سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جشن میلاد پیامبر(ص)
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: شوخ طبعی ازاخلاق پیامبر اسلام بود،زیرا شوخی پسندیده نشانه خوش خُلقی است.

امام جمعه دندی: پیامبر اسلام رحمت برای عالمیان است و نشر دینی را بر عهده گرفته که سبب نجات همگان است.

مراسم جشن میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام با حضور محبان و عاشقان برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک میلاد حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام و قدردانی از همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادارن، اصناف و کسبه به ویژگی های شخصیتی پیامبر پرداخت و گفت: پیامبر اسلام رحمت برای عالمیان است و عموم مردم دنیا، اعم از مومن و کافر همه، مرهون رحمت پیامبر هستند؛ چرا که نشر دینی را بر عهده گرفته که سبب نجات همگان است.
وی به مصادیق رحمت اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های پیامبر اسلام که نشانه رحمت ایشان است این بود که جویای احوال مردم بود و اگر سه روز یه نفر را نمی‏دید حال او را جویا می شد.
امام جمعه شهر دندی از حیا بعنوان دومین ویژگی و رفتار پیامبر یاد کرد و با بیان اینکه حیا نشانه ایمان است، گفت: ارتباط دختر و پسر و مانند اینها موجب بی عفتی و بی بندباری می شود و بر خلاف دستور اسلام است.
حسینی نسب شوخ طبعی و مزاح مشروع را از رفتار و اخلاق پیامبر اسلام دانست و با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام که به مزاح و شوخی متعارف و مشروع توصیه می کند، گفت: شوخ طبع بود و دیگران نیز با او مزاح می کردند زیرا شوخی پسندیده نشانه خوش خُلقی است.
امام جمعه شهر دندی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند مردم در یک فضای آرام و با نشاط زندگی کنند، گفت: حفظ نشاط و شادی مردم و ایجاد نشاط در جامعه و خانواده تاکید اسلام است.
وی دلسوزی و به فکرنجات امت خود بودن را از ویژگی پیامبر اسلام و نشانه رحمت نبی مکرم اسلام دانست و گفت: خشنودی و رضایت پیغمبر اکرم ص به عنوان خاتم انبیاء و رحمت عالمیان زمانی است که امتش را شفاعت کند و آنها را نجات دهد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 آذر 16
زمان : ساعت 8:48 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381245
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا