سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است.

به مناسبت 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان آقای فرخی نیا رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان و همکاران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس این نهاد انقلابی، با اشاره به جایگاه شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است که در بررسی صلاحیت کاندیداها قبل از انتخاب و پاسداری از رای مردم در انتخابات به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه مصوبات مجلس جزء در دو مورد بدون وجود شورای نگهبان اعتبار ندارد گفت: این نیز دلیل دیگر جایگاه شورای نگهبان است.

وی با مقایسه نظارت ناظران انتخابات شوراها ی اسلامی و ناظران انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نظارت ناظران شورای نگهبان موفق بوده است.

حسینی نسب با بیان اینکه برخی ائمه جمعه یا شورای نگهبان را متهم به طرفداری از کاندیدای خاصی می کنند، گفت: ائمه جمعه مواضع نظام و فرمایشات امام و مقام معظم رهبری را تبیین و تشریح می کنند و طبیعی است که مواضع برخی از گروه ها و افراد به مواضع نظام اسلامی نزدیکتر است و لذا این تفکر که شورای نگهبان و ائمه جمعه از کاندیدای خاصی حمایت می کنند، اتهامی بیش نیست.

وی بر ضرورت آگاهی بخشی و برگزاری دوره ها برای ناظران شورای نگهبان حتی در ایام غیر انتخابات تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان ماهنشان و بخش انگوران از عملکرد خود گزارش داد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 تیر 20
زمان : ساعت 1:27 عصر
کار گاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: برای هر معضل اجتماعی بر اساس اولویت باید برنامه ریزی و آگاهی بخشی صورت گیرد.

گارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد درسالن اجتماعات شهرداری دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در ابتدای این همایش با تقدیر از برگزار کنندگان این همایش، از مواد مخدر و اعتیاد بعنوان یکی از معظلات اجتماعی یاد کرد و گفت: فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مهمترین عامل پیشگیری و حل معظلات اجتماعی است.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به آیات و روایات به آثار زیانبار اعتیاد و مواد مخدر اشاره کرد و گفت: اعتیاد بر جسم و روح انسان و خانواده ها آسیب می زند و همه را مبتلا میکند.

وی با بیان اینکه باید همه معظلات اجتماعی توجه و بر اساس اولویت بندی برنامه ریزی شود،گفت: بدحجابی، اعتیاد و ماهوراه از معظلات اجتماعی هستند و با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی می توان آنها را حل کرد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 17
زمان : ساعت 12:27 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/16
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 

حجت الاسلام حسینی نسب: وضع تحریم‌های جدید توسط آمریکا نقض برجام است و اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی در مقابل تحریم جدید آمریکا قابل تقدیر و نماد مجلس انقلابی است.

امام جمعه دندی: حیا و غیرت مهمترین عامل حفظ حجاب است و غیرت مرد موجب حیای زن و حیای زن عامل عفت و حجاب زن است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‎نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی، با دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: حیا و غیرت نشانه تقوای الهی است.

وی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی با ملت متدین و انقلابی و نظام اسلامی، از کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی به عنوان یک نمونه از اسلام ستیزی رژیم ستمشاهی یاد کرد و افزود:  قیام خونین مسجد گوهر شاد مشروعیت پهلوی را از بین برد و خباثت باطنی رژیم پهلوی را آشکار کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان عفاف و حجاب، حجاب را از ضروریات دین خواند و گفت: حیا و غیرت مهمترین عامل حفظ حجاب است و غیرت مرد موجب حیای زن و حیای زن عامل عفت و حجاب زن است.

حسینی‌نسب فروپاشی خانواده‌ها، افزایش طلاق، اختلافات خانوادگی و هتک آبروی دختران را از آثار زیانبار بی حجابی برشمرد و اضافه کرد:: ارزش زن به حجاب او و زن در حجاب همچون گوهر در صدف است.

خطیب جمعه دندی چادر را حجاب برتر دانست و گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان ترویج بی حجابی و تخریب ارزش حجاب است.

حسینی‌نسب با اشاره به همایش عفاف و حجاب در شهر دندی در 21 تیرماه ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد عفاف و حجاب،  وزارت کشور باید عملکرد خود را در این حوزه گزارش دهد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 17
زمان : ساعت 8:36 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

دکتر سیفی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که به مناسبت هفته دخانیات در مورد آسیب های مواد مخدر سخنرانی کردند.

   



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 17
زمان : ساعت 8:29 صبح
افتتاح جوانه های صالحین
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: بیش از 100 شبکه ضد انقلاب برای انحراف جوانان و نوجوانان بر علیه نظام اسلامی فعالیت می کنند.

مراسم افتتاحیه جوانه های صالحین با حضور فرماندهان پایگاهها و جوانان و نوجوانان و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

امام جمعه شهر دندی در این مراسم وظیفه فرماندهان پایگاهها را فرماندهی و نگهبانی از ارزشهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به جوانان و نوجوانان دانست.

وی با بیان اینکه جنگ نرم سخت تر از جنگ نظامی است، گفت: آتش به اختیار به معنای مبارزه و مقابله با نوطئه های فرهنگی دشمنان و حفاظت از نفوذگاههای فرهنگی دشمنان است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 تیر 14
زمان : ساعت 10:26 صبح
برگزاری جلسه مربیان و سر مربیان حلقات صالحین
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

جلسه سرمربیان حلقات صالحین شهرستان ماهنشان با حضور امام جمعه و استادیار حلقات صالحین شهرستان با موضوع گزارش سرمربیان و بررسی سند 2030
در ابتدای جلسه حجت الاسلام و المسلمین حسینی نسب به بررسی و تحلیل سند 2030 پرداخته و در ادامه گزارش سرمربیان و فرماندهان حوزه های مقاومت ارائه شد.
در پایان حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه و استادیار حلقات صالحین شهرستان ضمن جمع بندی جلسه، مصوبات و بایدها و نبایدهای مربوط به دستورات جلسه را اعلام نمود.

   




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 تیر 13
زمان : ساعت 11:33 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/9
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی خودجوش و تمیز است.

امام جمعه دندی: نتیجه کار فرهنگی باید تشویق جوانان و نوجوانان به حضور در مساجد، به نماز جمعه و جماعات و مجالس مذهبی باشد.

خطیب جمعه دندی: سپاه خار چشم دشمنان است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: توصیه به تقوا از مهمترین سرفصل‌های نماز جمعه است .

وی به تحلیل و تبین معنای((آتش به اختیار)) پرداخت و با بیان اینکه تعبیر مقام معظم رهبری به آتش به اختیار در مسائل فرهنگی نشانگر این است که جنگ کنونی، جنگ فرهنگی است، گفت: خطر جنگ فرهنگی از جنگ نظامی بیشتر است و آتش به اختیار به معنای مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن است .

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 10
زمان : ساعت 9:25 صبح
غبار روبی مزار شهدا
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

غبار روبی مزار شهدای شهر دندی توسط جمعی از مسئولین بخش انگوران و شهر دندی.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 تیر 8
زمان : ساعت 12:30 عصر
دیدار رئیس و کار کنان دادگاه عمومی بخش انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته قوه قضائیه حجت الاسلام امیری رئیس دادگاه عمومی بخش انگوران و شهر دندی و کار کنان آن اداره با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.

      



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 تیر 7
زمان : ساعت 11:44 صبح
اقامه نماز عید فطر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: روز عید فطر  روز دریافت پاداش و جایزه است و رضایت و آمرزش خداوند بهترین پاداش برای بندگان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز عید فطر گفت: روز عید فطر  روز دریافت پاداش و جایزه است و رضایت و آمرزش خداوند بهترین پاداش برای بندگان است.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به دشمنی شیطان با انسان گفت: ماه رمضان ماه مبارزه با شیطان بود و نباید از مکر و حیله شیطان غافل بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 تیر 7
زمان : ساعت 8:46 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378774
بازدید امروز: 245
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا