سفارش تبلیغ
صبا ویژن
معارفه شهر دار شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: امیدواریم دوره جدید در راستای اهداف نظام اسلامی، با ولایت مداری و قانونگرای، شاهد توسعه و پیشرفت شهر دندی باشیم.

امام جمعه دندی: رضایت مردم بهترین مدال مسئولان است.      

 

مراسم معارفه شهردار شهر دندی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و ... برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و ولادت حضرت امام صادق(ع)، گفت: پیامبر اسلام گرفتاری مردم را گرفتاری خود می دانست و نسبت به مردم مهربان بود.

وی حفظ احترام مردم در گفتار و عمل را از ویژگی های مردم مداری دانست و گفت: اخلاق خوب، سعه صدر و تحمل مشکلات و شنیدن حرف مردم، از نشانه های مردم مداری است.

حسینی نسب به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: مردم بهترین داور در عملکرد مسئولان هستند و عملکرد مسئولان را در ذهن خود بایگانی می کنند.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه حل مشکل همه مردم بصورت عادلانه از دستورات اسلام است، گفت: در معبر گشایی ها و خیابان کشی ها نباید تبعیض شود.

وی معارفه مسئولان را آغاز خدمت جدید دانست و گفت: شهر دندی 20 سال است که به شهر تبدیل شده ولی با همه تلاشهای مسئولان قبلی، کارهای زیادی باید انجام شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه رضایت مردم، بهترین مدال مسئولان است، گفت: امیدواریم دوره جدید در راستای اهداف نظام اسلامی، با ولایت مداری و قانونگرای، شاهد توسعه و پیشرفت شهر دندی باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 آذر 16
زمان : ساعت 8:36 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381276
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا