سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار اصناف
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: سابقه درخشان اصناف و کسبه یک امانت الهی است و باید این سابقه حفظ و به نسل بعدی منتقل شود.

امام جمعه دندی: رعایت انصاف، رعایت حلال و حرام و پرداخت وجوهات شرعی از عوامل پرکت در روزی است.

 در آستانه میلاد پیامبر اسلام حضرت محمدصلی الله علیه و آله و حضرت امام صادق علیه السلام جمعی از اصناف شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه این شهر دیدار کردند.

  حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) و حضرت امام صادق علیه السلام از سابقه درخشان اصناف و کسبه در کشور تجلیل کرد و گفت: اصناف و کسبه اهل عمل به دین، اهل مسجد و جزو قشرمتدین بوده و هستند. 

امام جمعه شهردندی با اشاره به اینکه حضور در صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سایرمراسم های کشور از افتخارات اصناف است، گفت: سابقه درخشان اصناف و کسبه یک امانت الهی است و باید این سابقه حفظ و به نسل بعدی منتقل شود.

حسینی نسب با تجلیل از ده هزار شهید اصناف گفت: از اصناف و کسبه شهردندی انتظار می رود همچون گذشتگان در صحنه های انقلاب مثل نماز جمعه و جماعات، راهپیمایی ها و مراسم های مربوط به اهلبیت علیهم السلام حضور پرشور داشته باشند.

 وی با تاکید بر آشنایی کسبه و اصناف با احکام شرعی و آداب تجارت گفت: رعایت انصاف، رعایت حلال و حرام و پرداخت وجوهات شرعی از عوامل پرکت در روزی است.

در ابتدای این مراسم برخی ازاصناف و کسبه به مشکلات موجود اشاره کردند که عبارتند از: گرانی اجاره بهای منازل و مغازه ها، گرانی اجناس و کالا، عدم وجود رقابت در بین اصناف و عدم خرید مردم از شهر دندی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 آذر 12
زمان : ساعت 8:36 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381244
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا