سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/7/9
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 امام جمعه دندی: مجلس عزای امام حسین علیه السلام محل توجه و عنایت حضرت امام حسین علیه السلام است.

حجت الاسلام حسینی نسب: امنیت و آرامش ما مدیون نیروی انتظامی است.

امام جمعه دندی:  استکبارستیزی مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام حسینی نسب: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته شده از شعار هیهات منّاالذلة حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

امام جمعه دندی: ولی فقیه صلاح کشور و جامعه را از همه بهتر تشخیص می دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب: فضای دو قطبی در کشور خواست دشمن است و مقام معظم رهبری فتنه آینده را  خثنی کرد.

درآستانه ماه محرم، ماه عزای اهلبیت علیهم السلام نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی با حضور برادران و خواهران مؤمن و متدین و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز ماه محرم و عزاداری برای امام حسین علیه السلام در طول تاریخ گفت: مجلس عزای امام حسین علیه السلام محل توجه و عنایت حضرت امام حسین علیه السلام است.

 امام جمعه دندی گفت: گریه و عزاداری برای امام حسین علیه السلام با سرنوشت انسانها گره خورده و همه از جمله ملائکه، اجنه ، وحوش، پرندگان، آسمان و زمین و انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام برای امام حسین علیه السلام عزاداری کرده اند.

امام جمعه دندی به روز همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی اشاره کرد و اضافه کرد: هر جا که ظلم باشد دو طرف وجود دارد: ظالم و مظلوم و اسلام طرفدار مظلوم  است و مخالف ظالم.

خطیب جمعه دندی با تبریک روز نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات عزیزان زحمت کش گفت: امنیت و آرامش ما مدیون نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: کار نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است و هر کس هر جا منکری را مشاهده کرد باید بر اساس شرع و قانون با منکرات برخورد کند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب همگانی است، گفت: هدف از قیام امام حسین علیه السلام نیز مبارزه با فساد و امر به معروف ونهی از منکر بود.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آمریکا مصداق منکر است گفت: استکبارستیزی مصداق بارز امر به معرف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار پیام عاشوراست گفت: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته شده از شعار هیهات منّاالذلة حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

امام جمعه دندی با اشاره به جنایات آمریکا گفت: آمریکا به هر جا نفوذ کند جز جنایت ثمره ای ندارد که بحران سوریه و جنایت عربستان در یمن دلیل این مدعاست.

خطیب جمعه دندی به اهمیت وحدت و اتحاد جامعه اشاره کرد و گفت: وحدت و یگپارچگی مردم و مسئولان مهمتر از هر مساله دیگری است و اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به شخصی می فرماید به صلاح شما و کشور نیست وارد انتخابات ریاست جمهوری شوید یک دلیل آن حفظ وحدت و یگپارچکی است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: البته این کار سابقه دارد و حضرت امام خمینی ره نیز افرادی را از شرکت در انتخابات منع  و یا به شرکت در انتخابات دستور داده بودند.

امام جمعه دندی گفت: مهم عدم ایجاد فضای دو قطبی در جامعه  و از همه مهمترولایت مداری و تبعیت از دستورات ولی فقیه است که صلاح کشور و جامعه را از همه بهتر تشخیص می دهند. 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مهر 9
زمان : ساعت 3:52 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380676
بازدید امروز: 190
بازدید دیروز: 227
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا