سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/10/29
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: تحریم‌های جدید علیه ایران بر اساس توافق هسته‌ای نقض برجام است.

 حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و ترس از عذاب الهی اظهار داشت: اقامه نماز، ادای زکات و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین وظایف صالحان و مسئولان است  .
وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا و دشمنی آمریکا با ملت ایران در چهار دهه گذشته، گفت: تحریم‌های جدید علیه ایران بر اساس توافق هسته‌ای نقض برجام است و نشان داد که اعتماد بر آمریکا خسارت جبران ناپذیری بر کشور و ملت تحمیل می‌کند.
خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه ترامپ نه جرأت خروج از برجام را دارد نه عمل به توافق هسته‌ای را، افزود: تحریم 14 شخصیت و نهادهای کشور بیانگر برنامه راهبردی فشار بر ملت ایران است ولی آمریکا بداند هرگونه توطئه یا تحریم و تهدید، ملت ایران را مقاوم‌تر خواهد کرد.
وی با اشاره به انتصاب رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور و با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام تقوی، به جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: وظیفه اصلی نماز جمعه تبیین حقایق، بیان واقعیات و آگاهی بخشی به مردم است.
حسینی نسب با اشاره به روایتی به فضائل نماز جمعه اشاره کرد و با بیان اینکه نماز جمعه هم زیارت است و هم زیبایی، گفت: تلاش برای رشد و شکوفایی نماز جمعه و برگزاری نماز جمعه با کیفیت وظیفه همگانی است. 
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 30
زمان : ساعت 9:2 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

به مناسبت روز پرستار دکتر صیدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دندی بود که علائم برخی از بیماریها و نحوه پیشگیری از آنها را تشریح کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 30
زمان : ساعت 8:55 صبح
حضور در هیئت های مذهبی انگوران
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

حجت الاسلا حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران با حضور در هیئت های مذهبی و حلقه های صالحین در روستای انگوران سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 30
زمان : ساعت 8:36 صبح
دیدار محیط بانان
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

به مناسبت روز هوای پاک رئیس اداره محیط بانی شهرستان ماهنشان و آقای طومار خانی مسئول محیط بانی شهر دندی و همکاران با امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 30
زمان : ساعت 8:33 صبح
جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام فاطمیه(س)
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:حضرت زهرا(س)محور خشنودی و غضب خداوند متعال است.

امام جمعه شهر دندی: فاطمیه سند دفاع از ولایت ومبارزه بامستکبران است.

اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام فاطمیه(س) در سال 96 با حضور خیران بخش انگوران و شهر دندی در دفتر امام جمعه برگزار شد. 

حجت الاسلام حسینی نسب با تقدیر از کمک های خیرین در سالهای گذشته، از حضور خیران در جلسه که دعوت دفتر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی را قبول کرده بودند، تشکر کرد و گفت: کمک به کارهای فرهنگی پیروی از اولیا و بزرگان است. 

وی با اشاره به اهمیت ایام فاطمیه و با بیان اینکه عزای حضرت زهرا سلام الله علیها باید از مظلومیت خارج شود، گفت: فاطمیه سند دفاع از ولایت و مبارزه با مستکبران و ظالمان است.

امام جمعه بخش انگوران اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مصداق شعائر الهی و نشانه محبت و مودت به اهلبیت دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بالاترین شعائر الهی است و بزرگداشت فاطمیه ادای تکلیف به حضرت زهرا سلام الله علیهاست.

حسینی نسب به مقام و منزلت حضرت زهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا علیهاالسلام محور خشنودی و غضب خداوند متعال است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 دی 26
زمان : ساعت 2:6 عصر
جلسه تفسیر قران
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

برگزاری جلسه تفسیر موضوعی قران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی هر هفته دوشنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر دندی.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 دی 26
زمان : ساعت 1:59 عصر
دیدار با اعضای حلقات صالحین شهید باکری
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:باایمان وعمل صالح انسان توفیق عضویت درحلقات صالحین پیدا می کند.

حجت الاسلام حسینی سنب:سیب های اعتیاد،ماهواره وفضای مجازی درحلقات صالحین آموزش داده شود.

اعضای حلقه صالحین شهید باکری به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران شهر دندی عصر امروز با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند  .

حسینی نسب در این دیدار با تقدیر از فعالیت منظم برخی از حلقه های صالحین گفت: حضور در حلقات صالحین از افتخارات جوانان و نوجوانان بسیجی است.

سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران به زمینه های توفیق حضور در بسیج و حلقات صالحین اشاره کرد و گفت: ایمان و عمل صالح توفیق کسب حضور و عضویت در حلقات صالحین را به انسان عطا می کند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 دی 24
زمان : ساعت 12:55 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/10/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مردم گله‌مندند ولی پای نظام و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و با بیان اینکه هر کس تقوا پیشه کند، خداوند راه رهایی از فتنه را برای او هموار می‌کند، اظهار داشت: تقوا پشتوانه اصلی توفیقات دنیوی و اخروی است    . 
وی به ویژگی فتنه اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه وقتی بوجود می‌آید که حق و باطل باهم ممزوج شوند و به باطل لباس حق بپوشانند، گفت: در حوادث اخیر نیز دشمنان با انتخاب شعار( نه به گرانی) که در ظاهر شعار خوبی بود، از آن سوء استفاده و در راستای نقشه باطل خود استفاده کردند    . 
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه مشکلات بیکاری و گرانی یک واقعیت است و کسی نمی‌تواند آنها را انکار کند، گفت: مردم گله‌مندند ولی پای نظام و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند البته اگر نجابت به خرج دادند و دوباره از نظام اسلامی دفاع کردند و خود جوش به صحنه آمدند، مسئولان نیز با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات را برطرف کنند  . 
وی با بیان اینکه مردم به خاطر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و این حضور به معنای نبود مشکلات نیست و حتی مقام معظم رهبری هم بعد از 22 بهمن سال گذشته فرمودند حضور مردم به حساب گلایه نداشتن نیست بلکه مردم گله‌مندند، گفت: اعتراض و مطالبه‌گری مردم که در نظام اسلامی نیز به عنوان یک حق شناخته شده است، نباید فدای اغتشاشات و آشوب طلبی عده‌ای مغرض شود و نباید با فروکش کردن حوادث اخیر، مردمی که به حق اعتراض داشتند، مشکلاتشان همچنان باقی بماند. 
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 23
زمان : ساعت 8:51 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

حجت الاسلام کریمی از مدرسان مقطع متوسطه مدارس شهر دندی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که فضائل و احکام نماز جمعه را تبیین کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 23
زمان : ساعت 8:45 صبح
دیدار با رئیس کارگاه خاتم الانبیاء
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی به همراه رئیس و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه با رئیس کارگاه خاتم الانبیاء در معدن انگوران دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 دی 20
زمان : ساعت 9:3 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 374470
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 64
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا