سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/8/21
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشورهای مختلف در کربلا نشانگر عشق و ارادات مردم به حضرت امام حسین(ع) است.


حجت الاسلام حسینی نسب: خروج از کشور بدون پاسپورت و ویزا شرعا و قانونا جایز نیست.


امام جمعه دندی: رسانه ها از مهمترین ابراز اطلاع رسانی آزاد هستند ولی آزادی به معنای شایعه پراکنی، انتشار اخباردروغ و ایجاد ناامیدی نیست.


حجت الاسلام حسینی نسب: سابقه اتحادیه اروپا برای ملت ایران روشن است و ملت انقلابی، هوشیار و دشمن شناس و با بصیرت اجازه مرکز توطئه و جاسوسی( افتتاح دفتر اتحادیه اروپا) را به دشمنان نخواهد داد.


امام جمعه دندی: هر کسی در آمریکا رئیس جمهور می شد سیاستش دشمنی با ایران اسلامی و انقلابی است. پیروزی ترامپ به معنای خسته شدن مردم آمریکا از وضع موجود و شعارهای انتخاباتی او بود.


حجت الاسلام حسینی نسب:کتابخوانی برای همه یک تکلیف است و باید فرزندان را از کودکی با کتاب مأنوس کرد. در کنار اسباب بازی های گرانقیمت برای کودکان کتاب نیز خریداری کنید.

نماز جمعه این هفته شهر دندی در ایام عزا و مصیبت اهلبیت پیامبر صلی الله علیه و آله با حضور مردان و زنان و جوانان همیشه در صحنه و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی اقامه شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی گفت: حضور عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از کشورهای مختلف در کربلا نشانگر عشق و ارادات مردم به حضرت امام حسین علیه السلام است.

 امام جمعه دندی با اشاره به اینکه رعایت قوانین ایران و عراق برای همه لازم است ، گفت: خروج از کشور بدون پاسپورت و ویزا شرعا و قانونا جایز نیست.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه مطبوعات و روزنامه ها و خبرگزاری ها از مهمترین ابراز ترویج ارزشهای اسلامی هستند، گفت: انتظار از یک رسانه این است که ارزشها را بشناسد و مدافع ارزشها باشد و در عین حال مجهز به توانمندی های حرفه ای نیز باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه رسانه باید آزاد باشد، گفت: البته منظور آزادی مشروع است و شایعه پراکنی، انتشار اخبار دروغ بر خلاف اخلاق و شرع است.

 امام جمعه دندی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید با فقه رسانه آگاه شوند، گفت: بیان واقعیت ها و در عین حال انتشار مشکلات و ضعفها از وظائف رسانه هاست.

خطیب جمعه دندی با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران گفت: سابقه کشورهای اروپایی خصوصا پنج کشور مذاکره کننده با ایران معلوم است و اکنون نیز در مساله برجام در قبال عهدشکنی های آمریکا ساکت هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه اهداف اتحادیه اروپا از افتتاح این دفتر حمایت حقوق بشری از مخالفان نظام، فشار برای تعدیل روحیه انقلابی مردم است، گفت: ملت انقلابی، هوشیار و دشمن شناس و با بصیرت اجازه مرکز توطئه و جاسوسی را به دشمنان نخواهد داد.

 امام جمعه دندی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: نباید از شکست یک کاندیدا یا پیروزی کاندیدای دیگر ریاست جمهوری آمریکا خوشحال یا ناراحت شد چرا که بارها گفته شده هر گرگی در آمریکا رئیس جمهور می شد سیاستش دشمنی با ایران اسلامی و انقلابی است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه این انتخابات نقاب از چهره آمریکا را کنار زد و با زبان خود آمریکا را رسوا کردند، گفت:  پیروزی ترامپ به معنای خسته شدن مردم آمریکا از وضع موجود و شعارهای انتخاباتی او بود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سابقه دشمنی آمریکا با ایران گفت: در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال پنجاه و هشت 70 جلد کتاب که حاوی توطئه ها و خیانت های آمریکاست کشف شده و انتقاد رهبرمعظم انقلاب این بود که چرا در کتابهای درسی مدارس و دانشگاهها خبری از آنها نیست؟

 امام جمعه دندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی سوسنگرد گفت: این عملیات یکی از عملیات پرافتخار دوران دفاع مقدس است و ضربات سنگینی به دشمن بعثی وارد کرد.

خطیب جمعه دندی با تجلیل از مقام شامخ علامه طباطبایی مفسر بزرگ قرآن گفت: تفسیر المیزان ایشان یکی از تفاسیر مهم و کم نظیر است.

وی به روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: کتابخوانی برای همه یک تکلیف است و باید فرزندان را از کودکی با کتاب مأنوس کرد.


telegram.me/namazjomehdandi 





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 21
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381100
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا