سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: کار نیروی انتظامی مصداق امر به معروف و نهی  ازمنکراست.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ قدیمی  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان و همکارانش و سروان سعیدزاده فرمانده پاسگاه دندی به همراه حجت الاسلام جنگی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات نیروی انتظامی کار نیروی انتظامی را امر به معروف و نهی از منکر دانست.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 مهر 11
زمان : ساعت 12:0 عصر
جشن عاطفه ها
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در مراسم جشن عاطفه ها که در مدرسه شهید گل محمدی دندی برگزار شد، شرکت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 مهر 10
زمان : ساعت 8:35 عصر
صبحگاه مشترک
| نظر بدهید

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و  انتظامی با حضور امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی و سایر مسئولین در شهرستان ماهنشان برگزار شد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 مهر 10
زمان : ساعت 8:31 عصر
خطبه های نماز جمعه 95/7/9
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 امام جمعه دندی: مجلس عزای امام حسین علیه السلام محل توجه و عنایت حضرت امام حسین علیه السلام است.

حجت الاسلام حسینی نسب: امنیت و آرامش ما مدیون نیروی انتظامی است.

امام جمعه دندی:  استکبارستیزی مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام حسینی نسب: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته شده از شعار هیهات منّاالذلة حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

امام جمعه دندی: ولی فقیه صلاح کشور و جامعه را از همه بهتر تشخیص می دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب: فضای دو قطبی در کشور خواست دشمن است و مقام معظم رهبری فتنه آینده را  خثنی کرد.

درآستانه ماه محرم، ماه عزای اهلبیت علیهم السلام نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی با حضور برادران و خواهران مؤمن و متدین و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری برای امام حسین علیه السلام در طول تاریخ گفت: مجلس عزای امام حسین علیه السلام محل توجه و عنایت حضرت امام حسین علیه السلام است.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مهر 9
زمان : ساعت 3:52 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ نوروزی جانشین فرماندهی انتظامی ماهنشان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دندی به تشریح فعالیت های نیروی انتظامی پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مهر 9
زمان : ساعت 3:0 عصر
مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: دشمن بی اعتماد و عهدشکن ملت ایران آمریکاست که حامی صدام نیز بود.

مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور کارگران زحمت کش معدن انگوران ، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان و فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده دندی  و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام  جمعه بخش انگوران و حجت الاسلام پناهی مسئول دفتر نمایندگی سپاه ماهنشان  در نمازخانه معدن انگوران برگزار شد.

امام جمعه بخش انگوران در این مراسم با اشاره با آیاتی از قرآن کریم گفت: شهدا با ارزشمندترین و سودمندترین معامله  را با خداوند متعال انجام دادند و با ارزشترین سرمایه خدا را فدای انقلاب اسلامی کردند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 95 مهر 6
زمان : ساعت 8:4 عصر
دیدار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مهندس خلیلی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان به همراه کارکنان این اداره با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران دیدار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 مهر 4
زمان : ساعت 11:0 صبح
زنگ مهر و زنگ ولایت
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: علم نور است و شرافت علم بستگی به موضوع علم و هدف علم دارد.

همزمان با ماه مهر، ماه طلوع دوباره علم در مدارس کشور، زنگ مهر و زنگ ولایت در مدرسه ابتدائی فاطمیه در تاریخ 95/6/31 و در دبیرستان دخترانه هدف در تاریخ 95/7/3 با حضور مسئولین ادارات بخش انگوران و میهمانانی از آموزش و پرورش استان و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران نواخته شد.

امام جمعه دندی در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان دخترانه هدف با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: علم نور است و انسان را از تاریکی و ظلمت به نور و روشنایی هدایت می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: ارزش و شرافت علم به دو چیز بستگی دارد: اول: موضوع علم که اگر خداشناسی و خودسازی باشد ارزشمند است چرا که اصل العلم معرفة الله. دوم: نیت و هدف از علم.

وی گفت: ممکن است موضوع علم مستقیما به خداشناسی و خودسازی ارتباطی نداشته باشد ولی اگر همان علم نیز با هدف الهی و کمک به کشور و مردم باشد ارزشمند خواهد بود.

امام جمعه دندی از حجاب به عنوان زینت دختران و زنان یاد کرد و از همه معلمان و دانش آموزانی که با حفظ حجاب و رعایت موازین شرعی پا به مدارس گذاشته اند تشکر کرد.

وی همچنین از مدیریت سابق مدرسه راهنمایی دخترانه بنت الهدی که دغدغه فرهنگی داشت و همچنین از مدیریت دبیرستان دخترانه هدف که با حجاب اسلامی در مراسم حاضر بود قدردانی نمود.

 

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 مهر 3
زمان : ساعت 12:7 عصر
خطبه های نماز جمعه دندی 95/7/2
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: دفاع مقدس یک نمونه و جلوه بارز مدیریت جهادی است که رزمندگان اسلام با دست خالی در مقابل دشمن سرتا پا مسلح انجام دادند.

حجت الاسلام حسینی نسب: کسی که خود آلوده به ماهواره، اعتیاد، موسیقی حرام است نمی تواند سرپرست و نگهبان خوبی برای خانواده خود باشد چرا که خود نیاز به نگهبانی دارد.

در هفته دفاع مقدس و همزمان با آغاز سال تحصیلی نماز جمعه این هفته شهر دندی با حضور مردم متدین و ولایت مدار و دانش آموزان و بسیجیان و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک نمونه و جلوه بارز مدیریت جهادی است که رزمندگان اسلام با دست خالی در مقابل دشمن سرتا پا مسلح انجام دادند.

امام جمعه دندی با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در طول 166 سال تا قبل از انقلاب 2 میلیون کیلومتر مربع از خاک ایران توسط بیگانگان تصرف شده است این در حالی که در هشت سال دفاع مقدس با اینکه حدود 50 کشور از صدام حمایت می کرد حتی یک وجب از خاک ایران در تصرف دشمنان نماند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مهر 2
زمان : ساعت 2:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377828
بازدید امروز: 170
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا