سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زنگ مهر و زنگ ولایت
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: علم نور است و شرافت علم بستگی به موضوع علم و هدف علم دارد.

همزمان با ماه مهر، ماه طلوع دوباره علم در مدارس کشور، زنگ مهر و زنگ ولایت در مدرسه ابتدائی فاطمیه در تاریخ 95/6/31 و در دبیرستان دخترانه هدف در تاریخ 95/7/3 با حضور مسئولین ادارات بخش انگوران و میهمانانی از آموزش و پرورش استان و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران نواخته شد.

امام جمعه دندی در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبیرستان دخترانه هدف با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: علم نور است و انسان را از تاریکی و ظلمت به نور و روشنایی هدایت می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: ارزش و شرافت علم به دو چیز بستگی دارد: اول: موضوع علم که اگر خداشناسی و خودسازی باشد ارزشمند است چرا که اصل العلم معرفة الله. دوم: نیت و هدف از علم.

وی گفت: ممکن است موضوع علم مستقیما به خداشناسی و خودسازی ارتباطی نداشته باشد ولی اگر همان علم نیز با هدف الهی و کمک به کشور و مردم باشد ارزشمند خواهد بود.

امام جمعه دندی از حجاب به عنوان زینت دختران و زنان یاد کرد و از همه معلمان و دانش آموزانی که با حفظ حجاب و رعایت موازین شرعی پا به مدارس گذاشته اند تشکر کرد.

وی همچنین از مدیریت سابق مدرسه راهنمایی دخترانه بنت الهدی که دغدغه فرهنگی داشت و همچنین از مدیریت دبیرستان دخترانه هدف که با حجاب اسلامی در مراسم حاضر بود قدردانی نمود.

 

 


 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 مهر 3
زمان : ساعت 12:7 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380679
بازدید امروز: 193
بازدید دیروز: 227
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا