سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: نهم دی، فریاد رسا و لبیک عماریان ایران به ولایت بود/ حضور آگاه مردم در انتخابات هفتم اسفند راه نفوذ افراد ناصالح را می بندد. 

«حجت اسلام سید عمران حسینی نسب » در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهارکرد: فتنه سال 88 یک کشمکش انتخاباتی نبود بلکه فتنه ای بود که اصل نظام اسلام را نشانه رفته بودند و تقلب رمز این فتنه و آشوب بود.

وی افزود: تشکیل کمیته صیانت از آراء و شایعه تقلب در انتخاباتی که هنوز برگزار نشده بود و اعلام پیروزی در حالی که هنوز در برخی از حوزها رأی گیری انجام می شود دلیل بر برنامه ریزی قبلی و فتنه و آشوب بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 دی 9
زمان : ساعت 9:0 صبح
مراسم جشن 17 ربیع و حماسه نهم دی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم جشن میلاد حضرت خاتم الانبیاء محمدمصطفی صلی الله علیه و اله و امام جعفر صادق علیه السلام و گرامیداشت حماسه نهم دی در مسجد جامع دندی برگزار شد.

در این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین بیات مدیرمحترم حوزه های علمیه استان و امام جمعه موقت زنجان با گرامیداشت نهم دی به بررسی سیره و رفتار پیامبراکرم صلی الله علیه و آله پرداخت و گفت: همه باید قدردان نعمت بزرگ ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشیم.

در ادامه کربلایی حسن بیات از مداحان اهلبیت به مولودی خوانی پرداخت و در پایان مراسم نیز به چهل نفر از کسانی در که مسابقه 17ربیع الاول و 9 دی شرکت کرده بودند به قید قرعه جوایز نفیس اهدا شد.

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 دی 8
زمان : ساعت 10:0 عصر
همایش نهضت روشنگری
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با حضور در جمع خواهران بسیجی در روستای انگوران با عنوان" نهضت روشنگری" سخنرانی کرد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 دی 7
زمان : ساعت 10:3 عصر
همایش ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: در ایام فتنه، رهبر معظم انقلاب بزرگوارانه سعی در جذب حداکثری داشتند اما عده ای اصرار داشتند از نظام و انقلاب جدا شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب: با حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی و انتخابات افراد صالح، ولایی و انقلابی، اجاره نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی داده نخواهد شد.

همایش ائمه جماعات، هیأت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها با سخنرانی امام جمعه دندی در شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این مراسم به بررسی سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پرداخت و گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بعد از ورود به مدینه مسجد بنا کرد و محور همه مسائل سیاسی و اجتماعی حضرت نبی اکرم صلی الله علیه و آله مسجد بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 دی 7
زمان : ساعت 3:0 عصر
حضور مسئولین در اداره ثبت احوال
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته ثبت احوال امام جمعه دندی به همراه مسئولین بخش انگوران در اداره ثبت احوال حضور یافتند و از خدمات و فعالیت های این اداره قدردانی کردند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 دی 7
زمان : ساعت 11:0 صبح
دیدار با کارکنان ثبت احوال
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

به مناسبت هفته ثبت احوال مسئولین اداره ثبت احوال بخش انگوران با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه دندی با تبریک هفته ثبت احوال، از خدمات و ارائه گزارش رئیس محترم این اداره تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

آقای طاهری رئیس اداره ثبت احوال بخش انگوران نیز از خدمات و فعالیتهای اداره گزارش داد و گفت: در هفت ماهه اول امسال در مقایسه با هفت ماهه اول سال گذشته، 49% افزایش ازدواج،  7% افزایش  ولادت در این اداره ثبت شده  است.

وی گفت: در بخش انگوران، امیرحسین، علی اصغر، ابوالفضل ،امیرعلی و محمدامین پنج نام نخست منتخب مردم برای نوزادان پسر و  زهرا، فاطمه و  رقیه سه نام نخست منتخب مردم برای نوزادان دختر بوده است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 دی 6
زمان : ساعت 1:30 عصر
خطبه های نماز جمعه 94/10/4
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: طرح شورای رهبری فتنه جدید فتنه گران است و در قانون اساسی چیزی به نام شورای رهبری وجود ندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب: مردم انقلابی و ولایی در روز نهم دی با حضورخروشان خود مهرمردودی بر پیشانی فتنه گران و مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: مسأله 9 دی 1388 یک مسأله عادی و پایان یک کشمکش انتخاباتی نبود بلکه ازمدتها قبل از انتخابات گروه‏هایی مقدمات فتنه را آماده کردند. تشکیل کمیته صیانت از آرا، اعلام پیروزی در حالی که انتخابات تمام نشده، ادعای تقلب که خودشان گفتند تقلب رمز آشوب بود  تک تک این موارد  دلیل بر فتنه بود و تقلب در حقیقت راهی برای متهم کردن نظام اسلامی به دروغ‏گویی و متقلب نشان دادن حکومت اسلامی و دعوت به ایستادن در برابر آن بود.

ادامه مطلب...

نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 دی 4
زمان : ساعت 3:22 عصر
جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت 17 ربیع الاول و 9 دی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت میلاد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت حضرت امام صادق علیه السلام و بزرگداشت حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت در دفتر امام جمعه دندی برگزار و هماهنگی های لازم جهت برگزاری مناسبت های مذکور انجام شد.

این مراسم همزمان با شام 17 ربیع الاول میلاد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت حضرت امام صادق علیه السلام و شب نهم دی ماه با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن بیات مدیر محترم حوزه های علمیه استان و امام جمعه موقت زنجان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر دندی برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 94 دی 3
زمان : ساعت 11:0 صبح
جلسه شورای بهداشت و امنیت غذایی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تذکر مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات نیست.

جلسه شورای بهداشت و امنیت غذایی بخش انگوران امروز ساعت ده صبح در بخشداری شهر دندی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، به اهمیت رعایت فردی و اجتمای بهداشت از منظر روایات پرداخت.

امام جمعه دندی، به ارزش حفظ جان انسان از منظر قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن می فرماید: «من احیاها(الناس)فکانما احیا الناس جمیعا» یعنی هر کس به یک نفر زندگی ببخشد گویا به تمامی مردم زندگی بخشیده است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: بر اساس روایات نجات و احیاء یک نفر هم نجات جسمی را شامل می شود و هم نجات از گمراهی و ضلالت را.

امام جمعه دندی در ادامه احساس مسئولیت و تلاش همه جانبه در تشخیص بیماری و معالجه بیمار را از ویژگی پزشک دانست و با اشاره به مشکلات موجود در درمانگاه دندی و مباحث مطرح شده در خطبه ها گفت: اگر در ساعت کاری و طبق قانون، کاری برای مردم انجام می دهیم نباید منتظر تشکر دیگران باشیم.

حجت الاسلام حسینی نسب با تشکر از خدمات درمانگاه دندی گفت: بیان و یا تذکر مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات نیست و پزشک و مردم هر دو موظف هستند احترام همدیگر را نگه دارند و توهین و افترا به هیچ مسئولی شرعا و قانون جایز نیست.

در ادامه جلسه  که جناب آقای دکتر صیدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان نیز حضور داشتند، برخی مشکلات بهداشتی منطقه  و هم چنین برخی مشکلات درمانگاه دندی بررسی شد.

در این جلسه مقرر شد دو روز در هفته، کادر دندانپزشک در درمانگاه دندی حضور داشته باشد.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 دی 1
زمان : ساعت 1:30 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377680
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا