سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه مشترک با کمیته امداد
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

جلسه مشترک ائمه جمعه استان وکمیته امداد امام خمینی ره 22 آبان با حضور آیت الله خاتمی نماینده معظم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زنجان ومدیرکل کمیته امداد و معاونین محترم از تهران در زنجان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 آبان 22
زمان : ساعت 8:17 عصر
خطبه های نماز جمعه 95/8/21
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای مختلف در کربلا نشانگر عشق و ارادات مردم به حضرت امام حسین(ع) است.


حجت الاسلام حسینی نسب: خروج از کشور بدون پاسپورت و ویزا شرعا و قانونا جایز نیست.


امام جمعه دندی: رسانه ها از مهمترین ابراز اطلاع رسانی آزاد هستند ولی آزادی به معنای شایعه پراکنی، انتشار اخباردروغ و ایجاد ناامیدی نیست.


حجت الاسلام حسینی نسب: سابقه اتحادیه اروپا برای ملت ایران روشن است و ملت انقلابی، هوشیار و دشمن شناس و با بصیرت اجازه مرکز توطئه و جاسوسی( افتتاح دفتر اتحادیه اروپا) را به دشمنان نخواهد داد.


امام جمعه دندی: هر کسی در آمریکا رئیس جمهور می شد سیاستش دشمنی با ایران اسلامی و انقلابی است. پیروزی ترامپ به معنای خسته شدن مردم آمریکا از وضع موجود و شعارهای انتخاباتی او بود.


حجت الاسلام حسینی نسب:کتابخوانی برای همه یک تکلیف است و باید فرزندان را از کودکی با کتاب مأنوس کرد. در کنار اسباب بازی های گرانقیمت برای کودکان کتاب نیز خریداری کنید.

نماز جمعه این هفته شهر دندی در ایام عزا و مصیبت اهلبیت پیامبر صلی الله علیه و آله با حضور مردان و زنان و جوانان همیشه در صحنه و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی اقامه شد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 21
زمان : ساعت 3:0 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

سرگرد برزگر فرمانده سپاه شهرستان ماهنشان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دندی بود که به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد سخنرانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 21
زمان : ساعت 2:56 عصر
دیدار دکتر خاتمی
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

دکتر خاتمی نماینده مردم شهرهای ایجرود، دندی، ماهنشان در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 95 آبان 18
زمان : ساعت 11:0 عصر
خطبه های نماز جمعه 95/8/14
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

در خطبه های نماز جمعه :

حجت الاسلام حسینی نسب: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ظالم و مستکبر و فزون طلب؛ یعنی مرگ بر دولتی که فاقد ارزشهای اسلامی و انسانی است.

امام جمعه دندی: فرهنگی که دشمن آن را سوغات بیاورد، فرهنگ غربی را ترویج می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب: از اقدام نیروی انتظامی در مخالفت با ثبت خرید و فروش خودرو در دفاتر اسناد که مستلزم تحمیل هزینه بر مردم است، حمایت می کنیم.

امام جمعه دندی:انتخاب کاندیدای مورد حمایت حزب الله لبنان به ریاست جمهوری این کشور، بیانگر نقش مؤثر حزب الله و موجب تقویت محور مقاومت می شود.

در اولین جمعه ماه صفر نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان مؤمن و متدین و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانش آموزان و دانشجویان گفت: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر آمریکای مستکبر، یعنی مرگ برآمریکایی که هیچ سنخیتی با اخلاق و معنویت ندارد.

امام جمعه دندی با تشکر از حضور هوشمندانه و با بصیرت ملت انقلابی و ولایی در راهپیمایی 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان داد که آمریکا شیطان بزرگ است و ملت ایران دشمنی های آمریکا را  فراموش نخواهد کرد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 14
زمان : ساعت 3:24 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

حجت الاسلام نقوی مسئول زکات شهرستان ماهنشان بعنوان سخنران پیش از خطبه ها سخنرانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 14
زمان : ساعت 3:0 عصر
نشست معرفتی ؛ پدافند غیرعامل
برچسب ها: اخبار (756)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: ارزش و جایگاه انسانها در دین اسلام محترم است و پدافند غیرعامل در راستای حفظ جان و مال انسان است.

نشست معرفتی با موضوع پدافند غیر عامل و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی امروز ظهر ساعت 12 در دبیرستان دخترانه هدف با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با اشاره به جایگاه انسان در دین اسلام گفت: اسلام برای انسان ارزش فوق العاده ای قائل است که آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام به آن پرداخته است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 آبان 10
زمان : ساعت 2:8 عصر
نشست نهضت روشنگری؛ انقلابی گری + تصویر
برچسب ها: اخبار (756)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تبعیت از ولی فقیه، پایبندی همه جانبه به استقلال کشور و دشمن شناسی از شاخصه های انقلابی گری است.

نشست فصلی نهضت روشنگری با موضوع انقلابی گری به همت بسیج دانش آموزی امروز دوشنبه ساعت 10 صبح در مدرسه راهنمایی بنت الهدی در شهر دندی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهدا رفتند تا ما بمانیم ولی باید در مسیری که شهدا نشان داده اند حرکت کنیم.

امام جمعه دندی با تجلیل از شهید حسین فهمیده  گفت: شهید فهمیده با اینکه به سن تکلیف نرسیده بود، ولی اهل مسجد بود و نمازهای یومیه را می خواند و عاشق امام ره بود.

وی به تبیین پنج شاخص و نشانه انقلابی گری از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: اولین شاخص و نشانه انقلابی بودن، پایبندی به ارزشهای اسلام و انقلاب است که تبیین و ترسیم کننده این ارزشها ولایت فقیه است و انسان انقلابی کسی است که تابع ولی فقیه باشد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 آبان 10
زمان : ساعت 1:44 عصر
دیدار بسیج دانش آموزی + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: بسیج دانش آموزی یک پدیده مبارک و یک اجتماع پر مهر و محبت است.

حجت الاسلام حسینی نسب:اگر حسین فهمیده ها در جنگ سخت در مقابل دشمن ایستادند امروز نیز جوانان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی می کنند.

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی که همزمان با سالروز شهادت شهید بسیجی شهید حسین فهمیده به این نام نامگذاری شده، جمعی از اعضای بسیج دانش آموزی بخش انگوران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامی داشت یاد و نام شهید حسین فهمیده و تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: مبارزه با دشمن و آن عملیاتی که این شهید انجام داده او را از دیگر شهدا شاخص کرده است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 آبان 9
زمان : ساعت 1:56 عصر
خطبه های نماز جمعه 95/8/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: بیکاری جوانان، تورم، فیش های نجومی، سرقت 8000 میلیاردی و عدم تحقق وعده هاست که اعصاب مردم را به هم ریخته است نه تربیونهای نمازجمعه که همیشه مردم را دعوت به امید و آرامش کرده است.

حجت الاسلام حسینی نسب: دانش آموزان و دانشجویان و ملت انقلابی با حضور در راهپیمایی 13 آبان جواب دشمنی ها و عهدشکنی های آمریکا را خواهند داد.

در آخرین جمعه ماه محرم و در ایام شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان ولایی و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان جوان دانشگاهی گفت: اعلام حمایت و  دفاع رهبرمعظم انقلاب از نخبگان پشتوانه محکم و دلگرم کننده برای نخبگان کشور است. 

امام جمعه دندی به تشکر و قدردانی رهبر معظم انقلاب از مجالس دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام باید از لحاظ سخنرانی و مداحی پرمحتوا و بصیرت افزا باشد و انتظار مردم هم همین است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 7
زمان : ساعت 3:53 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378342
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا