سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است.

به مناسبت 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان آقای فرخی نیا رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان و همکاران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس این نهاد انقلابی، با اشاره به جایگاه شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است که در بررسی صلاحیت کاندیداها قبل از انتخاب و پاسداری از رای مردم در انتخابات به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه مصوبات مجلس جزء در دو مورد بدون وجود شورای نگهبان اعتبار ندارد گفت: این نیز دلیل دیگر جایگاه شورای نگهبان است.

وی با مقایسه نظارت ناظران انتخابات شوراها ی اسلامی و ناظران انتخابات ریاست جمهوری، گفت: نظارت ناظران شورای نگهبان موفق بوده است.

حسینی نسب با بیان اینکه برخی ائمه جمعه یا شورای نگهبان را متهم به طرفداری از کاندیدای خاصی می کنند، گفت: ائمه جمعه مواضع نظام و فرمایشات امام و مقام معظم رهبری را تبیین و تشریح می کنند و طبیعی است که مواضع برخی از گروه ها و افراد به مواضع نظام اسلامی نزدیکتر است و لذا این تفکر که شورای نگهبان و ائمه جمعه از کاندیدای خاصی حمایت می کنند، اتهامی بیش نیست.

وی بر ضرورت آگاهی بخشی و برگزاری دوره ها برای ناظران شورای نگهبان حتی در ایام غیر انتخابات تاکید کرد.

در ابتدای این دیدار رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان ماهنشان و بخش انگوران از عملکرد خود گزارش داد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 تیر 20
زمان : ساعت 1:27 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381181
بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا