سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/6/6
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

وجود هفده هزار شهید ترور در ایران، از یک طرف چهره واقعی کسانی که ادعای ضدیت و مبارزه با تروریسم دارند را افشا می کند از طرف دیگر مظلومیت ایران اسلامی را نشان می دهد که متهم به تروریسم بودن می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین وشهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشت و به نامگذاری این روز به روز مبارزه به تروریسم اشاره کرد و گفت: ایران بزرگترین قربانی مبارزه با تروریسم است. ما هفده هزار(17هزار) شهید ترور در کشور داریم که رقم بزرگی است. از همه اقشار هم ترور کرده اند. ترور کاسب و بازاری، ترور کشاورز، ترور عالم، استاد دانشگاه، ترور کودکان و زنان، چهار شهید محراب، شهدای هسته ای، و شهید آیت الله دکتر بهشتی، شهید مفتح، شهید مطهری، شهید رجایی و باهنر.

امام جمعه دندی با طرح این سوال که این ترورها توسط چه کسانی انجام شده، گفت: هفده هزار شهید ترور از یک طرف چهره واقعی کسانی که ادعای ضدیت و مبارزه با تروریسم دارند را افشا می کند و نشان می دهد مدعیان مبارزه با ترورسیم چقدر دروغگو هستند. از طرف دیگر مظلومیت ایران اسلامی را نشان می دهد که با وجود 17هزار شهید ترور متهم به تروریسم بودن می شود که دیگر این حرفها به جُک تبدیل شده است چرا که خودشان تروریسم بوده و از بزرگترین تروریسم جنایتکار یعنی رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی چون طالبان و داعش را بوجود آورده و حمایت می کند.

خطیب جمعه دندی به 10شهریور روز بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: نظام بانکی باید در خدمت محرومین باشد و طوری عمل نماید که احکام شرعی در آن رعایت شود تا دچار ربا نشوند چرا که دریافت جریمه شرعا اشکال دارد البته مردم نیز باید اقساط خود را در سر وقت بپردازند تا مشکل شرعی پیش نیاید چرا که ربا حرام و جنگ با خداست.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به 12 شهریور روزشهادت رئیسعلی دلواری و مبارزه با استعمار انگلیس گفت: در سال 1294 به شهید دلواری پیشنهاد 40 پوند می دهند تا از مبارزه با انگلیس دست بردارد ولی او به کلام الهی سوگند یاد می کند که از خاک و وطنش دفاع خواهد کرد.

امام جمعه دندی به سوابق انگلیس در رابطه با ایران اشاره کرد و گفت:

جداکردن افغانستان از ایران، تحمیل قرارداد رویترز که بر اساس آن ایران کاملا به مدت 70 سال به انگلیس فروخته شد، نقش مستقیم در کوتای 28 مرداد سال 1332، همراهی با آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی، حمایت از صدام در هشت سال دفاع مقدس، مشارکت در تحریم ایران و نقش مستقیم در فتنه 1388 نشانگر خباثت انگلس است.

خطیب جمعه دندی گفت: حال که سفارت این کشور دوباره در ایران بازگشایی شده مسئولان باید مواظب باشند که سفارتخانه آنها محل توطئه و جاسوسی نباشد. خصوصا که وزیر خارجه انگلیس چندساعت بعد از بازگشایی سفارت شان یکبار دیگر خباثت خود را نشان داد و گفت: ایران دیگری تهدیدی برای اسرائیل نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب در این باره گفت: انگلیس و دشمنان ایران اسلامی بدانند که اسرائیل نه تنها دشمن ایران بلکه دشمن درجه یک جهان اسلام است و ایران اسلامی از هر کشوری که در مقابل رژیم صهیونیستی می جنگد، حمایت خواهد کرد.

امام جمعه دندی به بیانات حضرت امام خامنه ای در دیدار با هیئت دولت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که هدف از نام گذاری هفته دولت در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر شاخص گرفتن از خصوصیات رفتاری و اخلاقی این شهیدان است که عبارت است از ایمان به اهداف امام، روحیه خدمتگزاری، مردمی بودن، مسئوولیت را وسیله برای تأمین مالی آینده خود قرار ندادن، پایبندی به مبانی انقلاب اسلامی.

خطیب جمعه دندی، کاهش تورم و آرامش نسبی در زمینه اقتصاد، طرح تحول سلامت و پایان دادن به مذاکرات را از اقدام مثبت دولت در کلام مقام معظم رهبری عنوان کرد و با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به دولت مردان گفت: خواسته مقام معظم رهبری از دولت، رسیدن به تورم تک رقمی، گزارش واقعی از اقدامات دولت بطوری که واقعیات زندگی مردم آن ار تصدیق کند و کمرنگ نشدن ذهن مسئولان نسبت به دشمنی دشمنان و بیان صریح و بدون پرده مواضع انقلاب و امام است.

امام جمعه دندی در پایان از عدم کنترل و نظارت به قیمتهای اجناس و میوه در شهر دندی انتقاد کرد و از مسئولین خواست این مشکل را پیگیری کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب همچنین به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر اشاره کرد و سالروز ارتحال آیت الله شیخ عبدالکریم حائری شیرازی مؤسس حوزه علمیه قم را گرامی داشت و روز بهورز را تبریک گفت.

سخنران پیش از خطبه ها، جناب آقای رستمی بخشدار منطقه انگوران بود که به مناسبت هفته دولت گزارشی از خدمات دولت ارائه کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 شهریور 6
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381094
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا