سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شهادت امام حسن عسکری(ع)
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) با سخنرانی حجت الاسلام کریمی و مداحی کربلایی میربهاء رضایی در مسجد چهارده معصوم(ع) برگزار شد.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 آذر 7
زمان : ساعت 11:31 صبح
نماز جماعت در مدارس
برچسب ها: اخبار (756)، نمازجماعت در مدارس (27)، | نظر بدهید

نماز جماعت ظهر و عصر که به صورت چرخشی هر هفته در مدارس شهر و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه می شود، این هفته در مدرسه راهنمایی خاتم الانبیاء شهر دندی برگزار شد و در ادامه نیز به مناسبت سالروز آغاز یک هزار و صد و هفتاد و نهمین سال امامت امام زمان(عج) نشست دینی با موضوعیت مهدویت برگزار شد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 آذر 5
زمان : ساعت 3:0 عصر
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: نهادهای نظارتی باید هرچه سری‌تر، نتیجه انتخاب شهردار را اعلام و چنانچه نتیجه اعلام شده شورای اسلامی شهر موظف است طبق مقررات و پایبندی به قانون مردم را از نتیجه مطلع کنند و در غیر این صورت مدیون شهر و مردم هستند.

امام جمعه دندی: تعلل در اعلام نتایج جذب نیروی شرکت کالسیمین، برخی بی‌برنامگی و ناهماهنگی‌ها را باعث دلسردی جوانان دانست و ادامه داد: نتیجه آزمون هرچه سریع‌تر اعلام و بر اساس قوانین افراد واجد شرایط جذب شود.     

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و عمل صالح، اظهار کرد: توصیه به تقوا، سفارش ائمه معصومین(ع    ) بوده و امام حسن عسکری(ع) نیز می‌فرماید، از خدا بترسید و مایه زینت ما باشید و باعث بد نامی و شرمندگی ما نباشید .

 

وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، فعالیت مخفیانه امام یازدهم در امور رسیدگی به شیعیان را از مظلومیت این امام همام دانست و با اشاره به آغاز امامت حضرت امام زمان(عج)، گفت: تاکنون یک هزار 184 سال از عمر با برکت و یک 179 سال از ولایت و امامت حضرت امام عصر(عج) می گذرد و جهان در انتظار عدالت علوی حضرت مهدی موعود(عج) است.

امام جمعه دندی با اشاره به آیات قرآن، حکومت بر بندگان خدا توسط بندگان صالح و حکومت مستضعفان را وعده الهی دانست و ادامه داد: تشکیل نظام اسلامی مقدمه حکومت جهانی حضرت امام زمان(عج) است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 4
زمان : ساعت 8:31 صبح
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته بسیج سرگرد خلجی پور جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دندی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 4
زمان : ساعت 8:0 صبح
سخنرانی به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسام حسینی نسب: بسیجی واقعی شهدای مدافع حرم و سردارسلیمانی ها هستند که سراپا گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و پوزه داعش را به خاک مالیدند.

امام جمعه دندی: کارکردسیاسی مساجد، استکبار ستیزی آن است.

همایش مشترک ائمه جمعه وجماعات، فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان به مناسبت هفته بسیج و با حضور مسئولان شهرستان و بخش انگوران و شهر دندی در مسجد جامع شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دراین همایش با تبریک هفته بسیج، بسیج را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج شجره طیبه ای است که همچون درخت پاک و تنومند در حال رشد و نمو است و در هر زمان در خدمت نظام اسلامی است.
وی به جایگاه مساجد در اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه مسجد بازاری از بازار آخرت است گفت: اهل مسجد زائران خدایند و بر صاحبخانه است که به زائرش هدیه بدهد.
ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 آذر 3
زمان : ساعت 10:36 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378990
بازدید امروز: 175
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا