سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای فرهنگ و ایثار شهرستان
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: در شرایط فعلی که هم از دوران دفاع مقدس فاصله گرفته ایم و هم دشمن از هر طریق تلاش می کند که جوانان را از فضای معنویت دور کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: در ظاهر هم میادین و خیابانها باید مزین به تمثال شهدا باشد این کار در شهرهای ماهنشان و دندی کم رنگ است و اگر هم هست نیاز به بازسازی دارد.

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان ماه نشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین ولی زاده مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری و به ریاست

نوری فرماندار شهرستان و حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این جلسه با اشاره به جایگاه شهید و شهادت گفت: جهاد و شهادت در راه خدا نصیب بندگان خاص خدا می شود.

وی با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس به نسل جدید در زنده ماندن یاد و اهداف شهدا مؤثر است.

امام جمعه شهر دندی گفت: در شرایط فعلی که هم از دوران دفاع مقدس فاصله گرفته ایم و هم دشمن از هر طریق تلاش می کند که جوانان را از فضای معنویت دور کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 97 تیر 28
زمان : ساعت 10:25 صبح
جلسه شورای اداری استان
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

برگزاری جلسه شورای اداری استان با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، دکتر علوی وزیر اطلاعات، مهندس درویش امیری استاندار زنجان، ائمه جمعه شهرها و نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 97 تیر 27
زمان : ساعت 10:15 صبح
مراسم جشن میلاد حضرت معصومه(ع)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: در بین فرزندان امام کاظم(ع) بعد از امام رضا(ع) کسی هم شأن حضرت معصومه س) نیست.

امام جمعه دندی: دخترکشی از جنایات عصر جاهلیت بود البته در جاهلیت مدرن نیز عده ای با بد پوششی، بدحجابی و بی حجابی و بزک کردن، شخصیت خود را از بین می برند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران: عده ای در بی حجابی باحیوانات رقابت می کنند و حجاب را نشانه عقب ماندگی می دانند درحالی که بی حجابی نشانه عقب ماندگی است.

مراسم جشن میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر و هفته عفاف و حجاب در سالن صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید چمران شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران - شهردندی در این مراسم به جایگاه حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: در بین فرزندان امام کاظم (ع) بعد از امام رضا(ع) کسی هم شان حضرت معصومه (س) نیست.

حسینی نسب به مقام شفاعت حضرت معصومه اشاره کرد و افزود: در بین زنان دو نفر از خاندان پیامبر اسلام اجازه شفاعت گسترده و وسیعی دارند که اولی خاتون محشر، صدیقه اطهر حضرت زهرا(س) و دومی حضرت معصومه (س) است.

وی از تعدد فرزندان امام کاظم(ع) بعنوان یکی از ویژگی های امام هفتم یاد کرد و با بیان اینکه کمترین تعداد فرزندانی که برای این امام در منابع اسلامی آمده 30 فرزند است، افزود: افزایش جمعیت شیعیان و ازدیاد امت پیامبر در سیره امام کاظم(ع) نمایان است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 تیر 25
زمان : ساعت 9:15 صبح
دیدار جمعی از خواهران فعال در کلاس های قرآنی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر جمعی از دختران فعال در کلاس های قرآن و نهج البلاغه و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه خواهران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 97 تیر 25
زمان : ساعت 9:8 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/4/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:پیشنهادات اروپا ضمانت اجرایی و تضمین واقعی ندارد و اروپا نیز همچون آمریکا وقت کُشی می‌کند


حجت‌الاسلام حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی ضمن توصیه  به رعایت تقوا و ترک معصیت؛ اظهار کرد: تهمت بر خلاف تقواست و اگر کسى سخنى را بر ضد مومنى نقل کند و قصدش از آن زشت کردن چهره او و از بین بردن اعتبار اجتماعى‌اش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد؛ خداوند او را از محور دوستى خود خارج مى‌کند و تحت سرپرستى شیطان قرار مى‌دهد؛ (ولى) شیطان هم او را نمى‌پذیرد.

امام جمعه دندی با اشاره به بسته پیشنهادی اروپا برای تداوم برجام و با بیان اینکه پس از عهد شکنی‌های آمریکا برای تضمین منافع ایران در برجام به اروپا فرصت داده شد؛ افزود: پیشنهادات اروپا ضمانت اجرایی و تضمین واقعی ندارد و اروپا نیز همچون آمریکا وقت کُشی می‌کند.
وی با بررسی شروط مقام معظم رهبری برای تداوم برجام با اروپا از جمله صدور قطعنامه علیه آمریکا از سوی اروپا، عدم طرح بحث موشکی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران، مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایران، تضمین فروش نفت ایران و تجارت اروپا با بانک‌های ایرانی و با بیان اینکه شروط رهبر انقلاب اسلامی از سوی اروپا رعایت نشده است؛ گفت: اروپا مثل آمریکا قابل اعتماد نیست و تکیه به توان داخلی و بی اعتمادی به نسخه‌های غربی تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور است.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 23
زمان : ساعت 8:24 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (54)، | نظر بدهید

حجت الاسلام میکائیلو سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که در مورد دهه کرمات و فضائل حضرت معصومه(س) سخنرانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 23
زمان : ساعت 8:20 صبح
برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع)
برچسب ها: اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

مراسم شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) بنیان گذار مکتب تشیع با سخنرانی حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان و مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج یوسف شبیری و شاعر اهلبیت آقای قاسمی و با حضور امام جمعه و اهالی شهر دندی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 تیر 19
زمان : ساعت 9:41 صبح
دیدار با فرمانده پلیس راه دندی به زنجان
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با سروان روحانی رئیس جدید پلیس راه دندی به زنجان دیدار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 تیر 17
زمان : ساعت 7:45 عصر
دیدار با رئیس پاسگاه منطقه انگوران
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (155)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی به همراه آقای رشیدیان رئیس ستاد نماز جمعه بخش انگوران با سروان شاهمرادی فرمانده جدید پاسگاه انتظامی بخش انگوران دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 تیر 17
زمان : ساعت 7:43 عصر
خطبه های نماز جمعه 97/4/15
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: برخی از مشکلات به خاطر سوء مدیریت و بی تدبیری‌ها است و با ترمیم کابینه و کنار گذاشتن مدیران بی‌روحیه، خسته، بی‌تدبیر و استفاده از مدیران جهادی و انقلابی هیچ مشکل حل نشدنی در کشور نخواهد بود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی  با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا و ترک گناه و معصیت گفت: از جمله گناهانی که ضد تقواست، تهمت است که ایمان انسان را از بین می‌برد.

امام جمعه دندی با اشاره به مسائل و معضلات اقتصادی، معیشتی و گرانی، گفت: عبور از مشکلات اقتصادی اولا نیازمند وحدت و همدلی مسؤولان با مردم و ثانیا تحول مدیریتی و ترمیم تیم اقتصادی کابینه است و بدون شک ترمیم کابینه نشانه تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه با همه دشمنی‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌ها همه مشکلات و مسائل کشور به دشمنی آمریکا با ملت ایران و انقلاب اسلامی ارتباط ندارد، گفت: برخی از مشکلات به خاطر سوء مدیریت و بی تدبیری‌ها است و با ترمیم کابینه و کنار گذاشتن مدیران بی‌روحیه، خسته، بی‌تدبیر و استفاده از مدیران جهادی و انقلابی هیچ مشکل حل نشدنی در کشور نخواهد بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 تیر 16
زمان : ساعت 10:40 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377094
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 191
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا