سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محفل انس با قرآن
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم محفل انس با قرآن با همکاری دفتر امام جمعه دندی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان در مسجد جامع دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 خرداد 31
زمان : ساعت 12:15 عصر
دیدار سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام رحمانی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام حسنیی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 خرداد 30
زمان : ساعت 9:0 عصر
سخنرانی امام جمعه ماهنشان
| نظر بدهید

در شب دوازدهم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه محترم شهرستان ماهنشان، در مسجد جامع شهر دندی سخنرانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 خرداد 29
زمان : ساعت 11:0 صبح
خطبه های نماز جمعه95/3/28
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید


امام جمعه دندی: حمایت سازمان ملل از جنایات رژیم عربستان یک رسوایی برای سازمان ملل است.

حجت الاسلام حسینی نسب: با همه بدعهدی های آمریکا باز هم عده ای خیال دوستی با آمریکا را در سرمی پرورانند در حالی که حق و باطل، ظالم و مظلوم و اسلام و کفر هیچ گاه با هم سازش نکرده اند.

در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان، زنان و جوانان روزه دار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام گفت: بیانات رهبرمعظم انقلاب مثل همیشه هدایتگرانه و روشنگرانه بود.

امام جمعه دندی با اشاره به عهدشکنی های آمریکا  و مسابقه کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در دشمنی با ایران اسلامی و تهدید کاندیدای این کشور مبنی بر پاره کردن برجام گفت: وفا به عهد و پیمان تاکید قرآن است و ایران اسلامی هیچ پیمانی را نقض نمی کند اما همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: اگر آنها برجام را پاره کنند ما نیز آن را آتش می زنیم.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 28
زمان : ساعت 3:40 عصر
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه
| نظر

بادعوت دفتر امام جمعه دندی از آقای جوادی مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دندی، ایشان گزارشی از فعالیت ها و عملکرد های این نهاد و افراد تحت پوشش آن را ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 28
زمان : ساعت 2:0 عصر
افتتاح طرح تابستانی جوانه های صالحین
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم افتتاح طرح جوانه های صالحین بسیج حوزه مقاومت شهر دندی و بخش انگوران با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی بگزار شد.

امام جمعه دندی در این مراسم با تبریک ایام ماه رمضان و تبریک به برادران و خواهران روزه اولی دقایقی در مورد برکات ماه رمضان سخنرانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 خرداد 24
زمان : ساعت 3:38 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 95/3/21
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: حضرت امام خمینی ره بهترین الگو برای افراد انقلابی است .

امام جمعه دندی: اشخاص انقلابی باید فاصله دشمنی با آمریکا را رعایت کنند چرا که هر فرد یا گروهی به آمریکای عهدشکن اعتماد کند اولین سیلی را از آمریکا خواهد خورد.

حجت الاسلام حسینی نسب: با اینکه انقلاب ما یک انقلاب همه بُعدی است اما فرهنگ بخش مظلوم انقلاب است.

امام جمعه دندی: مشکل اساسی در فرهنگ این است که بودجه فرهنگی در  اختیارکسانی است که مسئول فرهنگی کشورند اما کار  فرهنگی را از نهادی دیگری انتظار دارند که  بودجه ای در اختیار  ندارند. مثل دفاتر ائمه جمعه.

حجت الاسلام حسینی نسب:حضرت خدیجه (س) یک پشتوانه قوی در مسائل سیاسی و فرهنگی  برای پیامبر بود و تمام اموال خود  را برای کار فرهنگی و تبلیغی در اختیار پیامبر قرار داد.

امام جمعه دندی: انتقاد از دولت به معنای مخالفت با دولت یا نادیده گرفتن خدمات نیست ، دولت خدمات و توفیقاتی نیز داشته اما  وعده 100 روزه دولت برای حل مشکلات به 1000روز رسید و مشکلاتی اقتصادی و  بیکاری  یک واقعیت است.

حجت الاسلام حسینی نسب: افزایش قیمت کالاهای پر مصرف در ماه رمضان هر چند قانونی باشد زمانش مناسب نیست  و ذائقه مردم را تلخ می کند.

در اولین جمعه ماه مبارک رمضان نماز جمعه شهر دندی با حضور پرشورِ مردان، زنان و جوانان روزه دار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی برگزار شد.

مشروح خطبه ها:

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 21
زمان : ساعت 4:13 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان سروان سعیدزاده فرمانده محترم پاسگاه دندی بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دندی در مورد برنامه های نیروی انتظامی در ماه مبارک رمضان و برخورد با روزه خواری سخنرانی کرد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 21
زمان : ساعت 4:0 عصر
نشست نهضت روشنگری
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

همایش نهضت روشنگری با موضوع امر به معروف و نهی از منکر با همت حوزه مقاومت شهید فراهانیان شهر دندی با سخنرانی امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این همایش با بیان اینکه جامعه یک مجموعه بهم پیوسته است و از افراد تشکیل می شود .

امام جمعه دندی گفت: بی شک رفتار و اخلاق فردی در جامعه تاثیر گذار است چه رفتار های خوب و چه رفتارهای بد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه هر کس در حد توان خود، مسئول این فریضه الهی است گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر پیامد های سوئی در جامعه دارد.

وی گفت: فراگیری منکرات یکی از پیامدهای ترک این فریضه است. که گسترش بی حجابی یک نمونه منکرات است.

امام جمعه دندی گفت: عادی شدن منکرات و کم رنگ شدن ارزشهای اسلامی یکی دیگر از پیامدهای ترک امر به معروف و نهی از منکرات است . بطوری که برخی از جوانان از حرمت استفاده از طلا، موسیقی، بی اطلاع هستند.

وی با بیان اینکه فراگیری عذاب و همه گیر شدن عذاب الهی مهمترین پیامد های بی تفاوتی به مسئله امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه دندی با انتقاد از بی تفاوتی خانواده ها به احکام شرعی و ارزشها ی اسلامی گفت: در اثر بی تفاوتی والدین در امر تربیت فرزندان، متاسفانه جوانان به ابتدائی ترین مسئله های شرعی بی اطلاع هستند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 خرداد 17
زمان : ساعت 1:0 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 95/3/14 + تصاویر
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: ولایت فقیه ارزشمندترین یادگار حضرت امام خمینی ره است.

حجت الاسلام حسینی نسب:انتخاب امام خامنه ای به رهبری نظام اسلامی در فصای ماتم و اندوه، مرهم دلهای امت داغدار شد.

امام جمعه دندی: 400 میلیون پیامک و ابراز ارادت و دعا در زمان عمل جراحی مقام معظم رهبری دلیل محبوبیت ایشان است.

حجت الاسلام حسینی نسب: نمایندگان چهار سال مستأجر مجلس و میهمان بهارستان هستند و امیدواریم وعده های خود را فراموش نکنند.

نماز جمعه این هفته شهر دندی در سالروز بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره با شکوه خاصی با حضور مسئولین و مردم متدین و ولایت مدار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزارشد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با تسلیت سالگرد حضرت امام خمینی ره گفت: امام نخست بر کشور دل و جان خود مسلط شد و زمام نفس را به دست گرفت و بعد رهبر جهان اسلام شد.

امام جمعه دندی با اشاره به محبوبیت امام گفت: در سال 57 که امام وارد ایران شد حدود 6 میلیون نفر از ایشان استقبال کردند اما در سال 68 و بعد از 11 سال رهبری 10 میلیون نفر در مراسم تشیع امام ره شرکت کردند و این دلیل محبوبیت امام بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 14
زمان : ساعت 5:13 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377002
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 54
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا