سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار بسیج دانش آموزی + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: بسیج دانش آموزی یک پدیده مبارک و یک اجتماع پر مهر و محبت است.

حجت الاسلام حسینی نسب:اگر حسین فهمیده ها در جنگ سخت در مقابل دشمن ایستادند امروز نیز جوانان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی می کنند.

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی که همزمان با سالروز شهادت شهید بسیجی شهید حسین فهمیده به این نام نامگذاری شده، جمعی از اعضای بسیج دانش آموزی بخش انگوران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامی داشت یاد و نام شهید حسین فهمیده و تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: مبارزه با دشمن و آن عملیاتی که این شهید انجام داده او را از دیگر شهدا شاخص کرده است.

 امام جمعه دندی به بررسی آیات مربوط به جوان از دیدگاه قرآن پرداخت و گفت: طبق نظر قرآن هر کسی که  اعتقادات خود را حفظ کند، و ایمان محکم و استواری داشته باشد و با انحرافات اجتماعی و فرهنگی مبارزه کند، جوان و جوانمرد است همانطور که قرآن حضرت ابراهیم علیه السلام و اصحاب کهف را جوان معرفی می کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: جوانان امروزی جوانانی مؤمن، پاکدامن و دارای زمینه های دینی و معنوی هستند و همین جوانان هستند که در مقابل شیطان بزرگ یعنی آمریکا ایستاده اند.

امام جمعه دندی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: اگر حسین فهمیده ها در جنگ سخت در مقابل دشمن ایستادند جوانان امروزی خصوصا شما اعضای بسیج دانش آموزی باید ضمن هوشمندی و الگو بودن برای دیگران، با جنگ نرم دشمن مقابله کنید.

حجت الاسلام حسینی نسب از ماهواره، مواد مخدر و فضای مجازی بعنوان جنگ نرم دشمن یاد کرد و گفت: شما جوانان باید پیشگام مبارزه با انحرافات اجتماعی باشید.

وی با بیان اینکه بسیجی کسی است که در هر جایی که نظام اسلامی نیاز دارد، حاضر باشد، گفت: حضور در صحنه های انقلاب مثل نماز جمعه و جماعات، راهپیمایی ها، مجالس عزای اهلبیت علیه السلام و ... از نشانه های یک انسان بسیجی است.

امام جمعه دندی ضمن تقدیر از مسئولان بسیج دانش آموزی گفت: بسیج دانش آموزی یک پدیده مبارک و یک اجتماع پر مهر و محبت است چرا که اعضای آن جوانانی با قلبی پاک و با محبت هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب به ارزش و اهمیت علم آموزی اشاره کرده و گفت: متاسفانه جوانان علم را برای پیدا کردن کار می خواهند و این مساله باعث شده عده ای از درس خواندن مأیوس شوند و به این بهانه که چون کار نیست درس نخوانند.

وی گفت: شما درس را بخاطر خدا و با هدف خدمت به نظام اسلامی بخوانید و در این صورت انشالله خداوند نیز شما را کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 آبان 9
زمان : ساعت 1:56 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381106
بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا