اسلام و خصوصا تشیع را تهدید کند این جمعیت آمادگی دارد در صحنه حضور یابد، بنابراین دشمنان و استکبار بداند حرکت عظیم زائران در اربعین ادامه راه امام حسین (ع) است همانگونه که امام حسین (ع) در مقابل ظلم و ستم و طاغوت ایستاد امروز هم شیعیان و زائران در برابر استکبار و داعش ایستاده و این حضور نمایانگر مقاومت و بیداری اسلام است .

وی ابراز کرد: درس دیگر این حرکت معرفی فرهنگ عاشورا به جهان به عنوان نسخه شفابخش در برابر انحراف‌های بشری است که امروز تفکر جهانی شده و به حرکتی فرادینی، فراقومی و فرانژادی تبدیل شده که دعوت همه جهانیان به زیست توحیدی با الگوگیری از مرام سیدالشهدا است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 مهر 27
زمان : ساعت 10:1 صبح
دیدار :
| نظر بدهید

حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در منزل شهید موسی بابالویی و دیدار صمیمی با پدر و مادر عزیز و بزرگوار این شهید راه انقلاب




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 23
زمان : ساعت 9:58 صبح
بمناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد :
| نظر بدهید

همایش پیاده روی خانوادگی شهر دندی که با شعار همنوا با حماسه پیاده روی عظیم اربعین حسینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی ، نوری فرماندار شهرستان ماهنشان ، ولی بیگلو بخشدار انگوران ، فرامرزلو شهردار دندی و اعضای شورای شهر بهمراه ورزشکاران عزیز و مردم ولایتمدار بخش انگوران و شهر دندی انجام گرفت.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 23
زمان : ساعت 9:56 صبح
حضور نوجوانان در نماز جمعه :
| نظر بدهید

حضور جمعی از دانش آموزان مدرسه خاتم الانبیاء شهر دندی بهمراه آقای فرخی نیا مدیر محترم مدرسه در نماز جمعه این شهر




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 23
زمان : ساعت 9:51 صبح
بمناسبت روز پست انجام گرفت :
| نظر بدهید

دیدار آقای فیضی رئیس اداره پست شهرستان ماهنشان بهمراه آقای رحمانی مامور پست بخش انگوران با حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 23
زمان : ساعت 9:37 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/7/19
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه درک درست و صحیح و فراگیر از فلسفه نهضت حسینی (ع)، نوعی بیداری اسلامی و گسترش فرهنگ عاشورا است، گفت: برگزاری باشکوه اربعین، انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خورشیدی ‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با اشاره به نزدیکی اربعین سرور و سالار شهیدان اظهار کرد : مهم‌ترین دلیل بزرگداشت اربعین سیدالشهدا (ع) روایت مرسله امام حسن عسگری (ع) است که فرمود نشانه‌های مومن در پنج امر قرار دارد که یکی از آنها زیارت اربعین است.

 خطیب نماز جمعه دندی با بیان اینکه سه عامل در شکل‌گیری راهپیمایی عطیم اربعین نقش دارد خاطر نشان کرد: درک درست و صحیح و فراگیر از فلسفه نهضت حسینی(ع) که نوعی بیداری اسلامی و گسترش فرهنگ عاشورا که  در حقیقت انقلاب اسلامی نهفته است، حرکت عظیم اربعین را برجسته و هدفدار کرده و این حرکت جهانی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، انقلاب اسلامی بیمه می‌شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 23
زمان : ساعت 9:35 صبح
بمناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد :
| نظر بدهید

دیدار حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی، ولی بیگلو بخشدار، حجت الاسلام والمسلمین الهی زاده رئیس دادگاه عمومی خش انگوران بهمراه دیگر روسای ادارات با جناب سروان شاهمرادی رئیس پاسگاه نیروی انتظامی بخش انگوران شهر دندی




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 23
زمان : ساعت 9:30 صبح
دیدار :
| نظر بدهید

جلسه ائمه جمعه شهرها و شهرستانهای استان زنجان با حضور  سید یاسر موسوی مسئول اموال و املاک شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در دفتر حضرت آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 16
زمان : ساعت 11:18 صبح
در حاشیه صبگاه مشترک انجام شد :
| نظر بدهید

اهدا احکام ، تندیس و لوح های تقدیر برخی از پرنسل محترم نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه محترم شهرستان ماهنشان، حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه محترم بخش انگوران و شهر دندی، آقای نوری فرماندار محترم شهرستان، جناب سرهنگ نوروزی فرماندهی ستاد نیروی انتطامی شهرستان، جناب سرگرد ملکی فرماندهی سپاه ناحیه ی ماهنشان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 مهر 16
زمان : ساعت 11:14 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377355
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا