سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب : انهدام مقر فرماندهی داعش توسط موشک‌های ایرانی از فاصله 650 کیلومتری و افتخارآفرینی سپاه پاسداران خبر اول دنیا شده است. 

امام جمعه دندی: قدرت نظامی سپاه نشان داد که تحریم‌های موشکی آمریکا بی‌اثر بوده و پیام دیگر این حمله برای کسانی بود که به  بهانه نوشتن شعار در موشک‌ها سپاه را تخریب می‌کردند، ولی نشان دادند، سایه جنگ را رزمندگان دفع می کنند.

سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: ایستادگی در برابر دشمن یکی از مصادیق تقوا است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که با دست خالی در مقابل تروریسم جهانی ایستاده‌اند و مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی هم از قبله اول مسلمانان دفاع کرده و هم برای چندمین بار نشان دادند که در مقابل ظالم خواهند ایستاد.

امام جمعه دندی با تبریک حماسه آفرینی رزمندگان اسلام به ویژه سپاه دلاور و قهرمان و حمله به مواضع تروریست‌های تکفیری، تصریح کرد: انهدام مقر فرماندهی داعش توسط موشک‌های ایرانی از فاصله 650 کیلومتری و افتخارآفرینی سپاه پاسداران خبر اول دنیا شده است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 تیر 2
زمان : ساعت 4:7 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
| نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی رئیس شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که در مورد حمله موشکی سپاه به مواضع تروریستها و جنایات رژیم صهیونیستی سخنرانی کردند.

     



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 تیر 2
زمان : ساعت 3:30 عصر
برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس
| نظر بدهید

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در شهر دندی از روبروی ساختمان حوزه شهید چمران شهر دندی به طرف مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 تیر 2
زمان : ساعت 3:26 عصر
جلسه هماهنگی نماز عید فطر
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: لازم به ذکر است که نماز عید فطر، در روز عید ساعت 7:30 در میدان انقلابشهر دندی اقامه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اقامه نماز عید سعید فطر، با حضور روحانیون و هیئت امنای مساجد شهر دندی در دفتر امام جمعه شهر دندی به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب برگزار شد.

در این جلسه مسئولان مربوطه اعم از نیروی نتظامی و مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز حضور داشتند.هماهنگی های لازم جهت اقامه نماز عید فطر به صورت متمرکز در میدان انقلاب شهر دندی اتخاذ شد.

لازم به ذکر است که نماز عید فطر، در روز عید ساعت 7:30 در میدان انقلابشهر دندی اقامه خواهد شد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 تیر 1
زمان : ساعت 9:21 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378747
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا