سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افتتاح جوانه های صالحین
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: بیش از 100 شبکه ضد انقلاب برای انحراف جوانان و نوجوانان بر علیه نظام اسلامی فعالیت می کنند.

مراسم افتتاحیه جوانه های صالحین با حضور فرماندهان پایگاهها و جوانان و نوجوانان و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

امام جمعه شهر دندی در این مراسم وظیفه فرماندهان پایگاهها را فرماندهی و نگهبانی از ارزشهای انقلاب اسلامی و انتقال آن به جوانان و نوجوانان دانست.

وی با بیان اینکه جنگ نرم سخت تر از جنگ نظامی است، گفت: آتش به اختیار به معنای مبارزه و مقابله با نوطئه های فرهنگی دشمنان و حفاظت از نفوذگاههای فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه فرماندهان پایگاهها و بسیجیان و خانواده آنها باید الگوی دیگران باشند، گفت: هدف دشمن این است که جوانان که جوانان و نوجوانان ما را در مسائل فرهنگی به سبک غربی ببار آورند.

وی با بیا اینکه سند 2030 یک نمونه از نقشه دشمن برای از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی و دینی است، گفت در این سند تربیت دینی و تقوای الهی خلاف حقوق بشر ولی آموزش جنسی جز و حقوق کودک بیان شده و مصیبت بارتر اینکه همجنس بازی نیز خانواده نامیده شده است.

حسینی نسب با اشاره به آیات و روایات جوانان را امانت الهی در دست خانواده ها و پایگاهها دانست وگفت: بیش از 100 شبکه ضد انقلاب برای انحراف جوانان و نوجوانان بر علیه نظام اسلامی فعالیت می کنند.

وی از ماهواره مطلقا و از فضای مجازی در صورت عدم استفاده صحیح بعنوان ابزار شیطان یاد کرد و گفت: سوال این است چرا آمریکا از ملت خود برای استفاده از ماهواره پول میگیرد ولی آن را بصورت رایگان در اختیار ایران قرار میدهد؟ به این دلیل است که این وسیله ابزار دشمن برای انحراف و تضعیف عقاید دینی و اسلامی جوانان و نوجوانان است.

امام جمعه شهر دندی با تشبیه ذهن و قلب نوجوانان به فلش خالی، گفت: قلب جوانان مثل یک زمین شخم زده شده و فلش خالی است و هر چیزی که دوران نوجوانی در قلب و ذهن جوانان و نوجوانان داده شده، آن را بروز خواهد داد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 تیر 14
زمان : ساعت 10:26 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381200
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا