سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنرانی در جمع خواهران بسیج
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب صبح امروز در اجتماع خواهران بسیج با اشاره به جایگاه زن در اسلام گفت: یکی از راههای شناخت جایگاه زن در اسلام، بررسی جایگاه زن در قبل از اسلام است.

امام جمعه دندی گفت: زن قبل از اسلام از حقوق فردی و اجتماعی خود همچون حق حیات محروم بود و مردان عصر جاهلیت دختران متولد شده خود را زنده به گور می کردند بطوری که در حالات یکی از مشرکان آمده که سیزده دختر خود را زنده به گور کرده است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: اما بعد از ظهور اسلام و بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله زن به جایگاه اصلی خود دست یافت و از همه حقوق فردی و اجتماعی برخوردار شد.

امام جمعه دندی گفت: قبل از اسلام مشرکان برای زنان و دختران ارزشی قائل نبودند و اکنون نیز برخی از زنان بخاطر عدم رعایت حجاب و عفاف  خودشان را در جامعه بی ارزش می کنند در حالی که ارزش زن این است که پوشیده باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب حضرت زهرا سلام الله علیها را بهترین الگو برای زنان معرفی کرد و گفت: حجاب همچون صندوقی است که زن را از دستبرد افراد اجنبی مصون نگه می دارد و ارزش واقعی زن زمانی است که در حجاب وعفاف باشد همانطور که زرگرها طلا و جواهرت را در صندوق نگه می دارند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه  زن در حجاب همچون گوهری است در صدف ، از مادران خواست فرزندان خود را از کودکی با حجاب و عفاف آشنا کنند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 شهریور 9
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381113
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا