سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدارمدیر کل ثبت احوال استان
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان و هیئت همراه ایشان با حجت الاسلام حسینی نسب دیدار کردند.

امام جمعه دندی در این دیدار بیان کردند: اتقان اسناد هویتی، صدور شناسنامه و کارت ملی هوشمند، ثبت دقیق تولد و ثبت تاریخ تولد قمری افراد در شناسنامه ها از خدمات قابل تحسین ثبت احوال راست.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 فروردین 30
زمان : ساعت 1:35 عصر
خطبه های 96/1/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری مساله ((ما می توانیم و می‌شود)) است و تجربه ثابت کرده دانشمندان و جوانان هر کاری را اراده کنند، شدنی است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا و یقین به نظارت الهی بر اعمال انسانها، به ادامه بحث خانواده و حقوق والدین پرداخت و اظهار کرد: نیکی به والدین از سیره علماء و بزرگان بوده و آنان نیز به حقوق والدین اهمیت می‌دادند .

وی با تاکید بر لزوم تبیین شعار سال اضافه کرد: بیکاری جوانان تحصیلکرده و مشکلات معیشتی مردم به ویژه طبقات ضعیف دو مشکل اساسی در عرصه اقتصادی محسوب می‌شود.

خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه تولید و اشتغال از عوامل حل مشکل بیکاری به شمار می‌رود، تصریح کرد: اعتیاد، افزایش سن ازدواج، اختلافات خانوادگی و طلاق از پیامدهای زیان‌بار بیکاری است.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مسئولان باید فکری به بیکاری جوانان بکنند، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و ادامه داد: رعایت اخلاق اسلامی و قانون از سوی کاندیداها و طرفداران آنان مهم‌ترین مساله در ایام تبلیغات محسوب می‌شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 26
زمان : ساعت 8:29 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

سروان بهرامی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دندی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که خدمات و فعالیت این نهاد را در عرصه های مختلف تشریح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 26
زمان : ساعت 8:22 صبح
مراسم ولادت حضرت علی(ع)
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تنها کسی که در کعبه بدنیا آمده حضرت علی (ع) است و از آدم تا خاتم و از خاتم تا به امروز کسی از این امتیاز برخوردار نبوده که در خانه خدا متولد شود  

همزمان با شب میلاد مولود کعبه مراسم جشن ولادت حضرت علی علیه السلام  با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

امام جمعه شهر دندی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر و با تبین فضائل امیرمؤمنان حضرت علی (ع) گفت: اهلبیت علیهم السلام کسانی هستند که اگر دریاها مرکب و درختان دنیا قلم شوند، نمی توانند فضائل عترت پیامبر اکرم (ص) را بنویسند.

وی به ولادت منحصر به فرد مولی الموحدین اشاره کرد و افزود: تنها کسی که در کعبه بدنیا آمده حضرت علی (ع) است و از آدم تا خاتم و از خاتم تا به امروز کسی از این امتیاز برخوردار نبوده که در خانه خدا متولد شود.

 ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 فروردین 23
زمان : ساعت 8:41 صبح
اردوی زیارتی، معرفتی مشهد
برچسب ها: اخبار (756)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: مهمترین مسئله برای زائر سنخیت با مزور (زیارت شونده) است و زائر باید در رفتار و کردار تابع امام معصوم باشد.

مهمترین مسئله برای زائر سن همزمان با ایام ولادت حضرت امیرمومنان حضرت علی (ع) 88 نفر از اهالی روستاهای میانج و شیخلر و ... به همت حوزه بسیج براداران و خواهران شهر دندی به اردوی زیارتی و معرفتی مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک میلاد حضرت علی(ع) گفت: زیارت حضرت امام رضا(ع) در ایام پرفضیلت ماه رجب و در سالروز ولادت حضرت علی علیه السلام بهترین فرصت و از توفیقات الهی است.

وی با بیان اینکه شما دعوت شده امام هشتم هستید،گفت: مهمترین مسئله برای زائر سنخیت با مزور (زیارت شونده) است و زائر باید در رفتار و کردار تابع امام معصوم باشد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 فروردین 21
زمان : ساعت 1:2 عصر
جلسه حل اختلاف
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

بررسی و حل اختلاف حق آبه روستای قوزیجاق سفلی و قواق علیا و سفلی با حضور مسئولان و نمایندگان روستای مذکور در بخشداری انگوران برگزار شد.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 فروردین 21
زمان : ساعت 10:13 صبح
دیدار نوروزی(15)
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

به مناسبت عید نوروز آقای بهاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام حسینی نسب دیدار کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 فروردین 20
زمان : ساعت 11:8 صبح
خطبه های نماز جمعه 96/1/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:شرکت‌های منطقه اعم از کالسیمین، معدن انگوران و فرآوری در صورت جذب موظفند نیروی بومی جذب کنند.

امام جمعه دندی:دشمن درجه یک ملت ایران آمریکای جنایت کار، خیانت کار و عهد شکن است و نباید در مقابل استکبار جهانی کوتاه آمد.

 حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، به ادامه بحث حقوق والدین پرداخت و اظهار کرد: والدین بهشت و جهنم انسان هستند.

وی با تبریک ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر به ویژگی‌های لازم برای مسئولان در نظام اسلامی اشاره و اضافه کرد: سیره و رفتار امیر مومنان حضرت علی(ع) برای همه به ویژه مسئولان الگو است و باید محبت به اهل بیت(ع) در سیره رفتار ما ثابت شود.

 ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 19
زمان : ساعت 8:12 صبح
مدیحه سرایی
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

به مناسبت ولادت امام جواد علیه السلام آقای گنجی در نماز جمعه شهر دندی در مدح جواد الائمه(ع) به مدیحه سرایی پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 19
زمان : ساعت 8:5 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صیدی جانشین نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان سخنران پیش از خطبه ها بود که به مناسبت سالروز تاسییس این نهاد، خدمات و فعالیتهای آن نهاد را تشریح کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 فروردین 19
زمان : ساعت 8:1 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 374429
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 66
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا