سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:اقدامات آستان قدس رضوی همان شأنیت حضرت امام رضا علیه السلام است.

 مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا آقای رسول قربانی مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زنجان به تشریح وظائف این دفتر پرداخت و مقرر گردید کانون نمایندگی دفتر آستان قدس در شهر دندی نیز راه اندازی شود. 

اهداف و وظائف دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی

این دفتر در هفت بخش با هدف محرومیت زدایی اقدام به خدمت رسانی خواهد کرد:

1-  شناسایی و اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس

2-  جذب خادم یار

خادم یار وظیفه دارد در شهر در راستای اهداف دفتر نمایندگی آستان قدس خدمات رسانی کرده و در مواقع نیاز به عنوان خادمیار به مشهد اعزام می شود.

3-  شناسایی افراد نیازمند و کمک به درمان و بهداشت، تعذیه و اطعام افراد

4-  کارهای عمرانی درمناطق محروم و نیازمند

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی نیز با تجلیل از کارهای صورت گرفته در آستان قدس رضوی، گفت: همه اقدامات انجام شده و خصوصا اهداف و وظائف دفتر نمایندگی همچون کمک به محرومان و نیازمندان همان شأنیت حضرت امام رضا علیه السلام است که آستان قدس رضوی انجام می دهد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 آذر 21
زمان : ساعت 11:35 صبح
نماز جماعت در مدارس
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی یک شنبه ها به صورت چرخشی در یکی از مدارس شهر دندی نماز ظهر و عصر را اقامه می کند که اینبار در  دبیرستانه دخترانه هدف نماز ظهر و عصر اقامه کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 آذر 19
زمان : ساعت 2:0 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: رژیم صهیونیستی سرزمین ندارد تا اینکه پایتختی داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز این هفته شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا و ترک گناه اظهار کرد: بهره‌مند شدن از نعمت‌های الهی در بهشت از ثمرات تقوا است .

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی و با بیان اینکه فرمان حضرت امام(ره) با هدف قطع سلطه  فرهنگی بیگانگان از کشور و استقلال فرهنگی بود، افزود: استقلال فرهنگی مهمترین رکن استقلال هر کشور است و استقلال فرهنگی از اصول مهم استقلال سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه دندی اسلامی کردن دانشگاه‌ها، پرورش نیروی انقلابی در دانشگاه‌ها و جلوگیری از ورود عناصر ضد انقلاب به دانشگاه‌ها را از وظائف شورای عالی انقلاب فرهنگی دانست و تصریح کرد: فرهنگ بخش مظلوم کشور است و شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه دارد جبهه فرهنگی نظام اسلامی را تقویت کند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 18
زمان : ساعت 10:29 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
| نظر بدهید

حجت الاسلام محمودی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که اهمیت پرداخت زکات را تشریح کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 18
زمان : ساعت 10:24 صبح
جشن میلاد پیامبر(ص)
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: شوخ طبعی ازاخلاق پیامبر اسلام بود،زیرا شوخی پسندیده نشانه خوش خُلقی است.

امام جمعه دندی: پیامبر اسلام رحمت برای عالمیان است و نشر دینی را بر عهده گرفته که سبب نجات همگان است.

مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام با حضور محبان و عاشقان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک میلاد حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام و قدردانی از همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادارن، اصناف و کسبه به ویژگی های شخصیتی پیامبر پرداخت و گفت: پیامبر اسلام رحمت برای عالمیان است و عموم مردم دنیا، اعم از مومن و کافر همه، مرهون رحمت پیامبر هستند؛ چرا که نشر دینی را بر عهده گرفته که سبب نجات همگان است.
وی به مصادیق رحمت اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های پیامبر اسلام که نشانه رحمت ایشان است این بود که جویای احوال مردم بود و اگر سه روز یه نفر را نمی‏دید حال او را جویا می شد.
امام جمعه شهر دندی از حیا بعنوان دومین ویژگی و رفتار پیامبر یاد کرد و با بیان اینکه حیا نشانه ایمان است، گفت: ارتباط دختر و پسر و مانند اینها موجب بی عفتی و بی بندباری می شود و بر خلاف دستور اسلام است.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 آذر 16
زمان : ساعت 8:48 صبح
معارفه شهر دار شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: امیدواریم دوره جدید در راستای اهداف نظام اسلامی، با ولایت مداری و قانونگرای، شاهد توسعه و پیشرفت شهر دندی باشیم.

امام جمعه دندی: رضایت مردم بهترین مدال مسئولان است.      

 

مراسم معارفه شهردار شهر دندی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و ... برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و ولادت حضرت امام صادق(ع)، گفت: پیامبر اسلام گرفتاری مردم را گرفتاری خود می دانست و نسبت به مردم مهربان بود.

وی حفظ احترام مردم در گفتار و عمل را از ویژگی های مردم مداری دانست و گفت: اخلاق خوب، سعه صدر و تحمل مشکلات و شنیدن حرف مردم، از نشانه های مردم مداری است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 آذر 16
زمان : ساعت 8:36 صبح
پیام تسلیت
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

 

بسمه تعالی 


با کمال تأسف استاد محترم و معزز "حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدابوطاهر موسوی علوی" به دیار باقی شتافت.

ایشان از اساتید معروف حوزه های علمیه و دانشگاه های زنجان بود که انقلابی بود و انقلابی عمل می کرد و تبعیت از ولایت فقیه و تاکید بر ولایت مداری از ویژگی صریح و روشن ایشان بود.

عیدنوروز امسال که با جمعی در محضرشان بودیم همچون گذشته و ایام تحصیل که شاگردش بودم، بر ارزشهای اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه تاکید می کردند.

وجود پر برکت این استاد انقلابی و ولایی برای طلاب و اساتید حوزه های علمیه زنجان بهترین نعمت بود و همچنان که فقدانش بزرگترین مصیبت است.

این مصیبت را به حوزه های علمیه استان زنجان، اساتید، طلاب و روحانیون، شاگردان و فرزندانش بالاخص برادر گرامی حجت الاسلام جناب آقای سیدمرتضی علوی تسلیت می گویم.

خداوند با بزرگترین مدافع ارزشها سیدالشهداء حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشورشان فرمایید و بر سر سفره مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها میهمانشان نماید.


سیدعمران حسینی نسب

امام جمعه شهر دندی

11/9/96

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 آذر 13
زمان : ساعت 9:0 صبح
دیدار اصناف
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: سابقه درخشان اصناف و کسبه یک امانت الهی است و باید این سابقه حفظ و به نسل بعدی منتقل شود.

امام جمعه دندی: رعایت انصاف، رعایت حلال و حرام و پرداخت وجوهات شرعی از عوامل پرکت در روزی است.

 در آستانه میلاد پیامبر اسلام حضرت محمدصلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام جمعی از اصناف شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه این شهر دیدار کردند.

  حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) و حضرت امام صادق علیه السلام از سابقه درخشان اصناف و کسبه در کشور تجلیل کرد و گفت: اصناف و کسبه اهل عمل به دین، اهل مسجد و جزو قشرمتدین بوده و هستند. 

امام جمعه شهردندی با اشاره به اینکه حضور در صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سایرمراسم های کشور از افتخارات اصناف است، گفت: سابقه درخشان اصناف و کسبه یک امانت الهی است و باید این سابقه حفظ و به نسل بعدی منتقل شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 آذر 12
زمان : ساعت 8:36 صبح
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: با توجه به اینکه برخی کارها از قبیل پرداخت جرائم، دارایی و خرید کنتور برق و آب و ... فقط در بانک ملی انجام می شود، لذا ایجاد شعبه یا باجه بانک ملی در شهر دندی برای تسهیل امور مردم ضروری است.    

 حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: مهرورزی و محبت به مردم و معاشرت خوب از نشانه‌های تقوا است    .

وی با تبریک سالروز میلاد حضرت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) به ویژگی‌های پیامبر اسلام و امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود: اخلاق خوب، عفو و گذشت، احترام به مردم از ویژگی‌های مهرورزی است .

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به هفته وحدت و با بیان اینکه وحدت به معنای دست کشیدن از اصول و اعتقادات نیست، گفت: تکیه بر اصول مشترک همچون توحید، نبوت، قبله مشترک و محبت به اهل‌بیت از یک طرف و وجود دشمن مشترک از طرف دیگر از عوامل وحدت مسلمانان است.

حسینی‌نسب با تاکید بر ضرورت وحدت مسلمانان، تصریح کرد: پیروزی بر گروه تکفیری داعش نماد وحدت مسلمانان در برابر فتنه استکباری، صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه نبی اکرم اسلام حضرت محمد(ص) در برابر کفار خشن و با مسلمانان مهربان بود، گفت: پیامبر اسلام الگوی همه است و دولت، مجلس و ملت نیز باید در برابر دشمنان خشمگین، ولی با همدیگر مهربان باشند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 11
زمان : ساعت 8:53 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی بود که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) سخنرانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 11
زمان : ساعت 8:48 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378994
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا