سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نشست نهضت روشنگری؛ انقلابی گری + تصویر
برچسب ها: اخبار (756)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تبعیت از ولی فقیه، پایبندی همه جانبه به استقلال کشور و دشمن شناسی از شاخصه های انقلابی گری است.

نشست فصلی نهضت روشنگری با موضوع انقلابی گری به همت بسیج دانش آموزی امروز دوشنبه ساعت 10 صبح در مدرسه راهنمایی بنت الهدی در شهر دندی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهدا رفتند تا ما بمانیم ولی باید در مسیری که شهدا نشان داده اند حرکت کنیم.

امام جمعه دندی با تجلیل از شهید حسین فهمیده  گفت: شهید فهمیده با اینکه به سن تکلیف نرسیده بود، ولی اهل مسجد بود و نمازهای یومیه را می خواند و عاشق امام ره بود.

وی به تبیین پنج شاخص و نشانه انقلابی گری از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: اولین شاخص و نشانه انقلابی بودن، پایبندی به ارزشهای اسلام و انقلاب است که تبیین و ترسیم کننده این ارزشها ولایت فقیه است و انسان انقلابی کسی است که تابع ولی فقیه باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه طبق سندچشم انداز 20 ساله ایران اسلامی در سال 1404 در منطقه و جهان اسلام  در مسائل اقتصادی، علمی و فناوری با هویت اسلامی اول خواهد  بود، گفت: دومین شاخص انقلابی گری این است که اهداف و آرامانهای انقلاب اسلامی را بشناسد و در راستای تحقق و رسیدن به آن اهداف حرکت کند.

امام جمعه بخش انگوران گفت: سومین نشانه انقلابی گری این است که فرد انقلابی به استقلال کشور پایبند است و این استقلال در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

وی با بیان اینکه استقلال اقتصادی به معنای وابسته نبودن به بیگانگان است،گفت: وابستگی اقتصادی منجر به وابستگی سیاسی می شود و خداوند اجازه نداده است که کافران بر مومنان تسلط یا استیلا داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی نسب به تبیین استقلال فرهنگی پرداخت و با بیان اینکه ما پشتوانه غنی فرهنگی مانند سیره اهلبیت علیهم السلام را داریم و آنها بهترین الگو برای ما هستند، گفت: استقلال فرهنگی یعنی سبک زندگی اسلامی ایرانی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

امام جمعه دندی گفت: یکی از شهدای شاخص از قشر زنان، شهیده طیبه واعظی است چرا که در دوران مبارزات انقلاب در موقع دستگیر شدن به مأموران ساواک هشدار داد  که اگر مرا می کشید بکشید ولی چادر را از سرم برندارید و این شهدا بهترین الگو برای زنان و دختران در مسائل فرهنگی هستند.

وی از دشمن شناسی و عدم تبعیت از دشمن بعنوان چهارمین نشانه انقلابی گری یاد کرد و گفت: آمریکا دشمن عهد شکن و ظالم ایران اسلامی است و هر وقت نفوذ کرده، جنایت کرده است که مساله کاپیتولاسیون یک نمونه از نفوذ و غارت مستکبران است.

حجت الاسلام حسینی نسب به وضعیت برجام اشاره کرد و گفت: دومین نشانه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی برجام است که متأسفانه مسئولان همه تعهدات خود را انجام داده اند ولی آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه دشمن شناسی و عدم تبعت از دشمن جهاد کبیر است گفت: سیزده آبان روز استکبارستیزی است و همه در راهپیمایی 13 آبان پاسخ عهدشکنی های آمریکا را خواهند داد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 آبان 10
زمان : ساعت 1:44 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381094
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا