سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه مربیان حلقات صالحین
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

 جلسه مربیان حلقات صالحین شهرهای ماهنشان و دندی امروز صبح با حضور مربیان و با سخنرانی ائمه جمعه شهرهای ماهنشان و دندی به عنوان سرمربی حلقات صالحین در دفتر امام جمعه  بخش انگوران تشکیل شد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 دی 15
زمان : ساعت 1:0 عصر
مراسم اعطاء حکم اعضای جدید شوراهای حل اختلاف
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران: ثبت 19 طلاق در هر ساعت در کشور فاجعه است.

اعطاء حکم اعضای شوراهای حل اختلاف با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران  در دادگاه عمومی دندی انجام شد.

امام جمعه بخش انگوران با اینکه انسان یک موجود اجتماعی است و اجتماع محل برخورد، اختلاف و بروز حوادث است، گفت: بهترین افراد برای رفع اختلاف طرفین دعوا هستند که آگاه به قضیه هستند.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 دی 13
زمان : ساعت 11:0 صبح
پیام تشکر از حضور پرشور مردم در سالروز حماسه نهم
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در سالروز حماسه نهم تشکر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم ولایت مدار و انقلابی بخش انگوران و شهر دندی از اینکه در سالروز حماسه نهم دی حماسه دیگری آفریدید، از حضور پرشور و دشمن شکن و با بصیرت شما متشکرم.

امروز با حضور در مراسم گرامیداشت سالروز پر افتخار نهم دی، باز هم بصیرت، ولایت پذیری، انقلابی ودشمن شناسی خود را ثابت کرده ید. از مسئول محترم شورای هماهنگی بخاطرهماهنگی برنامه ها ، از  حوزه مقاومت بسیج  و نیروی انتظامی بخاطر برقراری نظم، از شهرداری بخاطر تهیه شیرینی،  از ئیس ستاد نماز جمعه، از هیئت امنای مسجد جامع و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان و همه مسئولان که در مراسم حضور داشتند خصوصا از مردم ولایت مدار و انقلابی بخش انگوران و شهر دندی اعم مردا ن و زنان و جوانان و  همه کسانی که دربرگزاری این مراسم مشارکت داشته و با حضور خود با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای تجدید بیعت کردند، تشکر می نمایم.


سیّدعمران حسینی نسب

امام جمعه بخش انگوران و شهردندی




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 دی 12
زمان : ساعت 9:35 صبح
خطبه های نماز جمعه 95/10/10
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 

حجت الاسلام حسینی نسب: روز نهم دی روز مردودی خواص  بی بصیرت در کلاس بصیرت و ولایت پذیری اما روز افتخار آفرینی ملت با بصیرت و ولایت پذیر است.

امام جمعه بخش انگوران: نهم دی متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست بلکه گرامیداشت نهم دی حمایت از نظام اسلامی و بیعت با مقام معظم رهبری و برائت از فتنه گران است.

حجت الاسلام حسینی نسب: برائت از فتنه گران بر همه لازم است چه اصولگرا چه اصلاح طلب و هر کس از آنها برائت نجوید فتنه گر است چه اصلاحطلب چه اصولگرا چرا که پیامبر اسلام می فرماید: «مَن رَضِیَ بِفِعلِ قومٍ فَهوَ مِنهُم؛ هر کس به کار مردمی راضی باشد، او نیز از آنان است.

 

حجت الاسلام حسینی نسب: عده ای در کشور هستند که معلوم نیست چه کاره اند؟ وقتی از آمریکا انتقاد می شود صدای آنها قبل از آمریکا بلند می شود، وقتی مساله فیش های نجومی مطرح می شود آنها معترضند، وقتی صحبت از فتنه و فتنه گران است صدای اینها بلند می شود که چرا گفتید فتنه و بالاخره معلوم نیست اینها چکاره اند؟

 

همزمان با سالروز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم انقلابی و با بصیرت و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 10
زمان : ساعت 9:28 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

به مناسبت سالروز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت حجت الاسلام دکتر نظری استاد حوزه و دانشگاه بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر دندی در مورد فتنه و اهمیت بصیرت سخنرانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 10
زمان : ساعت 9:0 عصر
دیدار مسئولان به مناسبت نهم دی
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران در دیدار مسئولان و خانواده معظم شهدا:

حماسه نهم دی جوشش غیرت دینی و انقلابی ملت با بصیرت و برائت از فتنه گران بود.

موضع شفاف دربرابر فتنه و برائت از آنها برهمه واجب است.

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک سالروز حماسه نهم دی گفت: فتنه گران احساسات دینی و انقلابی ملت با بصیرت را در هشت ماه فتنه گری خود جریحه دار کردند و حماسه نهم دی، جوشش غیرت دینی و انقلابی ملت با بصیرت و برائت از فتنه گران بود.

امام جمعه بخش انگوران گفت: عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  بود که ملت انقلابی را بصورت خودجوش به صحنه آورد و بساط فتنه گران را جمع کرد.

وی به برخی از کارهای فتنه گران  در ایام فتنه  اشاره کرد و گفت: اهانت به ارزش هاى مذهبى ملت ایران به خصوص  اهانت به عاشوراى حسینى توسط فتنه گران، هدف قرار دادن  ارزشهای انقلاب خصوصا ستون اصلى انقلاب یعنی «ولایت فقیه» ، بى اهمیت نشان دادن نقش مردم  که خواستار ابطال انتخابات بودند، حمایت علنی دشمنان از آنها و   ناامن کردن فضاى زندگى براى مردم عادى درشهرهاى بزرگ  برخی از کارهای آنها بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 95 دی 9
زمان : ساعت 1:0 عصر
جلسه بزرگداشت نهم دی بخش انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران: افراد بابصیرت در زمان فتنه حق و باطل را تشخیص می دهند.

جلسه گرامیداشت سالروز نهم دی در بخش انگوران با حضور مسئولین محترم ادارات و اعضای جلسه صبح روز دوشنبه در محل دفتر امام جمعه بخش انگوران و به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب برگزار شد.

امام جمعه بخش انگوران در سخنان کوتاهی با اشاره به عظمت و اهمیت نهم دی و با تاکید بر حضور همه مردم و مسئولان در مراسم های بزرگداشت نهم دی گفت: نهم دی روز دفاع همه جانبه ملت با بصیرت و ولایت مدار از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و روز تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به جایگاه بصیرت و اهمیت آن در زمان فتنه گفت: افراد بابصیرت در زمان فتنه حق و باطل راتشخیص می دهند.

لازم بذکر است که مراسم بزرگداشت نهم دی روزجمعه ساعت 10صبح در مسجدجامع شهر دندی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر نظری استاد حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 95 دی 6
زمان : ساعت 2:0 عصر
جلسه گرامیداشت نهم دی در ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران:حماسه نهم دی پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است و عدم برائت از فتنه 88 بی بصیرتی و ادامه فتنه گری است.

به گزارش شمیم ماهنشان «حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب» در جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: همه ایام روزها و شب ها متعلق به خداوند متعال است اما بعضی از روز ها هستند که مخصوصا به عنوان ایام الله ذکر می شود که نشانه اهمیت و عظمت آن روز است.



ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 دی 5
زمان : ساعت 2:0 عصر
خطبه های نماز جمعه 95/10/3
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: فتنه 88 یک فتنه برنامه ریزی شده توسط مخالفین داخلی و دشمنان خارجی برای براندازی نظام اسلامی بود.

امام جمعه دندی: مدیریت مقام معظم رهبری به اعتراف دوست و دشمن فتنه را مهار کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب:حضور عاشورایی و با بصیرت مردم در حماسه  9 دی ویروس فتنه را از کشور دفع و انقلاب اسلامی را واکسینه کرد و بعنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب:مدعیان مبارزه با تروریسم اگر راست می گویند چرا بعد از آزادی حلب عزا گرفتند؟ چرا انگلیس آزادی حلب را مصیبت دانست؟ چرا فرانسه چراغ های برج ایفل را به نشانه عزا خاموش کرد؟

امام جمعه بخش انگوران: کاهش آمار ازدواج و ولادت در بخش انگوران نسبت به نه ماهه مشابه سال گذشته منطبق با سیاست های نظام اسلامی مبنی بر افزایش جمعیت نیست.

 

  در آستانه سالروزحماسه 9دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با دعوت خود و نمازگزاران  به رعایت تقوا گفت: تقوا موجب بصیرت و شناخت حق از باطل، شناخت دوست از دشمن  و موجب آمرزش گناهان می شود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 3
زمان : ساعت 9:26 عصر
سخنران پیش از خطبه ها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنران پیش از خطبه ها (65)، | نظر بدهید

 به مناسبت سوم دی روز ثبت احوال آقای طاهری رئیس اداره ثبت احوال بخش انگوران از فعالیتها و خدمات این اداره بعنوان سخنران پیش از خطبه ها گزارش داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 3
زمان : ساعت 9:19 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378448
بازدید امروز: 163
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا