سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/10/10
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 

حجت الاسلام حسینی نسب: روز نهم دی روز مردودی خواص  بی بصیرت در کلاس بصیرت و ولایت پذیری اما روز افتخار آفرینی ملت با بصیرت و ولایت پذیر است.

امام جمعه بخش انگوران: نهم دی متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست بلکه گرامیداشت نهم دی حمایت از نظام اسلامی و بیعت با مقام معظم رهبری و برائت از فتنه گران است.

حجت الاسلام حسینی نسب: برائت از فتنه گران بر همه لازم است چه اصولگرا چه اصلاح طلب و هر کس از آنها برائت نجوید فتنه گر است چه اصلاحطلب چه اصولگرا چرا که پیامبر اسلام می فرماید: «مَن رَضِیَ بِفِعلِ قومٍ فَهوَ مِنهُم؛ هر کس به کار مردمی راضی باشد، او نیز از آنان است.

 

حجت الاسلام حسینی نسب: عده ای در کشور هستند که معلوم نیست چه کاره اند؟ وقتی از آمریکا انتقاد می شود صدای آنها قبل از آمریکا بلند می شود، وقتی مساله فیش های نجومی مطرح می شود آنها معترضند، وقتی صحبت از فتنه و فتنه گران است صدای اینها بلند می شود که چرا گفتید فتنه و بالاخره معلوم نیست اینها چکاره اند؟

 

همزمان با سالروز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم انقلابی و با بصیرت و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در روز نهم دی که برخی از خواص و نخبگان بی بصیرت در کلاس بصیرت و ولایت پذیری مردود شدند ملت با بصیرت و انقلابی و ولایت پذیر با خلق حماسه نهم دی افتخار آفریدند.

امام جمعه بخش انگوران با بررسی مردم زمان حضرت علی علیه السلام و امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: علت مظلومیت این دو امام بزرگوار عدم قدرت تجزیه و تحلیل  مردم آن زمان بود ولی ملت ایران با بصرت و انقلابی هستند.

خطیب جمعه دندی به اهانتهای فتنه گران به مقدسات و ارزشهای اسلامی و انقلابی اشاره کرد و گفت: ملت انقلابی و با بصیرت ضمن تشکر از مواضع انقلابی ریاست محترم قوه قضائیه، از هر حکمی که این قوه برای فتنه گران صادر کنند با تمام وجود حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به نامه 30 نفر از حامیان فتنه به رئیس جمهور جدید آمریکا ودر خواست فشار و تحریم بر علیه ایران گفت: این کار نیز یک رسوایی جدید برای فتنه گران است.

امام جمعه دندی به اهمیت بزرگداشت نهم دی اشاره کرد و گفت: نهم دی متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست بلکه گرامیداشت نهم دی حمایت از نظام اسلامی و بیعت با مقام معظم رهبری و برائت از فتنه گران است. 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به لزوم برائت از فتنه گران گفت: برائت از فتنه گران بر همه لازم است چه اصولگرا چه اصلاح طلب و هر کس از آنها برائت نجوید فتنه گر است چه اصلاحطلب چه اصولگرا چرا که پیامبر اسلام می فرماید: «مَن رَضِیَ بِفِعلِ قومٍ فَهوَ مِنهُم؛ هر کس به کار مردمی راضی باشد، او نیز از آنان است. 

امام جمعه بخش انگوران با بیان اینکه هنوز هم عده ای هستند که از فتنه گران حمایت می کنند، گفت: عده ای در کشور هستند که معلوم نیست چه کاره اند؟ وقتی از آمریکا انتقاد می شود صدای آنها قبل از آمریکا بلند می شود، وقتی مساله فیش های نجومی مطرح می شود آنها معترضند، وقتی صحبت از فتنه و فتنه گران است صدای اینها بلند می شود که چرا گفتید فتنه و بالاخره معلوم نیست اینها چکاره اند؟

خطیب جمعه دندی به سالروز نامه تاریخی حضرت امام خمینی ره به گورباچف اشاره کرد و گفت: همانطور که پیش بینی حضرت امام مبنی بر فروپاشی شوروی محقق شد، فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر عدم وجود اسرائیل در 25 سال آینده نیز محقق خواهد شد که شکست نوکران منطقه ای در جنگ نیابتی و آزادی حلب یک نشانه آن است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز شهادت شهدای هویزه که به عنوان روز شهدای دانشجو نامگذاری شده، به تجلیل از رشادتهای شهدا پرداخت و گفت: ملت ایران درس وفاداری، ولایت پذیری و بصیرت را از شهدا آموخته اند چرا که شهدا نماد یک انسان انقلابی با بصیرت بودند.

امام جمعه دندی با اشاره به دفن اموات شهر دندی در آرامستان جدید و در غربت ماندن مزار شهدای دندی، از مردم خواست در روزهای پنج شنبه در مزار شهدا نیز حاضر شوند. 

گزارش تصویری نماز جمعه امروز

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 10
زمان : ساعت 9:28 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381132
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا