سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای آموزش و پرورش
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: محوری ترین فصل زندگی امام باقر(ع) جایگاه علمی امام پنجم است.

امام جمعه شهر دندی در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای کشور است.

جلسه شورای آموزش و پرورش بخش انگوران در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام باقر علیه السلام گفت: ماه رجب یکی از ماههای پر فضیلت سال است که رحمت الهی در این ماه فرو می ریزد.
وی با اشاره به فضائل امام باقر علیه السلام و با بیان اینکه هریک از ائمه معصومین به تناسب نیازها و شرایط فرهنگی و سیاسی زمان خود، در بُعدی از ابعادِ کمالات خویش ظهور و تجلی داشته اند، گفت: محوری ترین فصل زندگی امام باقر(ع) جایگاه علمی امام پنجم است.
حسینی نسب به جایگاه علم آموزی در اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه علم آموزی محدود به هیچ چیز نیست، گفت: کسب علم محدود به طایفه یا جنس خاص، و یا محدود به زمان و مکان نیست و هر کس در هر زمان و مکانی لازم است به دنبال علم برود.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 اسفند 27
زمان : ساعت 12:27 عصر
جلسه شورای اداری بخش انگوران
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: از سال آینده پاسخگویی مسئولان به مطالبات و سوالات مردم در نماز جمعه انجام خواهد شد.

جلسه شورای اداری بخش انگوران با حضور مسئولان ادارات در بخشداری برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این جلسه با تبریک پیشاپیش عید نوروز و تقدیر ازفعالیت های مسئولان محترم ادارات بخش انگوران و شهر دندی گفت: خدمت به مردم از بهترین اعمال است.
امام جمعه بخش انگوران به اهمیت خدمت خالصانه اشاره کرد و افزود: بر اساس روایت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام کوچک شمردن، پنهان کردن و تسریع در خدمت و حل کردن به موقع مشکلات موجب پایداری و اکمال خدمت به مردم می شود.
حسینی نسب با بیان اینکه انعکاس مشکلات مردم به مسئولان مربوطه دستور پیامبر اسلام است، گفت: پیامبر اسلام دستور می داد که مطالبه و خواست کسانی را که صدایشان به گوش مسئول نمی‌رسد را به من ابلاغ کنید.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 اسفند 27
زمان : ساعت 10:0 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/12/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: حفظ شئونات اسلامی، عدم ارتکاب گناه و رعایت حریم محرم و نامحرم در دید و بازدیدها نشانه تحول درون و رشد اخلاق همراه با تجدید سال است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک گناه و معصیت، اظهار کرد: تحویل و دگرگونی درونی همراه با تجدید سال از ویژگی‌های عید است، اما گناه مانع تحول درونی است.

وی با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) با اول فروردین و روز عید و تاکید بر حفظ حرمت این روز و شئونات اسلامی در ایام عید، افزود: حفظ شئونات اسلامی، عدم ارتکاب گناه و رعایت حریم محرم و نامحرم در دید و بازدیدها نشانه تحول درون و رشد اخلاق همراه با تجدید سال است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 اسفند 27
زمان : ساعت 8:23 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

حجت الاسلام چراغی سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دندی بود که به مورد ویژگی های منتظران امام زمان(عج) سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 اسفند 27
زمان : ساعت 8:19 صبح
جلسه شورای اداری شهرستان
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: اتحاد امت با ولایت از شیرینی های سال 96 بود  .

امام جمعه شهر دندی: محاسبه عملکرد شخصی و مسئولیتی باعث تقویت نقاط قوت و جبران نقاط ضعف می شود.

جلسه شورای اداری شهرستان ماهنشان با حضور امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در فرمانداری ماهنشان تشکیل شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه حضور ملت با بصیرت در صحنه و حمایت از اصول انقلاب اسلامی با هدایتهای مقام معظم رهبری را از شیرینی های سال 96 دانست و گفت: حضور ملت در راهپیمایی های دی ماه بر علیه اغتشاشگران و راهپیمایی 22 بهمن نشانه اتحاد امت و ولایت است.

امام جمعه شهر دندی با تشکر از زحمات و تلاشهای مسئولان شهرستان و تاکید بر محاسبه شخصی و مسئولیتی خود گفت:  محاسبه و بررسی عملکرد موجب تقویت نقاط قوت و جبران نقاط ضعف می شود.

وی با اشاره به تقارن اول فروردین با سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه السلام و سیزده فروردین با سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها و تاکید بر حفظ حرمت اهلبیت پیامبر گفت: بهار 97 ، بهار علوی و هادوی است.

حسینی نسب با گرامیداست روز شهید و تجلیل از مقام شهیدان و پدران و مادران شهدا گفت: نظام اسلامی و ولایت فقیه ثمره خون شهیدان است.

وی با اشاره به آغاز سال جدید و تاکید بر حفظ شئوونات اسلامی در ایام عید گفت: طبق فرمایش حضرت علی علیه السلام هر روزی گه انسان در آن روز مرتکب گناه نشود، عید انسان است.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 اسفند 24
زمان : ساعت 11:53 صبح
جلسه هم اندیشی ائمه جمعه با استاندار
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

 جلسه هم اندیشی ائمه جمعه شهرهای استان با استاندار زنجان و با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در استانداری زنجان برگزار شد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 اسفند 22
زمان : ساعت 9:47 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: صدا و سیما دانشگاه عمومی است و ترویج بی بند و باری، شکستن قبح گناه، از بین بردن حیا و ترویج ارتباط دختر و پسر نباید در برنامه‌های صدا و سیما اتفاق بیفتد  .

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندیزن در صندوق حجاب آزاد است و شعار آزادی زن یا حجاب اختیاری برخلاف دستور قرآن و روایات اسلامی است:

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی از مصادیق گناه، دروغگویی است و کسی که دروغ می‌گوید، مزه ایمان را نچشیده است.
وی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز زن، گفت: زن اگر تابع دستورات اسلام باشد و حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهد، ارزش پیدا می‌کند.
امام جمعه دندی با اشاره به جایگاه زن در غرب و با بیان اینکه زن در غرب ابزاری است برای مرد و هیچ گونه استقلال مالی و هویتی ندارد، تصریح کرد: شعار فمینیستی و تساوی زن و مرد هم فریبی بیش نیست.
حسینی‌نسب با تاکید بر حجاب و عفت زنان مسلمان ایران، افزود: زن در صندوق حجاب آزاد است و شعار آزادی زن یا حجاب اختیاری برخلاف دستور قرآن و روایات اسلامی است.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اسفند 19
زمان : ساعت 8:26 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دندی بود که در مورد منابع طبیعی و جشن نیکوکاری سخنرانی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اسفند 19
زمان : ساعت 8:15 صبح
جشن نیکوکاری
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی به همراه سایر مسئولان و دانش آموزان در جشن نیکو کاری در آستانه سال جدید شرکت کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 اسفند 16
زمان : ساعت 1:1 عصر
غرس نهال در روز درخت کاری
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری با حضور رئیس دادگاه عمومی و بخشدار و سایر مسئولان بخش انگوران و شهر دندی در محوطه دادگاه عمومی بخش انگوران نهال غرس کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 اسفند 16
زمان : ساعت 8:51 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377196
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 140
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا