سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار رئیس سرمحیط بانی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

 آقای عزیزی رئیس محترم محیط زیست شهرستان ماهنشان به همراه آقای طومارخانی رئیس محترم محیط زیست منطقه انگوران با حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 خرداد 25
زمان : ساعت 12:25 عصر
دیدار ریاست دادگاه عمومی دندی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

حجت الاسلام الهی زاده رئیس جدید دادگاه عمومی بخش انگوران با حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 خرداد 25
زمان : ساعت 10:4 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/3/24
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی: ما با سلاح هسته ای مخالفیم و فتوای شرعی رهبر انقلاب حرام بودن ساخت سلاح هسته ای است اما این را بدانید که اگر ما قصد ساخت سلاح هسته ای داشتیم، آمریکا هیچ کاری نمی توانست بکند.

امام جمعه شهردندی و بخش انگوران امروز در خطبه های نماز این هفته با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب گفت: سفر نخست وزیر ژاپن برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد تا روابط دوجانبه توسعه یابد ،مخصوصا در حوزه انرژی و تجارت از آنجائیکه ژاپن سومین اقتصاد بزرگ دنیا است اما نیازمند است که انرژی خود را تامین کند و سپس از ملی شدن صنعت نفت مشتری نفت ایران بوده است و در طول این مدت جنگ و تحریم های یک جانبه نتوانسته این مشتری خوش حساب را از خرید نفت ایران منصرف کند و تحریمهای اخیر هم به دلیل فشار بر شرکت های خصوصی ژاپن فراهم شدن زمینه نا امنی در منطقه سبب نگرانی ژاپن ها شده است.

حجت الاسلام خورشیدی اطهر اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند: ایران و ژاپن در عرصه های اقتصادی و سیاسی دارای مناسبات سنتی دوستانه و دیرینه است و در ادامه با اشاره به نامه ترامپ، فرمودند: رئیس جمهور آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد و این روزها ترامپ یک روز از جنگ و روز دیگر از مذاکره سخن می گوید. اتهامات زیادی به ایران در دوران ریاست جمهوریش وارد کرده که به این نتیجه می رسیم، ترامپ یک دروغگوی تمام عیار است چراکه از ابتدای ریاست جمهوریش تا کنون قریب به یازده هزار دروغ و ادعای نادرست مطرح کرده است.

وی افزود: بعد از چند سال مذاکره در خصوص قضیه برجام رئیس جمهور آمریکا برجام را زیر پا می گذارد. حالا دم از مذاکره می زند طبق فرموده رهبرانقلاب، دیگر اعتماد نداریم با وجود تحریم هم می توانیم کشورمان را اداره کنیم و اگر بخواهد اقدام علیه ایران اسلامی کند با ضربه مهلکی روبرو خواهد شد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 خرداد 25
زمان : ساعت 9:45 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

سخنران پیش از خطبه ها حجت الاسلام امیری رئیس سابق دادگاه عمومی بخش انگوران و شهر دندی بود که گزارشی از فعالیت های دادگاه عمومی شهر دندی را ارائه کرد.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 98 خرداد 25
زمان : ساعت 9:36 صبح
مشروح خطبه های نماز جمعه شهر دندی 98/3/17
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: دشمن تلاش‌های رنگارنگ و پیچیده برای ایجاد تفرقه و مشغول سازی ملت‌های اسلامی می‌کند تا اینکه بتواند رژیم صهیونیستی را از زوال نجات دهد، اما بداند ملت‌های بیدار و انقلابی تا نابودی این رژیم به مبارزه ادامه می‌دهد.
حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به اینکه هشتم شوال 1344 هجری قبور ائمه بقیع به دست وهابیون تخریب شد اظهار داشت: افکار پلید وهابیت علیه تشیع از دیرباز آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد، آنها زیارت قبور قبور را شرک می‌دانند و به همین علت است به تخریب بقاع متبرکه دست می‌زنند.

خطیب نماز جمعه دندی با گرامیداشت 20 خرداد سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی افزود: این روحانی مجاهد برای معرفی امام و نهضت او تلاش‌های فراوانی کرد و با صلاحدید امام جماعت مسجد موسی بن جعفر تهران انتخاب شد و این مسجد به صورت سنگری برای مبارزه آن شهید شد و جوانان در سایه فعالیت علمی او از چشمه‌های معارف اسلامی بهره گرفتند.

وی با اشاره به رشادت‌های این عالم بزرگ یاد آور شد: ایشان در سال 1345 درباره جنایات رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد پس از سخنرانی او را دستگیر کردند و 61 روز در زندان نگه داشتند و سرانجام در زندان دژخیمان شاه، پس از شدیدترین شکنجه‌ها در تاریخ 20 خرداد به شهادت رسید.

*مقاومت بر مبنای تفکر امام از ظرفیت‌های نظام است

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 98 خرداد 19
زمان : ساعت 11:37 صبح
اختتامیه مراسم جزء خوانی
برچسب ها: سخنرانی ها و همایش ها (17)، | نظر

حجت اسلام والمسلمین خورشیدی اطهر با حضور و سخنرانی در جمع جزء خوانان بخش انگوران و شهر دندی از فعالان قرانی، خادمین قرآنی و ...  تجلیل و قدردانی کردند.

       



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 98 خرداد 15
زمان : ساعت 7:51 عصر
طبخ حلیم نذری
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، سخنرانی ها و همایش ها (17)، | نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی از پخت حلیم نذری توسط حوزه شهید چمران شهر دندی بازدید کرد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 خرداد 14
زمان : ساعت 11:55 صبح
جشن گلریزان
برچسب ها: سخنرانی ها و همایش ها (17)، | نظر بدهید

 حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی در جشن گلریزان(آزادی زندانیان نیازمند) در  شهرستان مانشان حضور و سخنرانی کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 خرداد 14
زمان : ساعت 11:54 صبح
مراسم رحلت امام(ره)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

مراسم رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام خورشیدی اطهر امام جمعه، مهندس محمدی بخشدار، مسئولین و مردم ولایت مدار بخش انگوران  در مسجد جامع شهر دندی برگزار کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 خرداد 14
زمان : ساعت 11:50 صبح
دیدار رئیس جدید آموزش و پرورش
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

آقای محمدی رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه انگوران به همراه جمعی از همکاران با حجت الاسلام والسملین خورشیدی اطهر امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.

    




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 98 خرداد 14
زمان : ساعت 11:33 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377334
بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا