سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/10/3
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: فتنه 88 یک فتنه برنامه ریزی شده توسط مخالفین داخلی و دشمنان خارجی برای براندازی نظام اسلامی بود.

امام جمعه دندی: مدیریت مقام معظم رهبری به اعتراف دوست و دشمن فتنه را مهار کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب:حضور عاشورایی و با بصیرت مردم در حماسه  9 دی ویروس فتنه را از کشور دفع و انقلاب اسلامی را واکسینه کرد و بعنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب:مدعیان مبارزه با تروریسم اگر راست می گویند چرا بعد از آزادی حلب عزا گرفتند؟ چرا انگلیس آزادی حلب را مصیبت دانست؟ چرا فرانسه چراغ های برج ایفل را به نشانه عزا خاموش کرد؟

امام جمعه بخش انگوران: کاهش آمار ازدواج و ولادت در بخش انگوران نسبت به نه ماهه مشابه سال گذشته منطبق با سیاست های نظام اسلامی مبنی بر افزایش جمعیت نیست.

 

  در آستانه سالروزحماسه 9دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با دعوت خود و نمازگزاران  به رعایت تقوا گفت: تقوا موجب بصیرت و شناخت حق از باطل، شناخت دوست از دشمن  و موجب آمرزش گناهان می شود.

 امام جمعه بخش انگوران  با اشاره  به سالروز  حماسه  9دی ، سالروز شکست  فتنه گران  و روز  بصیرت و میثاق امت با ولایت   به تحلیل حوادث و مسائل ایام فتنه پرداخت و با بیان اینکه نظام اسلامی  متعلق به همه است و همه در قبال  نظام اسلامی  مسئول هستند، گفت :همه مردم  و مسئولان باید در مناسبت های مربوط به انقلاب اسلامی حضور پر شور داشته باشند و نهم دی یکی از مناسبتهای مهم است که در تاریخ ماندگار شد .

خطیب جمعه دندی با تحلیل چگونگی شکل گیری فتنه گفت : اگر چه این فتنه در ظاهر اعتراض به نتیجه انتخابات با ادعای تقلب در انتخابات بود ولی شعارها، اظهار نظرها وعدم پایبندی به قوانین وعدم پیگیری مسائل از طریق مجاری قانونی نشانگر یک فتنه برنامه ریزی شده توسط مخالفین داخلی و مخالفین خارجی برای براندازی نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام حسینی نسب  با طرح این سوال که مگرامام خمینی (ره) نفر موده است که هر وقت دشمن از شما تعریف یا حمایت کرد، بدانید مشکل از شماست و الا دشمن از ما حمایت نمی کند ، گفت : با اینکه به رکن اساسی انقلاب یعنی به ولایت فقیه توهین کردند، به آرمانهای انقلاب توهین شد؛ منافقین، سلطنت طلبان و رژیم صهیونیستی و آمریکا وانگلیس از انها حمایت کردند، به عاشورای امام حسین (ع) توهین کردند ولی فتنه گران این کارها را محکوم نکرده و از دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی اعلام بردائت نکردند.

امام جمعه دندی به نقش مقام معظم رهبری در مهار فتنه پرداخت و گفت : گستردگی فتنه طوری بود که تقریبآ تمام بخش ها و نهادهای  کشور را درگیر خود کرده بود و فقط یک مدیریت واحد می توانست آن را مهار کند و به اعتراف دوست و دشمن مدیریت  مقام معظم رهبری بود که فتنه را خاموش کرد.

خطیب جمعه دندی با اشاره  به فرمایشات  رهبر انقلاب اسلامی گفت : مقام معظم رهبری خیلی نصیحت کرد، خیلی تلاش کرد کسی از قطارانقلاب پیاده نشود ولی عده ای از سیل خروشان ملت انقلابی جدا شدند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت : امام خامنه ای در ایام فتنه هم با سخنرانی های بصیرت افزای خود مایه دلگرمی  مردم انقلابی و   ناامیدی دشمنان شد وهم زیر بار درخواستهای غیر قانونی فتنه گران نرفت و ابطال انتخابات را قبول نکرد و فرمود کشور قانون دارد و مسائل باید از طریق مجاری قانونی حل شود.

امام جمعه دندی حماسه 9 دی را ثمره مدیریت مقام معظم رهبری و حضور عاشورایی و بابصیرت مردم در صحنه دانست و گفت : حضور مردم در 9 دی حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود که ویروس فتنه را از کشور دفع و انقلاب اسلامی را واکسینه کرد لذا نهم دی بعنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به  سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و آزادسازی حلب گفت: برنامه همه انبیای الهی برگرفته از دستورات الهی است و مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم اگر تابع دین مسیح هستند چرا بعد از آزادی حلب عزا گرفتند؟ چرا انگلیس آزادی حلب را مصیبت دانست؟ چرا فرانسه چراغ های برج ایفل را به نشانه عزا خاموش کرد؟ 

امام جمعه بحش انگوران با اشاره به سالروزتشکیل نهضت سواد آموزی و با بیان اینکه علم نور است، گفت: امیدواریم روزی برسد هیچ بی سوادی در کشور و بخش انگوران وجود نداشته باشد.

خطیب جمعه دندی با تبریک روز ثبت احوال و تقدیر از زحمات کارکنان ثبت احوال گفت: کاهش آمار ازدواج و ولادت نسبت به نه ماهه مشابه سال گذشته منطبق با سیاست های نظام اسلامی مبنی بر افزایش جمعیت نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب ضمن تجلیل از مبارزات و شخصیت انقلابی شهید آیت الله غفاری گفت: آیت الله غفاری از یاران امام خمینی ره و مبارزان انقلابی بود که همچون اجداد بزرگوارش در راه مبارزه با بیگانگان در سال 1353 در زندان های رژیم پهلوی با دست و پای بسته و چهره خون آلود به شهادت رسید.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 دی 3
زمان : ساعت 9:26 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381121
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا