سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حضور در اجتماع عزاداران روستای حسن آباد چایکند
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

در شب هفتم ماه محرم حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه منطقه انگوران در اجتماع عزاداران روستای حسن آباد چایکند حضور یافت و ضمن دیدار با اهالی محترم، دقایقی به همراه عزاداران امام حسین علیه السلام این روستا به سینه زنی پرداخت.

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 مهر 28
زمان : ساعت 11:43 عصر
حضور در جمع عزاداران روستای کپز
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

در شب ششم ماه محرم حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه منطقه انگوران در اجتماع عزاداران روستای کپز حضور یافت و ضمن دیدار با اهالی محترم، دقایقی به همراه عزاداران امام حسین علیه السلام این روستا به سینه زنی پرداخت.

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 مهر 28
زمان : ساعت 12:50 عصر
حضور در جمع عزاداران روستای قره درق + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه منطقه انگوران در شب پنجم ماه محرم در مسجد حضرت ولیعصر(عج) روستای قره درق ضمن دیدار با اهالی محترم، دقایقی به همراه عزاداران این روستا به سینه زنی پرداخت.

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مهر 27
زمان : ساعت 9:33 صبح
بازدید از معدن انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امروز ساعت ده صبح با حضور در معدن انگوران و دیدار و گفتگو با مسئولان از معدن انگوران نیز بازدید کرد. معدن انگوران بزرگ‌ترین تولید کننده سرب و روی ایران و بزرگ‌ترین معدن سرب و روی خاورمیانه است.

گزارش تصویری:

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 مهر 26
زمان : ساعت 12:41 عصر
عظمت و جایگاه مجلس امام حسین(ع)
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: مداحان و عزاداران از هرگونه الفاظ که موجب وهن می شود، پرهیز کنند.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به ضرورت های عزاداری مناسب گفت: مداحان و عزاداران ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش باید از هرگونه الفاظ که موجب وهن می شود، پرهیز کنند و از هرگونه آسیب و لطمه به خود از جمله قمه زنی، استفاده از الفاظی چون من سگ حسینم وغیره اجتناب کنند. 

حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب» امروز در گفت و گو با خبر نگار اوج بیداری، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزای حضرت امام حسین(ع)، اظهارکرد: مجلس امام حسین(ع) مجلسی است که اولا خود حضرت به ان نظر می کند و مورد توجه امام حسین (ع)و ائمه اطهار است، دوم محل فرود فرشتگان و در معنویت همچون حرم امام حسین(ع) است.

وی افزود: مجلس عزای امام حسین(ع) در عظمت مانند طواف خانه خداست و عزاداران امام باید با خلوص نیت و طهارت شرکت کنند.

امام جمعه شهر دندی گفت: آنچه از اصل عزاداری مهم است، اینکه عزادار سعی کند در عمل همراه امام باشد، رفتار و کردار خود حسینی باشد و به واجبات خود خصوصا نماز اول وقت مقید بوده و ادب و احترام را حفظ کند.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهارکرد: یک عزادار حسینی باید در کارهای مسجد، هیئت امنا و غیره در حد توان کمک حال باشد، نظافت و بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کند و وقت عزاداری ها مشخص بوده تا مورد اذیت و آزار دیگران نشود.

وی تأکید کرد: حتما در رأس هیئت و مجلس عزاداری یک روحانی جهت تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) و بیان احکام حضور داشته باشد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 مهر 25
زمان : ساعت 11:57 صبح
خطبه های نماز جمعه 94/7/24
| نظر بدهید

 امام جمعه دندی: مجلس شورای اسلامی همانطور که با رأی قاطع برجام را تصویب کرد، اگر طرف مقابل عهدشکنی کند با رأی قاطع نیز لغو خواهد کرد.
حجت الاسلام حسینی نسب :تصویب برجام نباید موجب فراموشی دشمنی ها و کینه ها و ظلم های آمریکا شود.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی به 24مهر سالروز واقعه به آتش کشیده ‏شدن مسجدجامع شهرکرمان بدست دژخیمان رژیم پهلوی اشاره کرد وگفت: مساجد در زمان رژیم پهلوی محل اعتراض به سیاستهای و تظاهرات علیه شاه بود لذا مساجد را مورد حمله قرار می داد.

امام جمعه دندی به روز پیوند اولیا و مربیان‏ اشاره کرد و گفت:  معلمان و والدین دانش آموزان همیشه باید در ارتباط باشند تا از مسائل آموزشی و اخلاقی فرزندان خود و نحوه تدریس معلمان آگاه میشوند. معلمان نیز در مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان همچون پیامبر دلسوز باشند و این زمانی محقق می شود که معلمان پایبند به ارزشهای سلامی و نظام اسلامی باشند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مهر 24
زمان : ساعت 2:15 عصر
مراسم اعلان عزا مسجد جامع انگوران + تصاویر
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: عشق به امام حسین در دلها زنده است.

حجت الاسلام حسینی نسب:عزادار واقعی کسی است که همچون امام حسین علیه السلام با فساد و انحراف در جامعه مبازره کند.

مراسم اعلان عزای امام حسین علیه السلام در مسجد جامع روستای انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این مراسم با بیان اینکه نزدیک با 1400سال از حادثه عاشورا می گذرد، گفت: عشق به امام حسین در دلها زنده است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 مهر 22
زمان : ساعت 10:0 صبح
مراسم اعلان عزا مسجد امیرالمومنین ع شهرک کالسیمین+ تصاویر
| نظر بدهید

مراسم اعلان عزای امام حسین علیه السلام در مسجد امبرالمومنین شهرک کالسیمین با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی و مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

گزارش تصویری:

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 مهر 21
زمان : ساعت 10:0 صبح
دیدار مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای موسوی مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و آقای اسماعیلی رئیس ستادنمازجمعه دردفتر امام جمعه دندی حضور یافتند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی ضمن خیرمقدم، گزارشی از عملکرد دفتر و ستاد نمازجمعه ارائه کرد.

سپس حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای موسوی با اشاره به جایگاه نماز جمعه گفت: نماز جمعه یکی از پشتوانه های نظام و انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه هم اکنون در 900 شهر کشور نماز جمعه برگزار می شود،  گفت: ائمه جمعه بعنوان نمایندگان مقام معظم رهبری در نمازهای جمعه به تبیین دیدگاه های نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری پرداخته و مردم را نسبت به مسائل روز آگاه می نمایند.

امام جمعه موقت زنجان به جایگاه ستاد نماز جمعه در شهرها اشاره کرد و گفت: ستادهای نماز جمعه بعنوان بازوان امام جمعه هستند که اعضای آن خالصانه و بدون منت به نماز جمعه کمک می کنند.

در این جلسه قرار شد برای اعضای ستاد نماز جمعه کارت شناسایی صادر شود.

در ادامه نیز ایشان از زمین واگذاری شده جهت ساخت منزل و دفتر امام جمعه شهر دندی بازدید کردند. 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مهر 20
زمان : ساعت 12:57 عصر
دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان
| نظر بدهید

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور در محل دفتر امام جمعه دندی با حجت الاسلام حسینی نسب دیدار کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان در منطقه انگوران با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در ایران اسلامی گفت: آموزش و پرورش کار نیرو سازی و تربیت افراد برای آینده کشور را به عهده دارد و دانش آموزان امروزی مسئولان و اداره کننده آینده کشور هستند.

امام جمعه دندی گفت: وظیفه آموزش و پرورش سنگین، خطیر و حساس است و باید برای تربیت دانش آموزان از معلمان متدین و انقلابی که الحمدلله اکثرا اینگونه هستند، استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به جایگاه معلم گفت:  طبق فرمایش پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله معلمی شغل انبیاست و الگوی و اسوه معلمان در تربیت دانش آموزان باید پیامبر اسلام باشد.

امام جمعه دندی در پایان گفت: دفتر امام جمعه می تواند با همکاری روحانیون منطقه در برگزاری نماز جماعات در مدارس شهر دندی با اموزش و پرورش همکاری نماید.

در ابتدای این دیدار آقای تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تقدیر از همکاری امام جمعه دندی در تحقق اهداف آموزش و پرورش افزود: مساعدت نهاد امام جمعه در برنامه های آموزشی و پرورشی موجب رشد و شکوفایی است و آموزش و پرورش همواره نیاز به مشارکت این نهاد در پیش برد برنامه های آموزش و پرورشی دارد. 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 مهر 20
زمان : ساعت 12:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 376837
بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 29
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا