سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار مسئولان منطقه با امام جمعه دندی + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

خدمت به مردم، عدالت و قانون مداری از شاخصه های دولت اسلامی است.

به مناسبت هفته دولت جناب آقای رستمی بخشدارانگوران به همراه جناب آقای لطفی معاون محترم فرماندار شهرستان ماهنشان و مسئولان ادارات شهرستان ماهنشان و شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه محترم شهر دندی دیدار کردند.

امام جمعه دندی دراین دیدار با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا علیه السلام و همچنین تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ساده زیستی، اخلاص در عمل، خدمت به مردم و ولایت مداری را از ویژگیهای شهیدان رجایی و باهنر دانست.

حجت الاسلام حسینی نسب به شاخصه های دولت اسلامی در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم، عدالت و قانون مداری از شاخصه های دولت اسلامی است.

امام جمعه دندی قانون را به ریل قطار تشبیه کرد و گفت: خروج از قانون مثل خروج قطار از ریل می باشد که به کشور و مردم ضرر می زند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: دولتها از طرفی در طول تاریخ انقلاب اسلامی خدماتی انجام داده اند که نادیده گرفتن آنها هم بی انصافی است و هم زیر سوال بردن خدمات اصل نظام است و از طرفی هر دولت بلا استثنا نقاط قوت و ضعفی نیز داشته است.

امام جمعه دندی با اشاره به خدمات دولت یازدهم، ایجاد آرامش روحی و روانی، کنترل تورم، طرح نظام سلامت و مذاکرات هسته ای را از کارهای مهم دولت یازدهم برشمرد و با توجه به بلاتکلیف ماندن ساخت درمانگاه دندی از مسئولان خصوصا بخشدار محترم و رئیس شبکه بهداشت شهرستان خواست نسبت به آغاز ساخت درمانگاه دندی پیگیری لازم را هر چه سریعتر به عمل آورند و مردم را در جریان علت تأخیر پروژه مذکور قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان ضمن تشکر ازحضور دولتمردان در دفتر، برای آنها آرزوی موفقیت کرد. 

  

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 شهریور 4
زمان : ساعت 9:41 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381098
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا