سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای بهداشت و امنیت غذایی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تذکر مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات نیست.

جلسه شورای بهداشت و امنیت غذایی بخش انگوران امروز ساعت ده صبح در بخشداری شهر دندی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، به اهمیت رعایت فردی و اجتمای بهداشت از منظر روایات پرداخت.

امام جمعه دندی، به ارزش حفظ جان انسان از منظر قرآن اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن می فرماید: «من احیاها(الناس)فکانما احیا الناس جمیعا» یعنی هر کس به یک نفر زندگی ببخشد گویا به تمامی مردم زندگی بخشیده است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: بر اساس روایات نجات و احیاء یک نفر هم نجات جسمی را شامل می شود و هم نجات از گمراهی و ضلالت را.

امام جمعه دندی در ادامه احساس مسئولیت و تلاش همه جانبه در تشخیص بیماری و معالجه بیمار را از ویژگی پزشک دانست و با اشاره به مشکلات موجود در درمانگاه دندی و مباحث مطرح شده در خطبه ها گفت: اگر در ساعت کاری و طبق قانون، کاری برای مردم انجام می دهیم نباید منتظر تشکر دیگران باشیم.

حجت الاسلام حسینی نسب با تشکر از خدمات درمانگاه دندی گفت: بیان و یا تذکر مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات نیست و پزشک و مردم هر دو موظف هستند احترام همدیگر را نگه دارند و توهین و افترا به هیچ مسئولی شرعا و قانون جایز نیست.

در ادامه جلسه  که جناب آقای دکتر صیدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان نیز حضور داشتند، برخی مشکلات بهداشتی منطقه  و هم چنین برخی مشکلات درمانگاه دندی بررسی شد.

در این جلسه مقرر شد دو روز در هفته، کادر دندانپزشک در درمانگاه دندی حضور داشته باشد.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 94 دی 1
زمان : ساعت 1:30 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380392
بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 144
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا