سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: دشمن بی اعتماد و عهدشکن ملت ایران آمریکاست که حامی صدام نیز بود.

مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور کارگران زحمت کش معدن انگوران ، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان و فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده دندی  و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام  جمعه بخش انگوران و حجت الاسلام پناهی مسئول دفتر نمایندگی سپاه ماهنشان  در نمازخانه معدن انگوران برگزار شد.

امام جمعه بخش انگوران در این مراسم با اشاره با آیاتی از قرآن کریم گفت: شهدا با ارزشمندترین و سودمندترین معامله  را با خداوند متعال انجام دادند و با ارزشترین سرمایه خدا را فدای انقلاب اسلامی کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه اگر بخواهیم شهدا را توصیف کنیم،  انقلابی ترین افراد شهدا بودند گفت: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است و شهدا با اهدای جان خود انقلابی بودن را در عمل نشان دادند.

وی گفت: مبارزه با نفوذ دشمن یکی دیگر از مطالبات رهبر انقلاب است و این شهدا بودند که از نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن مبارزه کردند.

امام جمعه با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل دشمن یکی از درسهای دفاع مقدس و شهداست گفت: دشمن بی اعتماد و عهدشکن ملت ایران آمریکاست که حامی صدام نیز بود.

وی گفت: همانطور که اکنون عربستان سعودی به نیابت از آمریکا با مسلمانان می جنگد در زمان دفاع مقدس نیز صدام به نیابت از آمریکا با ایران می جنگید و دهها کشور نیز از صدام حمایت می کردند ولی شهدا در مقابل تمام آنها با دستان خالی ایستادگی کردند.

در پایان این مراسم نیز مهندس شبانی مدیر محترم معدن انگوران طی سخنانی با گرامیداشت یاد شهدا به میهمانان خیر مقدم گفت.

گزارش تصویری:

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 95 مهر 6
زمان : ساعت 8:4 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380806
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 236
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا