سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/12/28
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: ایستادگی بر اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر ولایت فقیه، توجه به فرهنگ اسلامی، خدمت صادقانه و حل مشکلات مردم از نشانه های انقلابی بودن است.

حجت الاسلام حسینی نسب: هر چه تهدیدات و دشمنی ها عمیق تر شود بُرد موشکهای ما نیز زیادتر خواهد شد.

آخرین نمازجمعه دندی در سال 94 به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی و با حضورمردم مومن و متدین این شهر برگزار شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه اول نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، با اشاره به عید نوروز گفت: عید به معنای بازگشت به فطرت اولی و پاکی از گناه است و عید واقعی روزی است که انسان در آن روز مرتکب گناه نشود.

امام جمعه دندی به اشاره به دعای تحویل سال گفت: احسن الحال، ترک گناه و تقرب به درگاه الهی است که موجب رضایت خداوند می شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 28
زمان : ساعت 2:23 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دندی حجت الاسلام میکائیلو بود که در مورد احکام و آداب عید و سال نو سخنرانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 28
زمان : ساعت 2:0 عصر
سخنرانی در اجتماع خواهران عزادار فاطمی
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: حفظ حجاب و تشویق همدیگر به معنویات در خانواده را از فاطمیه درس بگیرید.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی عصر امروز در اجتماع بانوان عزادار فاطمی سخنرانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 اسفند 23
زمان : ساعت 10:50 عصر
سخنرانی در اجتماع عزاداران فاطمی
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: ولایت مداری، اطاعت از مقام معظم رهبری و مبارزه با ظلم از درسهای فاطمیه است.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در اجتماع عزاداران فاطمی شهر دندی در مسجد جامع این شهر با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به تشریح فضایل و جایگاه دخت پیامبر(ص) پرداخت.

امام جمعه دندی گفت: رضایت فاطمه رضایت خداوند و غضب فاطمه غضب خداست و هر که زهرا را ناراحت و رنجور نماید خدا را ناراحت کرده است.

وی به جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها در صحرای محشر و قیامت اشاره کرد و گفت: آن حضرت در قیامت همه محبان و دوستداران اهلبیت علیهم السلام را شفاعت خواهند کرد تا وارد بهشت شوند.

امام جمعه دندی گفت: عظمت و مقام حضرت فاطمه در روز قیامت چنان است که خداوند به خاطر فاطمه به دوستان آن حضرت نیز مقام شفاعت می دهد. امام باقر(ع) به جابر فرمود: جابر! به خدا سوگند، فاطمه(س) با شفاعت خود در آن روز شیعیان و دوستانش را از میان اهل محشر جدا می سازد، چنانکه کبوتر دانه خوب را از دانه بد جدا می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب به راههای محبت به اهلبیت اشاره کرد و گفت: بهترین راه محبت به فاطمه سلام الله علیها عمل به دستورات آن حضرت و الگو گرفتن از سیره و رفتار حضرت زهراست.

امام جمعه دندی گفت: ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت، اطاعت از مقام معظم رهبری و مبارزه با ظلم از مهترین درسهای فاطمیه است.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 اسفند 23
زمان : ساعت 4:0 عصر
اجتماع عزاداران فاطمی شهر دندی
| نظر بدهید

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها عزاداران فاطمی شهر دندی با تجمع در میدان انقلاب شهر دندی به عزاداری و سینه زنی پرداختند. در این مراسم که با مداحی حاج رحیم قربانی همراه بود، عزادارن در ادامه بصورت دسته عزاداری به سمت مسجد جامع شهر دندی و مصلای نماز جمعه حرکت کردند.

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 اسفند 23
زمان : ساعت 3:0 عصر
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
| نظر بدهید

مراسم شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و دومین شب مجلس ایام فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام باقری تنها و با مداحی کربلایی میربهاء رضایی و با حضور امام جمعه دندی و عزاداران فاطمی برگزار شد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 اسفند 22
زمان : ساعت 10:0 عصر
مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در مدرسه بنت الهدی
| نظر بدهید

مراسم عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه در مدرسه دخترانه بنت الهدی شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در با اشاره به روایاتی از حضرت فاطمه سلام الله علیها به تشریح اهمیت نماز و حجاب پرداخت و گفت در این مورد حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین الگو برای زنان و دختران است.

امام جمعه دندی به آثار و ثمرات نماز اشاره کرد و گفت: طبق روایت حضرت زهرای اطهر سبک شمردن نماز موجب عذاب دنیوی و اخروی می شود.

وی به اهمیت حجاب اشاره کرد و گفت: حجاب همچون صندوق زنان و دختران را از چشم چرانی افراد نامحرم حفظ می کند و اگر کسی حجاب را رعایت نکند دچار عقوبت الهی می شود.

امام جمعه دندی به زندگی شهیده شاخص سال 94 یعنی طیبه واعظی اشاره کرد و گفت: این شهید از مبارزان انقلاب بود و وقتی توسط رژیم شاه دستگیر شد گفت به دستم دستبند بزنید ولی چادرم را از سرم برندارید.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 اسفند 22
زمان : ساعت 1:0 عصر
جلسه شورای اداری بخش انگوران
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: روشن کردن آتش، استفاده از مواد محترقه مورد پسند دین اسلام نیست.

جلسه شورای اداری بخش انگوران با حضور اعضای جلسه در بخشداری انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، از زحمات مسئولان ادارات در طول یک سال قدردانی کرد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه هر روزی که برکات و نعمات الهی به انسان نازل شود روز عید است، گفت: عید نوروز عید ملی ماست و برخی اعمال آن مورد قبول دین اسلام است.

وی گفت: اعمالی چون خانه تکانی و نظافت، دید و بازید و صله ارحام، هدیه دادن و مسافرت که در ایام عید انجام می شود مورد سفارش اسلام است.

امام جمعه دندی گفت: در کنار کارهای خوب، کارهای خرافی مثل روشن کردن آتش، استفاده از مواد محترقه و  مانند اینها انجام می شود که به هیچ وجه مورد پسند دین اسلام نیست و با عقل و شرع نیز سازگار نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: آنچه از همه اینها مهم است این که نباید به بهانه عید و شادی، دچار گناه و معصیت شد چرا که این کار با عید منافات دارد چون طبق فرمایش حضرت علی علیه السلام هر روزی که انسان گناه نکند آن روز عید محسوب می شود.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 اسفند 22
زمان : ساعت 12:0 عصر
اولین شب عزاداری ایام فاطمیه (س)شهر دندی
| نظر

اولین شب عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام نقوی از فضلای حوزه علمیه قم و مداحی حاج مهدی قره باغی،در مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 اسفند 22
زمان : ساعت 9:16 صبح
خطبه های نمازجمعه دندی
| نظر

امام جمعه دندی: جهت همنوا شدن با مهدی فاطمه ایام فاطمیه باید مثل عاشورا برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: اگر آثار برجام مثل آفتاب تابان است باید آثار آن در زندگی روزمره مردم ملموس باشد.

خطیب جمعه دندی: ویژگی یادگار امام ولایت پذیری و ولایت مداری بود و بعد از امام، با امام و خدا عهد کرده بود که کوچکترین قدمی برخلاف مقام معظم رهبری برندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان خبرگان و تجلیل از رفتار نجیبانه کسانی که رأی نیاوردند، گفت: تمکین به رأی مردم، تمکین به قانون و احترام به انتخاب مردم است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 21
زمان : ساعت 2:24 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 374462
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 64
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا