سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/4/16
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 

حجت الاسلام حسینی نسب: وضع تحریم‌های جدید توسط آمریکا نقض برجام است و اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی در مقابل تحریم جدید آمریکا قابل تقدیر و نماد مجلس انقلابی است.

امام جمعه دندی: حیا و غیرت مهمترین عامل حفظ حجاب است و غیرت مرد موجب حیای زن و حیای زن عامل عفت و حجاب زن است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‎نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی، با دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: حیا و غیرت نشانه تقوای الهی است.

وی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان به ویژه استکبار جهانی با ملت متدین و انقلابی و نظام اسلامی، از کشف حجاب توسط رضاخان پهلوی به عنوان یک نمونه از اسلام ستیزی رژیم ستمشاهی یاد کرد و افزود:  قیام خونین مسجد گوهر شاد مشروعیت پهلوی را از بین برد و خباثت باطنی رژیم پهلوی را آشکار کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به نامگذاری این روز به عنوان عفاف و حجاب، حجاب را از ضروریات دین خواند و گفت: حیا و غیرت مهمترین عامل حفظ حجاب است و غیرت مرد موجب حیای زن و حیای زن عامل عفت و حجاب زن است.

حسینی‌نسب فروپاشی خانواده‌ها، افزایش طلاق، اختلافات خانوادگی و هتک آبروی دختران را از آثار زیانبار بی حجابی برشمرد و اضافه کرد:: ارزش زن به حجاب او و زن در حجاب همچون گوهر در صدف است.

خطیب جمعه دندی چادر را حجاب برتر دانست و گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان ترویج بی حجابی و تخریب ارزش حجاب است.

حسینی‌نسب با اشاره به همایش عفاف و حجاب در شهر دندی در 21 تیرماه ادامه داد: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد عفاف و حجاب،  وزارت کشور باید عملکرد خود را در این حوزه گزارش دهد.

امام جمعه دندی توطئه آمریکایی نوژه را یکی از نمونه‌های دشمنی آمریکا با ملت ایران اعلام و با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا، علیه ایران اسلامی، گفت: وضع تحریم‌های جدید توسط آمریکا نقض برجام است و اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی در مقابل تحریم جدید آمریکا قابل تقدیر و نماد مجلس انقلابی است.

حسینی‌نسب به برگزاری اجلاس منافقین در فرانسه اشاره کرد و افزود: حمایت غرب از منافقین از یک طرف و ادعای مبارزه با تروریسم از طرف دیگر نشانه دروغگو بودن غرب در مبارزه با تروریسم است و وقیحانه‌‌تر اینکه غرب خود از تروریسم حمایت می‌کند ولی جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اتهام حمایت از تروریسم تحریم می‌کند.

وی با اشاره به آزاد سازی شهر موصل عراق از تصرف داعش، این آزادی را مهمترین ضربه به تروریست های تکفیری دانست و گفت: آزادی موصل بدون دخالت آمریکا و ائتلاف عربی و غربی نشانگر توان نظامی نیروهای عراقی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه تصرف موصل به عنوان پایتخت خلافت داعش، اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: نقش مرجعیت و قدرت نظامی نیروهای عراقی در این پیروزی چشمگیر و دشمن شکن است.

حسینی‌نسب به روز مالیات اشاره کرد و گفت: پرداخت مالیات مشارکت در مسائل عمومی و عمرانی کشور به شمار می‌رود.

وی به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای اشاره کرد و این روز را به همه ورزشکاران، جوانان و نوجوانان تبریک گفت.

امام جمعه دندی با اشاره به گرمای هوا و درخواست از مردم در صرفه‌جویی در مصرف آب و برق گفت: اگر هر فرد درصدی از مصرف آب و برق خود را کاهش دهند در تابستان مشکل قطعی و خاموشی نخواهد بود. 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 تیر 17
زمان : ساعت 8:36 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381200
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا