سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: کار نیروی انتظامی مصداق امر به معروف و نهی  ازمنکراست.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ قدیمی  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان و همکارانش و سروان سعیدزاده فرمانده پاسگاه دندی به همراه حجت الاسلام جنگی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند.

امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات نیروی انتظامی کار نیروی انتظامی را امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی با تبیین اهداف قیام امام حسین علیه السلام گفت: مقابله با فساد و انحراف، برخورد با قاچاقچیان و مبارزه با اعتیاد منکراتی است که نیروی انتظامی با آن برخورد می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد گفت: قیام بر علیه منکرات مرحله عملی آن است که قیام امام حسین علیه السلام  مرحله نهایی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری گفت: انقلابی عمل کردن و مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن از جمله وظائف نیروی انتظامی است که برخورد بدون ملاحظه با مفاسد یک نمونه آن است.

در ادامه این دیدار فرمانده نیروی انتظامی و همکارانش به همراه حجت الاسلام حسینی نسب با خانواده شهید حسنلوئی از شهدای نیروی انتظامی در روستای خائینک دیدار کردند.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 مهر 11
زمان : ساعت 12:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380650
بازدید امروز: 164
بازدید دیروز: 227
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا