سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/8/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: بیکاری جوانان، تورم، فیش های نجومی، سرقت 8000 میلیاردی و عدم تحقق وعده هاست که اعصاب مردم را به هم ریخته است نه تربیونهای نمازجمعه که همیشه مردم را دعوت به امید و آرامش کرده است.

حجت الاسلام حسینی نسب: دانش آموزان و دانشجویان و ملت انقلابی با حضور در راهپیمایی 13 آبان جواب دشمنی ها و عهدشکنی های آمریکا را خواهند داد.

در آخرین جمعه ماه محرم و در ایام شهادت حضرت امام سجاد علیه السلام نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان ولایی و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان جوان دانشگاهی گفت: اعلام حمایت و  دفاع رهبرمعظم انقلاب از نخبگان پشتوانه محکم و دلگرم کننده برای نخبگان کشور است. 

امام جمعه دندی به تشکر و قدردانی رهبر معظم انقلاب از مجالس دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام باید از لحاظ سخنرانی و مداحی پرمحتوا و بصیرت افزا باشد و انتظار مردم هم همین است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه کمک های مالی مردم به سخنران و مداح علاوه بر اینکه یک وظیفه است در راستای کمک به دین هم هست، گفت: البته باید به سه نکته توجه شود:

 اول اینکه تعیین نرخ مداحی از سوی آنان در شأن مجلس اهلبیت علیهم السلام نیست ولی این دلیل نمی شود که مردم نیز به مداح و سخنران کمک نکنند یا در این مسأله بی تفاوت باشند بلکه باید همانطور که به تغذیه جسم شان هرینه می کنند همینطور باید به تغذیه روحشان نیز باید هزینه کنند.

دوم اینکه: انتظار مردم این است هم سخنران مستند سخن بگوید و هم مداح مستند بخواند و از دروغ و یا آهنگی که در شأن مجلس عزاداری است پرهیز کند.

سوم اینکه: استان زنجان هم سخنرانان خوب و کم توقع دارد و هم مداحان خوب و کم توقع و اولویت استفاده از مداح و سخنرانان استان زنجان بعنوان پایتخت شور و شعور حسینی است.

حجت الاسلام حسینی نسب به دشمنی های آمریکا اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: دشمنی هست و این توهم نیست و اکنون شیطان برزگ و دشمن مسلمانان آمریکاست.

امام جمعه دندی با اشاره به 13 آبان، روز دانش آموز و سالروز مبارزه با استکبار جهانی گفت: دانش آموزان و دانشجویان و ملت انقلابی با حضور در راهپیمایی 13 آبان جواب دشمنی ها و عهدشکنی های آمریکا را خواهند داد.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله قاضی طباطبایی امام جمعه تبریز و پنجمین شهید محراب که در سال 58 توسط منافقین در محراب نماز جمعه به شهادت رسید،گفت: دشمن از هر نهاد انقلابی ضربه بخورد، آنجا را مورد حمله قرار می دهد که نهادنماز جمعه یکی از آن نهادهاست. 

حجت الاسلام حسینی نسب  گفت: نماز جمعه محل بصیرت افزایی و آگاهی بخشی درهمه زمینه هاست لذا همیشه مورد تخریب بوده است.

امام جمعه دندی با اینکه امام جمعه بعنوان نماینده مقام معظم رهبری باید در راستای روشنگری و هدایتگری حرکت کند گفت: محل این هدایتگری و روشنگری نماز جمعه است.

خطیب جمعه دندی گفت:  اینکه گفته شود ائمه جمعه و خطباء اعصاب مردم را به هم می ریزند، این بی انصافی است و تربیون نماز جمعه تربیون دعوت به آرامش و امید است. 

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: آنچه که اعصاب مردم را به هم می ریزد، بیکاری جوانان، تورم و گرانی و عدم تحقق وعده هاست که از 100 روز به 1200 روز رسیده است.

امام جمعه دندی گفت: آنچه اعصاب مردم را به هم می ریزند این است که بعد از سه و نیم سال مردم را به صبر دعوت کنند تا درخت برجام سیب و گلابی بدهد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به برکناری وزیر آموزش و پرورش در آستانه استیضاح گفت:  اعصاب مردم را حقوق های نجومی و سرقت 8000 میلیاردی از صندوق فرهنگیان به هم ریخته است. 

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز بسیجی شهید حسین فهمیده و تبریک روز بسیج دانش آموزی گفت: نام این شهید بسیجی با هر هدفی از کتاب ششم ابتدائی حذف شده باشد،الگوی همه جوانان است و یاد و نامش در قلبها جا دارد.

امام جمعه دندی با اشاره به آغاز عملیات آزادسازی موصل در عراق از تصرف داعش گفت: موصل حلقه ارتباط سوریه و عراق است و داعش از این طریق نیروهای نظامی خود را جابجا می کند که با بازپس گیری آن نابودی داعش نزدیک می شود.

خطیب جمعه دندی  با محکوم کردن جنایات عربستان در یمن گفت: دو عامل حمله نظامی به یمن و هزینه های میلیاردی برای تبلیغ وهابیت عربستان را با کسری بودجه و در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 7
زمان : ساعت 3:53 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381085
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا