سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اقامه نماز عید فطر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: روز عید فطر  روز دریافت پاداش و جایزه است و رضایت و آمرزش خداوند بهترین پاداش برای بندگان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز عید فطر گفت: روز عید فطر  روز دریافت پاداش و جایزه است و رضایت و آمرزش خداوند بهترین پاداش برای بندگان است.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به دشمنی شیطان با انسان گفت: ماه رمضان ماه مبارزه با شیطان بود و نباید از مکر و حیله شیطان غافل بود.

وی با بیان اینکه شیطان یا شیطان درونی است یا شیطان بیرونی، گفت: آمریکا شیطان بیرون و شیطان بزرگ است و نباید از دشمنی استکبار جهانی غافل بود.

خطیب نماز عید فطر شهر دندی با اشاره به تهدیدات آشکار مسئولان آمریکایی بر علیه کشورمان گفت: دشمنان بدانند که با  هدایتهای مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت انقلابی هیچ غلطی نمی توانند بکنند .

حسینی نسب با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، با بیان اینکه این راهپیمایی نماد اتحاد و یگپارچگی بود، گفت: حاشیه بوجود آمده در این راهپیمایی کارناشایستی بود.

وی گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر پرهیز از اختلاف است البته نباید گروه ها و جناحها بر هم زنندگان آرامش و اتحاد را به خوب و بد تقسیم کنند اما متاسفانه در ایام فتنه سال 88 اینگونه شد و عده ای در برابر هنجارشکنان و فتنه گران که بر علیه اصل نظام شعار می دادند، سکوت کردند.

امام جمعه شهر دندی در پایان ضمن تشکر و حمایت از پلیس بخاطر اعلام برخورد با کشف حجاب در داخل خودروها، از سپاه و نیروی انتظامی بخاطر تأمین امنیت مراسم های شبهای قدر و عید فطر و از صدا و سیما بخاطر پوشش برنامه های شهر دندی در ایام ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 تیر 7
زمان : ساعت 8:46 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381179
بازدید امروز: 111
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا