سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/8/14
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

در خطبه های نماز جمعه :

حجت الاسلام حسینی نسب: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ظالم و مستکبر و فزون طلب؛ یعنی مرگ بر دولتی که فاقد ارزشهای اسلامی و انسانی است.

امام جمعه دندی: فرهنگی که دشمن آن را سوغات بیاورد، فرهنگ غربی را ترویج می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب: از اقدام نیروی انتظامی در مخالفت با ثبت خرید و فروش خودرو در دفاتر اسناد که مستلزم تحمیل هزینه بر مردم است، حمایت می کنیم.

امام جمعه دندی:انتخاب کاندیدای مورد حمایت حزب الله لبنان به ریاست جمهوری این کشور، بیانگر نقش مؤثر حزب الله و موجب تقویت محور مقاومت می شود.

در اولین جمعه ماه صفر نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان مؤمن و متدین و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانش آموزان و دانشجویان گفت: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر آمریکای مستکبر، یعنی مرگ برآمریکایی که هیچ سنخیتی با اخلاق و معنویت ندارد.

امام جمعه دندی با تشکر از حضور هوشمندانه و با بصیرت ملت انقلابی و ولایی در راهپیمایی 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان داد که آمریکا شیطان بزرگ است و ملت ایران دشمنی های آمریکا را  فراموش نخواهد کرد.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه آمریکا دچار بحران های سیاسی، اقتصادی و اخلاقی است، گفت: یک کشور بحران زده و بی اعتماد و عهدشکن نمی تواند مشکلات کشور دیگر را حل کند چرا که خود نیازمند یاری دیگران است.

امام جمعه دندی با اشاره به بحران های موجود در آمریکا گفت: آمریکا در باتلاق عراق، افغانستان، یمن و لبنان گرفتار شده است.

حجت الاسلام حسینی نسب به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: عدم نقش اساسی مردم آمریکا در انتخابات، تسلط انحصاری دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در انتخابات و وابستگی به کانون قدرت و ثروت از مشکلات و نقایص انتخابات آمریکاست.

امام جمعه دندی به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه اشاره کرد و گفت: اولا طبق تاکیدات مقام معظم رهبری رشد علمی کشور روز به روز باید شتاب بگیرد ثانیا امیدواریم علم واقعا در خدمت صلح جهانی باشد نه در خدمت تولید بمبهای اتمی و ترور انسانهای بی گناه.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از کسانی که علم را در جهت پرورش تروریسم و بمب های شیمیایی استفاده می کنند، گفت: تروریسم درد مشترک بشر و آمریکا بزرگترین حامی تروریسم است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به انتخاب رئیس جمهور لبنان گفت: انتخاب کاندیدای مورد حمایت حزب الله لبنان به ریاست جمهوری این کشور نشانگر نقش اساسی حزب الله در لبنان است و باعث تقویت محورمقاومت در منطقه نیز خواهد شد.

امام جمعه دندی به روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و با تاکید بر اهمیت فرهنگ گفت: استقلال فرهنگی زمینه استقلال درسایرمسائل را فراهم می کند و انحراف فرهنگی باعث انحراف مردم و کشور می شود.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه اصلاح هر مملکتی بستگی به اصلاح فرهنگ دارد، گفت: فرهنگی که دشمن آن را سوغات بیاورد، فرهنگ غربی را در جامعه ترویج کرده و  جوان ناصالح تربیت می کند.

 با اشاره به روز کیفیت گفت: یکی از شاخصه های هر کالایی، کیفیت است و مهارت افزایی باعث افزایش کیفیت کالا و اجناس می شود که سازمانهای فنی و حرفه ای محل مناسبی برای یادگیری مهارتهاست.

حجت الاسلام حسینی نسب با تقدیر از زحمات چهارساله سردار صالحی فرمانده انتظامی استان زنجان و آرزوی توفیق برای سرهنگ آزادی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان، از نیروی انتظامی بخاطر مخالفت با ثبت اسناد خودرو در دفاتر اسناد تشکر و از این اقدام نیروی انتظامی حمایت کرد و گفت: این کار باعث تحمیل هزینه اضافی برای مردم است در حالی که تاکید مقام معظم رهبری بر حل مشکلات معیشتی مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 آبان 14
زمان : ساعت 3:24 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381107
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا