سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: با توجه به اینکه برخی کارها از قبیل پرداخت جرائم، دارایی و خرید کنتور برق و آب و ... فقط در بانک ملی انجام می شود، لذا ایجاد شعبه یا باجه بانک ملی در شهر دندی برای تسهیل امور مردم ضروری است.    

 حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: مهرورزی و محبت به مردم و معاشرت خوب از نشانه‌های تقوا است    .

وی با تبریک سالروز میلاد حضرت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) به ویژگی‌های پیامبر اسلام و امام صادق(ع) اشاره کرد و افزود: اخلاق خوب، عفو و گذشت، احترام به مردم از ویژگی‌های مهرورزی است .

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به هفته وحدت و با بیان اینکه وحدت به معنای دست کشیدن از اصول و اعتقادات نیست، گفت: تکیه بر اصول مشترک همچون توحید، نبوت، قبله مشترک و محبت به اهل‌بیت از یک طرف و وجود دشمن مشترک از طرف دیگر از عوامل وحدت مسلمانان است.

حسینی‌نسب با تاکید بر ضرورت وحدت مسلمانان، تصریح کرد: پیروزی بر گروه تکفیری داعش نماد وحدت مسلمانان در برابر فتنه استکباری، صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه نبی اکرم اسلام حضرت محمد(ص) در برابر کفار خشن و با مسلمانان مهربان بود، گفت: پیامبر اسلام الگوی همه است و دولت، مجلس و ملت نیز باید در برابر دشمنان خشمگین، ولی با همدیگر مهربان باشند.

امام جمعه دندی به دهم آذر روز مجلس اشاره کرد و با تبریک این روز، افزود: مهمترین وظیفه نمایندگان، نمایندگی از طرف مردم است و مهربانی با مردم به معنای رفع مشکلات و گرفتاری مردم است و از طرفی چون نماینده مردم انقلابی هستند باید در برابر مستکبران انقلابی عمل کنند.

حسینی‌نسب به تقدیم لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم اشاره کرد و گفت: مجلس باید در این باره هوشمندانه و انقلابی عمل کند، چرا که نخستین مشکل این لایحه این است که مفهوم تروریسم برای غرب معنای خاص خود را دارد و آمریکا و غرب تروریسم را به خوب و بد تقسیم می‌کند  و سپاه، بسیج و حتی کشور ما را تروریسم می‌دانند لذا طوری نشود که برجام دیگری را تحمیل کنند و هر طور که خودشان خواستند، عمل کنند.

وی با اشاره به گزارش رئیس جمهور از عملکرد 100 روزه دولت دوازدهم و با بیان اینکه این گزارش دارای نقاط قوت و ضعف بود، تصریح کرد: افزایش رشد اقتصادی، تورم تک رقمی، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال از نقاط مثبت این گزارش بود، اما نقاط ضعف این گزارش این است که این آمار و ارقام ها در زندگی مردم ملموس نیست و مشکلات بیکاری و تورم همچنان باقی است.

امام جمعه دندی به برخی واقعیت‌های که رئیس جمهور در گزارش خود به آنها اذعان کرد نیز اشاره و ادامه داد: اذعان رئیس جمهور مبنی بر اینکه همه مشکلات بانک‌ها برجام نیست و آمریکا با برجام مقابله می‌کند، نشانگر این است مرتبط کردن همه مشکلات به برجام کار اشتباهی بود و از طرفی نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است و لذا لیاقت آمریکا همان مرگ بر آمریکاست.

حسینی‌نسب با دردناک توصیف کردن وضعیت مردم یمن و با بیان اینکه وضعیت رهبر مبارزان یمنی شیخ عیسی قاسم نگران کننده است و ازانتقال او به بیمارستان جلوگیری می کنند، گفت: مدعیان حقوق بشر، مدعیان آزادی و دموکراسی در مقابل جنایات آل خلیفه ساکت هستند.

وی به عدم وجود شعبه یا باجه بانک ملی در شهر دندی اشاره کرد و با تشکر از پیگیری‌های مسئولان اعم از فرماندار شهرستان، بخشدار بخش انگوران و شورای اسلامی شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی کارها از قبیل پرداخت جرائم، دارایی و خرید کنتور برق و آب و ... فقط در بانک ملی انجام می شود، لذا ایجاد شعبه یا باجه بانک ملی در شهر دندی برای تسهیل امور مردم ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 11
زمان : ساعت 8:53 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381277
بازدید امروز: 93
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا