سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه گرامیداشت نهم دی در ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران:حماسه نهم دی پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی است و عدم برائت از فتنه 88 بی بصیرتی و ادامه فتنه گری است.

به گزارش شمیم ماهنشان «حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب» در جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: همه ایام روزها و شب ها متعلق به خداوند متعال است اما بعضی از روز ها هستند که مخصوصا به عنوان ایام الله ذکر می شود که نشانه اهمیت و عظمت آن روز است.



وی افزود: اگر به آیات قرآن و بیانات ائمه اطهار و معصومین مراجعه کنیم آن روزهایی که رحمت و نعمت الهی شامل حال مسلمانان شده به ویژه پیروزی برای مردم، امت پیغمبران و خود پیامبران که خداوند عنایت کرده  یا یک قوم سرکشی و طغیان گری نابود می شود از اینها به عنوان ایام الله یاد می شود.

امام جمعه بخش انگوران گفت: آن روزی که حقی بر پا  و ظلمی نابود شده و یا یک بدعتی از بین رفته روایات اسلامی به عنوان ایام الله از آن یاد می کنند، حال اگر نهم دی هم به عنوان ایام الله یاد می شود به این معنا است.

حجت الاسلام حسینی نسب اظها ر داشت:حماسه نهم دی روز  رفع فتنه و فتنه گری،  همراهی و پشتیبانی ملت با ولایت فقیه و تجدید بیعت دوباره ملت با بصیرت با رهبر انقلاب است.

وی افزود: بزرگداشت این ایام هم به خاطر این است که  تداوم و حفظ ارزش های نظام اسلامی باشد و تشریح و تبیین برای عبرت گرفتن دیگران و یه عده ای که از ماجرا آگاهی پیدا نکردند، است.

امام جمعه بخش انگوران گفت: اگر 37 سال پیش مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند در نهم دی هم  تجدید بیعت شد با جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، آرمانها و اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی،بنابراین حماسه عظیم مردمی تبدیل به پیمانی شد، چون متحدینی از جمله، فتنه گران، معاندین داخلی و دشمنان خارجی نظام قسم خورده بودند همین نظام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه  را از بین ببرند.

حجت الاسلام حسینی نسب اظهار داشت: فتنه گران در ظاهر به نتیجه انتخابات اعتراض کرده بودند  اما در شعار ها، عمل ها و موضع گیریها، حمایت های که منافقین و آمریکا انجام می داد خود نشان گر این بود که آنها  اصل نظام  را هدف گرفته بودند.

وی افزود: حماسه نهم دی تجدید پیمان با مقام معظم رهبری بود که مردم به صحنه آمدند و ابراز داشتند که بعد از رحلت امام راحل در سال 68 با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی پیمان بسته ایم، همچنان در این پیمان هستیم .

امام جمعه بخش انگوران گفت: اگر عده ای  امروزه این ماجرا و حماسه را کم اهمیت جلوه می دهند و ابراز می کنند اگر فتنه ای شده در تهران شده و به استان یا شهر ما مربوط نیست  و  این روز با روز های دیگر فرقی ندارد همه اینها خود توجیه شیطانی و ادامه بی بصیرتی، فتنه و فتنه گری است .



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 95 دی 5
زمان : ساعت 2:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381124
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا